uzaleznienie

1. Data: 2005-09-09 11:27:17

Temat: uzaleznienie
Od: "aaa" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

2 lata temu poznałam kolegę który sam przez dłuzszy okres czasu miał problem z
narkotykami. Po jakims czsie próbował namówic mnie do ćpania razem z nim. Wtedy
nie wiedziałm jeszcze w co sie pakuje. Myślałam żę jak spróbuje to zapomnie o
wszystkich problemach.Na poczatku były małe działki, później potrzebowałam
wiekszych dawek. Myslałam, ze jak wezmę to poczuje sie lepiej ale tak się nie
stało czułam się coraz gorzej,brakowało mi kasy w końcu zaczęłam wynosic z
chaty drogocenne rzeczy po to aby dostac kase na działke. rodzice zorientowali
się że ćpam i wysłali mnie do Monaru.Tam dowiedziałam sie że mój kumpel
przedawkował.Wtedy zdałam sobie sprawe ze zmarnowałam sobie zycie.....

Dlaczego coraz wiekszosc młodych ludzi siega po narkotyki. Czy w ten sposób
chcą zainponowac kolegom, uwolnic się od rodziców i problemów. Co o tym
sądzicie? Czy warto sięgać po narkotyki?

2. Data: 2005-09-09 11:56:58

Temat: Re: uzaleznienie
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.09.2005, o godzinie 13.27.17, na pl.soc.rodzina, aaa napisał(a):

> [...]
> się że ćpam i wysłali mnie do Monaru.Tam dowiedziałam sie że mój kumpel
> przedawkował.Wtedy zdałam sobie sprawe ze zmarnowałam sobie zycie.....

To cytat?

> Dlaczego coraz wiekszosc młodych ludzi siega po narkotyki. Czy w ten sposób
> chcą zainponowac kolegom, uwolnic się od rodziców i problemów. Co o tym
> sądzicie? Czy warto sięgać po narkotyki?

Jeżeli nie cytat, to powinnaś/powinieneś wiedzieć. A jeżeli cytat, to też
chyba odpowiada na wszystkie pytania...

*Habeck*
- Schutzbach

3. Data: 2005-09-12 10:27:20

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aaa" <e...@o...pl>

Sądząc po dorobku na pl.sci.psychologia strasznie się nudzisz.

Nie karmić trola.
--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

4. Data: 2005-09-13 19:20:34

Od: "Ola" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego wogóle sprobowałas ja na twoim miejscu nigdy nie wziełabym tego.
ciekawe co toba kierował? napewno chciałaś zaszpanować.

dialog
mały problem
oddam opiekunkę w dobre ręce - Kraków
czy test ciążowy może się mylić?