dziecko

1. Data: 2005-09-09 12:00:36

Temat: dziecko
Od: "aaaa" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja koleżanka ma urodzić dziecko w wieku 17 lat. Zaszła w ciąże z chłopakiem,
którego poznała przypadkowo na dyskotece to był jej pierwszy raz i niestety
satało się. Jak narazie jest w 3 miesiacu ciąży i boji sie o reakcje rodziców
jak na to zaragują, ponieważ jak narazie ukrywała to mówiąc, że przytyła.A w
dodatku jej rodzina jest w ciężkiej sytuacji materialnej. Zastanawia się dużo co
zrobic z nieskończona szkoła, ponieważ chcialaby kontynuować nauke. Znam bardzo
długo ją i jej rodziców i boję się o nią, że ją za to wyrzucą z domu. Ja juz nie
wiem jak mam jej pomóc.Co waszym zdaniem mam jej doradzić? Czy znacie jakies
kluby czy inne instysucje, które by jej pomogły? Bardzo was prosze o pomoc.I co
waszym zdaniem powinna zrobić by ukończyć szkołe? I zastanawiałam sie już z nią
na temat aborcji, ale nie wiem czy to jest najlesze wyjście, wkońcu w niej juz
jest drugie życie, w sprawach finansowych bym starała sie jej pomóc.

2. Data: 2005-09-09 12:12:08

Temat: Re: dziecko
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.09.2005, o godzinie 14.00.36, na pl.soc.rodzina, aaaa napisał(a):

<ciach>
Fajnie, rze znowó piszesz... czy to ta sama kómpela, kturaej pamientnik
cytowalaś w popżednim majlu?

*Habeck*
- Schutzbach

3. Data: 2005-09-09 14:27:10

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aaaa" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> juz
> jest drugie życie, w sprawach finansowych bym starała sie jej pomóc.

Jeżeli powyższe to prawda, odzewij się na priv babsztyl 01@ tlenkropkapl -
dam namiary na odpowiedni dom, w ktorym można być w ciąży i po urodzeniu.

Margola

4. Data: 2005-09-10 06:37:20

Od: Pandora <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Habeck Colibretto napisał:

> Dnia 09.09.2005, o godzinie 14.00.36, na pl.soc.rodzina, aaaa napisał(a):
>
> <ciach>
> Fajnie, rze znowó piszesz... czy to ta sama kómpela, kturaej pamientnik
> cytowalaś w popżednim majlu?

Nooo, szkoła sie zaczęła chyba :)

Pandora

5. Data: 2005-09-10 16:53:37

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pandora" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Nooo, szkoła sie zaczęła chyba :)

Zajęcia z informatyki w tym roku są ok 13.30-14

pozdr

Monika

6. Data: 2005-09-10 21:05:05

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest drugie życie, w sprawach finansowych bym starała sie jej pomóc.

Bardzo wspólczuje twojej koleżance, jak bedzie chciala niech napisz mi wiadomosc
na poczte ja bym z nia szczerze jeszcze pogadala i pomogla w tej sprawie .

7. Data: 2005-09-11 08:32:54

Od: "karola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> juz
> jest drugie życie, w sprawach finansowych bym starała sie jej pomóc.

Czytam wiadomości od "aaaa" i raz to jest on a raz ona. Raz ma problem z
chłopakiem, raz z dziewczyną, potem z narkotykami, potem z ciążą koleżanki.
Prowakacje jakieś czy co? Troll jaki czy inny stwór?...A

uzaleznienie
dialog
mały problem
oddam opiekunkę w dobre ręce - Kraków