Re: dylemat - alimenty/komornik/rodzinne i MY

1. Data: 2005-08-31 10:59:27

Temat: Re: dylemat - alimenty/komornik/rodzinne i MY
Od: "Cartman" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Że się wtrącę....uważam że na kobiecie spoczywa większa
odpowiedzialność ,to ona ma możliwość regulacji swoją płodnością ,ona
zachodzi w ciąże i ona zazwyczaj decyduje czy chce dzidziusia, (jeśli jest
świadoma i stosuje antykoncepcje) .Gadanie że nie jest wiatropylna i
zwalając na faceta bo doszło do stosunku ,jest uważam bez sensu .Każda robi
swoje z naszych płci ,bo tak nas stworzono .Mężczyźni co jakiś czas muszą
się pozbyć nadmiaru nasienia, a kobiety robią z tym co zechcą ,czasem wam
natura podpowie że było by fajnie być znów mamą ,i emocje biorą górę nad
rozsądkiem ,a potem te problemy że nie ma z czego wyżywić gromadki...!!W
Wyborczej kiedyś czytałem, że utrzymanie dziecka do 23 roku życia to
wydatek od 200 do 600 tysięcy .Pomnóżcie teraz szanowne kobiet przez dwa
,lub trzy i zastanówcie się zanim powiecie ze wasi faceci są do niczego , bo
nie dają rady !.Takie są warunki w tym kraju niestety ,że marzenia o
macierzyństwie sobie wsadzić możecie między bajki .A to wasza wina !!!! jak
widziałem statystyki wyborcze w TV ,prawie wszystkie kobiety co poszły
głosować na prezydenta, wybrały Kwaśnieskiego ,dlaczego ??? odpowiedź w
sondażach brzmiała najczęściej !!! " bo on jest taki przystojny....."
!!!!!!!!

2. Data: 2005-08-31 11:10:05

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cartman" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mężczyźni co jakiś czas muszą
> się pozbyć nadmiaru nasienia,

Nie muszą. Można ich wysterylizować i będzie git. Oni nie będą się
musieli zamartwiać "co kobiety z tym zrobią" a my nie będziemy musiały
się przejmować, że trafimy na dupka, który "musi się pozbyć nasienia".
Boszzzz...

3. Data: 2005-08-31 11:33:12

Od: "Cartman" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości
> [...]
> musieli zamartwiać "co kobiety z tym zrobią" a my nie będziemy musiały
> się przejmować, że trafimy na dupka, który "musi się pozbyć nasienia".

Ale my żyjemy dla was ,a wy lubicie facetów z jajami ,zawsze to
powtarzacie .Poza tym w Polsce to jest zabronione ,jak wiesz prawo ustalają
politycy ,a Kwaśnieski jest jeszcze prezydentem .A to już wasza wina...!

4. Data: 2005-08-31 12:33:10

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ustalają
> politycy ,a Kwaśnieski jest jeszcze prezydentem .A to już wasza

Cały "problem" sprowadza się do tego, że lubimy facetów a nie debili.
Resztę spróbuj zrozumieć sam. Chociaż marnie to widzę...

A.

5. Data: 2005-08-31 12:38:11

Od: "NaiaN" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musieli zamartwiać "co kobiety z tym zrobią" a my nie będziemy musiały
> się przejmować, że trafimy na dupka, który "musi się pozbyć nasienia".

Ale my żyjemy dla kobiet ,a kobiety lubicie facetów z jajami ,zawsze to

6. Data: 2005-08-31 16:17:34

Od: EDI <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

On <news:43158b87$0$6494$f69f905@mamut2.aster.pl>, *Agnieszka* - Wszystko co
od tej chwili powiesz, może być użyte przeciwko tobie:

> [...]
> musieli zamartwiać "co kobiety z tym zrobią" a my nie będziemy musiały
> się przejmować, że trafimy na dupka, który "musi się pozbyć nasienia".

Dupek czy ksiądz, każdy musi się tego pozbyć. Inaczej samo w nocy cieknie.
--
^^^*Thomas Edison Corporation*^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
pl.soc.seks.moderowana

7. Data: 2005-08-31 18:42:36

Od: "Tag 1971" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EDI" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> --
> ^^^*Thomas Edison Corporation*^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Święte słowa bracie!

Myślał by kto że ta Agnieszka Świętojebliwa ,wszystkie rozumy pozjadała
.Blondynaka to , czy sflustrowana wieloródka ..jaka.

pl.soc.seks.moderowana

8. Data: 2005-09-01 16:07:55

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tag 1971 wrote:

> Myślał by kto że ta Agnieszka Świętojebliwa ,wszystkie rozumy pozjadała
> .Blondynaka to , czy sflustrowana wieloródka ..jaka.

Na pewno zjadła więcej niż Ty, bo przynajmniej wie, że przed przecinkiem nie
robi sie spacji, kropki nie stawia się na początku wersu, nie robi
ortografów i wie, jak sie pisze SFRUSTROWANA:->

Justyna

kurs
Witam
dylemat - alimenty/komornik/rodzin ne i MY
krytyka na kuchenych stolach
Mąż maminsynek i podli teściowie