Re: Jestem zawiedziona

1. Data: 2001-11-13 12:42:40

Temat: Re: Jestem zawiedziona
Od: j...@w...pl (Jarek Ziemowicki) szukaj wiadomości tego autora

"{Wilma}" <w...@s...pl> napisał / wrote:

> Tyle jest tutaj prosb o podanie przepisow. Panie i Panowie
sprzezaja sie jak
> moga, wymyslaja przepisy dla pytajacego, a potem CISZA.

Czesc! To ja Jarek- ten od pizzy.
To wymyslacie te przepisy? Sprzezacie sie???
Nie macie ich gotowych?
Nie wiedzialem....

> Zapewne chetnie przeczytalibysmy co ostatecznie podano na
romantyczna kolacje,
> przyjecie urodzinowe, czy w ogole jak wykorzystano przepis.
> pozdr. Wilma

Kurcze! Na prawde? To nie jest przyjemne. Nikt nie dziekuje???
Ja obiecuje, ze na pewno napisze jak wyszla moja rocznicowa kolacja.
Na razie zastanowiam sie nad nalesnikami po meksykasnku, na ktore
przepis dostalem od bardzo milej osoby. Ale czy nalesniki to
odpwiednie danie na uroczysta kolacje?
Mozecie mi jeszcze napisac co to jest Tobasco? - podobno z tym i z
ketchupem wychodza wysmienite drinki.

Pozdrawiam
Jarek

Codziennie nowy NOTEBOOK i PIENIĄDZE do wygrania!
Główna nagroda 25 000 zł! Kliknij i wygraj! TERAZ! < http://www.netmania.wp.pl >

1. Data: 2001-11-13 13:02:35

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc! To ja Jarek- ten od pizzy.
> To wymyslacie te przepisy? Sprzezacie sie???
> Nie macie ich gotowych?
> Nie wiedzialem....

i tak, i tak. Na ogół pisze ktoś na co ma ochotę i co w lodówce znalazł.
Resztę się wymyśla.

> Kurcze! Na prawde? To nie jest przyjemne. Nikt nie dziekuje???
Kurcze np. można panierować bułką, parmezanem, ziołami, gotować w
całości, jako rąbankę lub cycki solo.
Co wolisz?

> [...]
> Na razie zastanowiam sie nad nalesnikami po meksykasnku, na ktore
> przepis dostalem od bardzo milej osoby. Ale czy nalesniki to
tak. Jak najbardziej. Tylko nazwij je burrito, będzie po meksykańsku.

> Mozecie mi jeszcze napisac co to jest Tobasco? - podobno z tym i z
> ketchupem wychodza wysmienite drinki.

Tabasco to prowincja Meksyku, coś jak Pomorze Zachodnie w Polsce.
Produkuje się też produkt o takowej nazwie (zastrzeżonej). Jest to dość
ostry (czerwony) lub nie tak ostry (zielony) sos, składający się z
pewnego gatunku chile i octu, dojrzewającego kilka lat w dębowych
beczkach. Nadaje się do prawie wszystkiego, nawet do sałatki
truskawkowej.
Wczoraj był u mnie w Texas Hash w ilości dużo.
Co do drinków, to obowiązkowo do głupiej marysi (bloody mary).

Waldek

1. Data: 2001-11-13 14:06:24

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: Jarek Ziemowicki <j...@w...pl>

> Na razie zastanowiam sie nad nalesnikami po meksykasnku, na ktore
> przepis dostalem od bardzo milej osoby. Ale czy nalesniki to
> odpwiednie danie na uroczysta kolacje?

To nie sa zwykle nalesniki !!! To sa bardzo uroczyste nalesniki !!! ;-))
A nalesniki Suzette? Przeciez to znany na caly swiat, szalenie wykwintny
deser !!

--
Maya
When God made man, she was only testing

1. Data: 2001-11-13 14:16:52

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do drinków, to obowiązkowo do głupiej marysi (bloody mary).

I do "Wscielklych Psow"

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl