czy test ciążowy może się mylić?

1. Data: 2005-09-06 09:09:29

Temat: czy test ciążowy może się mylić?
Od: "crimea" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam test ciążowy, który wyszedł pozytywnie.Czy to znaczy,że jestem w
ciąży?czy one mają 100%skuteczność?

2. Data: 2005-09-06 09:13:37

Temat: Re: czy test ciążowy może się mylić?
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "crimea" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zrobiłam test ciążowy, który wyszedł pozytywnie.Czy to znaczy,że jestem w
> ciąży?czy one mają 100%skuteczność?

Nie słyszałem by kłamał

Jacek

3. Data: 2005-09-06 09:16:51

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

crimea <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> Zrobiłam test ciążowy, który wyszedł pozytywnie.Czy to znaczy,że jestem w
> ciąży?czy one mają 100%skuteczność?

W tę stronę raczej się nie mylą - bywają fałszywie ujemne, ale
prawdopodobieństwo fałszywie dodatniego jest znikome.

A tak poza tym NTG -> pl.sci.medycyna, pl.soc dzieci.

--
JoP

4. Data: 2005-09-06 10:50:29

Od: "Aneta" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, raczej się nie mylą, co najwyzej wynik jest nieco niewyraźny,
jednak, gdy wynik jest jednoznaczny, no to chyba resztę wiesz... pzdr.

5. Data: 2005-09-06 12:04:27

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:
> Niestety, raczej się nie mylą,

Dlaczego zaraz "niestety", moze dla autorki watku "na szczescie" :-)

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

6. Data: 2005-09-06 16:47:29

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Zrobiłam test ciążowy, który wyszedł pozytywnie.Czy to znaczy,że jestem w
> ciąży?czy one mają 100%skuteczność?

hej , miałam kiedyś sytuację ze oznaczenie poziomu hormonu krwi B-HCG wyszło
pozytywne, a test robiony po kilku dniach z zapteki był negatywny , w ciązy
nie byłam ani tez w ciązy pozamacicznej - wiec wniosek taki ze testy moga się
mylic ( co zreszta szczególowo wyjasnił mi lekarz ginekolog ) Najpewniejsze
jest usg okolo 5-6 tygodnia juz coś widac, na usg przezpochwowym nawet pod
koniec 4. Oby wynik okazał sie taki jakiego pragniesz

Pozdr.
Aska

7. Data: 2005-09-06 20:02:53

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6 Sep 2005 18:47:29 +0200, a...@o...pl napisał(a):

> [...]
> nie byłam ani tez w ciązy pozamacicznej - wiec wniosek taki ze testy moga się

IMHO wyszło właśnie na odwrót.

--
Ale ja (też?) mogę się mylić.

8. Data: 2005-09-11 08:38:41

Od: "karola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Niestety, raczej się nie mylą, co najwyzej wynik jest nieco niewyraźny,
> jednak, gdy wynik jest jednoznaczny, no to chyba resztę wiesz... pzdr.
Skąd to "niestety"? Ja teraz zrobiłam i właśnie niestety wyszła tylko jedna
kreska, a miały być dwie... A

Nasze zdjęcia
SPOTKANIOWO
Re: ile piją wasi faceci...
Czym jest rodzina?
Re: dylemat - alimenty/komornik/rodzin ne i MY