Nasze zdjęcia

1. Data: 2005-09-05 07:41:46

Temat: Nasze zdjęcia
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do obejrzenia kilkunastu zdjęć z naszego _rodzinnego_ wyjazdu w
góry Ukrainy:
Podkreślenie wskazuje na to że zdjęcia są zgodne z tematyką grupy.
;-)

http://www.jkw.pl/galerie/galeria53.html

Pozdrowienia.

Basia

2. Data: 2005-09-07 14:07:08

Temat: Re: Nasze zdjęcia
Od: Jutytek <n...@...nie.bedzie> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

A mozesz napisac, jakim aparatem robilas te zdjecia?
Ladne sa po prostu.

papapa
J.

3. Data: 2005-09-07 14:56:22

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jutytek" :

> A mozesz napisac, jakim aparatem robilas te zdjecia?
> Ladne sa po prostu.
>
> papapa
> J.

Zdjecia robil mój syn doskonalym aparatem "Zenit".
Kolejna galeria:
http://www.jkw.pl/galerie/galeria54.html

Pozdrowienia.

Basia

SPOTKANIOWO
Re: ile piją wasi faceci...
Czym jest rodzina?
Re: dylemat - alimenty/komornik/rodzin ne i MY
kurs