SPOTKANIOWO

11. Data: 2005-09-04 10:01:34

Temat: Re: SPOTKANIOWO
Od: "KOMTUR" <k...@a...jest.przed.maupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
news:dfef0t$8ri$1@news.mm.pl...

> Ale numer! Czy to znaczy, że almadka i KOMTUR to ...?
> To może na zmiany przyjdźcie :D

To zalezy co masz na mysli :)

Jesli sadzisz, ze jestesmy ta sama osoba to nie.
Ale jesli sadzisz, ze jestesmy malzenstwem. To tak , jeszcze tak :)

KOMTUR

Bank zdjęć royalty free
www.stockphoto.komal.pl

12. Data: 2005-09-04 10:20:49

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:bd804$431ac5f5$540a16f0$3503@news.chello.pl>
KOMTUR <k...@a...jest.przed.maupa.pl> pisze:

> To zalezy co masz na mysli :)
> Jesli sadzisz, ze jestesmy ta sama osoba to nie.

Nienienie!

> Ale jesli sadzisz, ze jestesmy malzenstwem.

Małżeństwem, parą, cokolwiek ;-)

> To tak, jeszcze tak :)

Jeszcze? LOL :D
No to które przychodzi, bo ja z chęcią poznałabym oboje.

--
PozdrawiaM

13. Data: 2005-09-04 11:20:14

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMTUR napisał(a):

> Jesli sadzisz, ze jestesmy ta sama osoba to nie.
> Ale jesli sadzisz, ze jestesmy malzenstwem. To tak , jeszcze tak :)

Ale się porobiło. ;)
Zrzucimy się chyba na niańkę , chyba że macie jakąś babcię w odwodzie.
No kto by pomyślał..... to ja juz rozumiam tą starą infiltrację ;)

Eulalka

PS. Zaproszenie dla obojga małżonków podtrzymuję, szczególnie, że
Almadka ostatnio dała plamę i nie dotarła.

14. Data: 2005-09-04 14:44:41

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A Ta _kusi_ tych z gór ;-p
>
> Pozdrawiam
> Ula (ulast) ta z Karkonoszy i gorączkująca Martysia

Widziałam na googlach, że ktuś mnie zapytał z jakich okolic Karkonoszy
jestem, hmm
a tu tego wątku nie ma?

Ale i tak odpowiem, z Kotliny Jeleniogórskiej, Karkonoski Park Narodowy mam
za oknem :-)
Pozdrawiam
Ula (ulast)

15. Data: 2005-09-04 15:07:26

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ulast napisał(a):

> Ale i tak odpowiem, z Kotliny Jeleniogórskiej, Karkonoski Park Narodowy mam
> za oknem :-)

No tak. Na wakacje jak znalazł. Nie chcesz się zamienić na jakieś 2
tygodnie? ;)

Eulalka

16. Data: 2005-09-04 15:31:45

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w wiadomości

> No tak. Na wakacje jak znalazł. Nie chcesz się zamienić na jakieś 2
> tygodnie? ;)

Mogię....a co mi tam ;-)
A zamieniamy tylko miejsca, czy rodziny też? ;-)))

Pozdrawiam
Ula (ulast)

17. Data: 2005-09-04 21:00:47

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ulast napisał(a):

> A zamieniamy tylko miejsca, czy rodziny też? ;-)))

Bo ja wiem...? Tu Martynka i tam Martynka. No nie wiem... zdjęcie TŻta
przyslij, to siem zastanowiem ;)

Eulalka

PS. Eeeee..... ale swojego to bym chyba nie chciała pożyczać.

18. Data: 2005-09-04 21:07:11

Od: "PaRaNoJa" <y...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W grę wchodzi tylko jakiś dzień powszedni (jak dla mnie może być wtorek
> bądź środa) w rozpoczynającym się tygodniu.
> Tradycyjnie Sopot, Wieloryb, szczegóły do uzgodnienia.
> W programie atrakcyjny gość-niespodzianka płci żeńskiej (pierwszy raz u
> nas).
> Szczególne zaproszenie dla czytników psr, stałej ekipy imprezowej
> trójmiejskiej oraz dla tych co by chcieli a do tej pory się bali.
> Progenitury nie zabieramy, mogą być fotki.

->kurcze może bym się też pojawiła, tylko nie wiem gdzie w Sopocie jest
wieloryb!

19. Data: 2005-09-04 21:17:56

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ->kurcze może bym się też pojawiła, tylko nie wiem gdzie w Sopocie jest
> wieloryb!

Na ul. Podjazd.
http://www.trojmiasto.pl/ob.phtml?id_ob=669

Zaraz przy torach kolejowych, trafisz na 100%.
Wstepnie na 18:00, 18:30. Stolik bedzie zarezerwowany (ten największy z
kanapą, przy wejściu, tradycyjnie).

Eulalka

20. Data: 2005-09-04 21:28:35

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka <e...@l...net.pl> napisał(a):

> PS. Eeeee..... ale swojego to bym chyba nie chciała pożyczać.

Pożycz któregoś byłego, może się nie wyda...

--
s i w a
MSPANC ;)

Re: ile piją wasi faceci...
Czym jest rodzina?
Re: dylemat - alimenty/komornik/rodzin ne i MY
kurs
Witam