Jestem sentymentalny

21. Data: 2011-09-05 10:28:52

Temat: Re: Jestem sentymentalny
Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 04 Sep 2011 00:48:25 +0200, tako rzecze Flyer:

> To jakie palisz? Popularne nie miały filtra, a teraz już nie ma bez
> filtra.

nie stać mnie na gotowe, pojawienie się maszynek do składania
było bardzo miłym zaskoczeniem, na krześle obowiązuje bowiem
atrakcyjny kurs wymiany czasu na pieniądz

22. Data: 2011-09-05 11:49:05

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 03 Sep 2011 13:42:23 +0200, tako rzecze Ghost:

> Użytkownik "kszeslaf hoopqa" <p...@c...prl> napisał w wiadomości

> zieeeeeew

czytelnikom należy się wyjaśnienie:
jestem sobą nie znajduję miejsca na etykietowanie

23. Data: 2011-09-05 13:09:32

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Wrz, 09:03, kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> wrote:
> urodziłem się 50 lat temu,
(...)

On 29 Sie 2010, 21:35, kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> wrote:
> Prawda nie jest dobrem rzadkim, natomiast kombinowanie jest wszelako
> pożądaną sprawnością, a taki sposób jej wyrabiania jest efektywny.

Nieistotny jest dziś dla mnie fakt, czy prawda nie jest
dobrem rzadkim, ani też, czy kombinowanie jest pożądaną
sprawnością.
Użyłeś słowa "wszelako", a ktoś, kiedyś, udowadniał mi,
że tylko ja tego słowa używam.

Czyli, nie tylko ja.

24. Data: 2011-09-05 13:48:58

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 05 Sep 2011 06:09:32 -0700, tako rzecze Hanka:

> [...]
> ani też, czy kombinowanie jest pożądaną sprawnością.
> Użyłeś słowa "wszelako", a ktoś, kiedyś, udowadniał mi, że tylko ja tego

w rzeczywistości używam słów potocznych, w tym zaliczanych
do wulgarnych i obraźliwych

25. Data: 2011-09-05 16:14:49

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Wrz, 15:48, kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> wrote:
> Mon, 05 Sep 2011 06:09:32 -0700, tako rzecze Hanka:
> w rzeczywistości używam słów potocznych, w tym zaliczanych
> do wulgarnych i obraźliwych

Nie powiem, ze tytuł wątku temu zaprzecza.
Bo również osobnik wysoce sentymentalny
może se rzucać mięsiwem, no bo niby czemu nie.

A gdy mnie na coś nie stać, to po prostu tego
nie kupuję.
Rzuć palenie - umrzesz zdrowszy.

26. Data: 2011-09-05 16:16:29

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Wrz, 11:00, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

> Dajmy mu szanse, zobaczymy ile wygeneruje postow.

To zależy, ile osób mu odpowie.
Chociaż znamy przypadki mocno monologowe.

27. Data: 2011-09-05 16:17:35

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Wrz, 12:45, kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> wrote:

> jeden wątek nikomu wadził nie będzie, tyle ich już było...

... i wszystko w nich już było... a dalej gadamy :)

28. Data: 2011-09-05 19:04:53

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 05 Sep 2011 09:17:35 -0700, tako rzecze Hanka:

> ... i wszystko w nich już było... a dalej gadamy :)

małpy wciąż piszą szekspira

29. Data: 2011-09-05 19:29:06

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 05 Sep 2011 09:14:49 -0700, tako rzecze Hanka:

> [...]
> sentymentalny może se rzucać mięsiwem, no bo niby czemu nie.
>
> A gdy mnie na coś nie stać, to po prostu tego nie kupuję.

jak mnie siostrzeniec kopał starałem się uderzyć go w pysk,
nie pamiętam czy mi się kiedyś udało, w dzieciństwie sporo
młodszego brata uderzyłem z piąchy, czego natychmiast
pożałowałem na widok jego miny

30. Data: 2011-09-05 21:12:46

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Wrz, 21:04, kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> wrote:
> Mon, 05 Sep 2011 09:17:35 -0700, tako rzecze Hanka:
> małpy wciąż piszą szekspira

Jak lubią, to czemu im tego bronić.

misiu
I Bóg stworzył...