kurs

1. Data: 2005-08-30 19:18:35

Temat: kurs
Od: Ela <e...@s...muj.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć mam pytanie może mi ktoś udzieli informacji gdzie można uzyskać
kwalifikacje do nauczania religii w szkole ponadgimnazjalnej ? czy jest
to możliwe bez studiów teologicznych?

2. Data: 2005-08-30 21:51:34

Temat: Re: kurs
Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:df2bec$cqk$1@news.lublin.pl,
Ela <e...@s...muj.vp.pl> napisał/a:
> cześć mam pytanie może mi ktoś udzieli informacji gdzie można uzyskać
> kwalifikacje do nauczania religii w szkole ponadgimnazjalnej ? czy
> jest to możliwe bez studiów teologicznych?

Najlepsza grupą do zadawania tego typu pytań jest pl.soc.rodzina, bo
przecież wiadomo, że katechetka powinna miec rodzinę, najlepiej liczną.
Złymi grupami sa zapewne edukacja, religia itp, bo tam nie trzeba miec
rodziny.

Pozdrawiam
Tatiana
--
Wyobraźnia jest ważniejsza niż wiedza
/Albert Einstein/

3. Data: 2005-09-01 18:49:47

Od: "ela" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@s...muj.vp.pl> napisał w wiadomości
> cześć mam pytanie może mi ktoś udzieli informacji gdzie można uzyskać
> kwalifikacje do nauczania religii w szkole ponadgimnazjalnej ? czy jest to
> możliwe bez studiów teologicznych?

Kompetentnej odpowiedzi powinien Ci udzielić proboszcz w twojej
parafii. Jesli nie będzie wiedział, to wie, kogo należy zapytać. Albo pójdź
do kurii, to Ci powiedzą.

Witam
dylemat - alimenty/komornik/rodzin ne i MY
krytyka na kuchenych stolach
Mąż maminsynek i podli teściowie
"stare dzieci" w nowych zwiazkach