oddam opiekunkę w dobre ręce - Kraków

1. Data: 2005-09-07 09:33:32

Temat: oddam opiekunkę w dobre ręce - Kraków
Od: "SuperAndzia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Wiesia jest osobą uczciwą, sumienną, punktualną i co najważniejsze mój
synek Jaś polubił ją od pierwszego spotkania (dwie poprzednie opiekunki
witane były ogromnym płaczem). Jest ona pedagogiem na wcześniejszej
emeryturze, a ja w ramach wdzięczności chciałabym jej pomóc w znalezieniu
następnego małego podopiecznego. Myślę że temperament, poczucie humoru i
podejście do dzieciaczka spodobają się nawet najbardziej wybrednemu
maluszkowi. Oferta będzie aktualna od pażdziernika. Zainteresowane osoby
proszę o kontakt.

pozdrawiam

Ania