SPOTKANIOWO

1. Data: 2005-09-03 16:09:18

Temat: SPOTKANIOWO
Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W grę wchodzi tylko jakiś dzień powszedni (jak dla mnie może być wtorek
bądź środa) w rozpoczynającym się tygodniu.
Tradycyjnie Sopot, Wieloryb, szczegóły do uzgodnienia.
W programie atrakcyjny gość-niespodzianka płci żeńskiej (pierwszy raz u
nas).
Szczególne zaproszenie dla czytników psr, stałej ekipy imprezowej
trójmiejskiej oraz dla tych co by chcieli a do tej pory się bali.
Progenitury nie zabieramy, mogą być fotki.

Eulalka

PS.
Przez wzgląd na gościa oraz dawną małą awanturkę zapraszam osobiście
KOMTURa.

2. Data: 2005-09-03 17:07:11

Temat: Re: SPOTKANIOWO
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> trójmiejskiej oraz dla tych co by chcieli a do tej pory się bali.
> Progenitury nie zabieramy, mogą być fotki.

A Ta _kusi_ tych z gór ;-p

Pozdrawiam
Ula (ulast) ta z Karkonoszy i gorączkująca Martysia

3. Data: 2005-09-03 17:47:57

Od: "1andy1" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie lapie albo nic nie rozumiem,widac rzadko tu bywa
co to za zajazd

andrzej

4. Data: 2005-09-03 18:01:04

Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1andy1 napisał(a):
[ciach]
> nie lapie albo nic nie rozumiem,widac rzadko tu bywa
> co to za zajazd
Ostatni. Na Litwie.
NMSP
--
Old Rena (dla której jasnym jest, że frakcja trójmiejska się skrzykuje)
[Renata Gierbisz]

5. Data: 2005-09-03 18:06:17

Od: Jerzy Makieła <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Old Rena napisał(a):

> Ostatni. Na Litwie.
> NMSP

Wszelki duch Pana Boga chwali... OLD RENA
:-))))))

--
Pozdrowienia Jurek M
www.siz.sail-ho.pl

6. Data: 2005-09-03 18:12:19

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Makieła napisał(a):

> Wszelki duch Pana Boga chwali... OLD RENA
> :-))))))

NO tak. Jeden crosspost i co się porobiło?
Sorki.

Eulalka

PS. Tak czy siak, każdy pretekst do imprezki dobry ;)

7. Data: 2005-09-03 23:43:44

Od: Elżbieta Woźnica <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Sep 2005 19:07:11 +0200, ulast napisał(a):

> A Ta _kusi_ tych z gór ;-p
>
> Pozdrawiam
> Ula (ulast) ta z Karkonoszy i gorączkująca Martysia

Ula, ską jesteś dokładnie??

8. Data: 2005-09-03 23:43:50

Od: Elżbieta Woźnica <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Sep 2005 19:07:11 +0200, ulast napisał(a):

> A Ta _kusi_ tych z gór ;-p
>
> Pozdrawiam
> Ula (ulast) ta z Karkonoszy

Ula, a skąd Ty jesteś dokładnie??

9. Data: 2005-09-04 00:03:13

Od: Elżbieta Woźnica <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Sep 2005 19:07:11 +0200, ulast napisał(a):

> A Ta _kusi_ tych z gór ;-p
>
> Pozdrawiam
> Ula (ulast) ta z Karkonoszy i gorączkująca Martysia

Ula a skąd dokładnie jesteś??

10. Data: 2005-09-04 09:33:14

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dfdap3$aub$2@inews.gazeta.pl>
almadka <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> pisze:

Eulalka

> No juz chcialam isc, ale doczytalam, ze on zaproszony, to ktos musi w
> domu z Cyprysem zostac...:/ Chyba, ze sie boi, to jednak ja przyjde;).

Ale numer! Czy to znaczy, że almadka i KOMTUR to ...?
To może na zmiany przyjdźcie :D

--
PozdrawiaM

Re: ile piją wasi faceci...
Czym jest rodzina?
Re: dylemat - alimenty/komornik/rodzin ne i MY
kurs
Witam