Jestem zbyt nerwowy - jaki mam kupić syrop ?

1. Data: 2006-04-14 19:31:03

Temat: Jestem zbyt nerwowy - jaki mam kupić syrop ?
Od: "Nerwicowiec" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam 20 lat, jestem zbyt nerwowy, wybuchowy, agresywny gdy przebywam w moim
chorym domu rodzinnym. Gdy ktoś głupio gada to potrafiłbym dać w pysk tej osobie.
Jaki polecacie mi kupić skuteczny syrop antynerwicowy ?

2. Data: 2006-04-14 21:32:56

Temat: Re: Jestem zbyt nerwowy - jaki mam kupić syrop ?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nerwicowiec" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> osobie.
> Jaki polecacie mi kupić skuteczny syrop antynerwicowy ?

a czemu akurat syrop? zawsze mi sie wydawalo, ze syropy sa dla dzieci, a
odpowiednikiem syropow, tyle ze dla doroslych sa tabletki...

3. Data: 2006-04-14 22:13:52

Od: "Jarek M." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nerwicowiec" <c...@o...pl> wrote in message
> [...]
> osobie.
> Jaki polecacie mi kupić skuteczny syrop antynerwicowy ?

Nie bierz prochow - jesli nie trzeba koniecznie to po co.
Wyprowadz sie!!

4. Data: 2006-04-14 23:51:35

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14 Apr 2006 21:31:03 +0200, Nerwicowiec napisał(a):

> Mam 20 lat, jestem zbyt nerwowy, wybuchowy, agresywny gdy przebywam w moim
> chorym domu rodzinnym. Gdy ktoś głupio gada to potrafiłbym dać w pysk tej osobie.
> Jaki polecacie mi kupić skuteczny syrop antynerwicowy ?

Żaden Ci nie pomoże. Musisz sie wybrać do lekarza i poddać sie terapii.

--
best regards,
scream (at)w.pl

5. Data: 2006-04-15 00:16:03

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję gaz rozweselający!
;)

6. Data: 2006-04-15 08:23:35

Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nalewkę spirytusową na melisie :) Dawkować: 250ml 2 razy dziennie

7. Data: 2006-04-15 08:40:22

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Limcha" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nalewkę spirytusową na melisie :) Dawkować: 250ml 2 razy dziennie

Prosta droga z nerwicy do alkoholizmu ;)

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.pajacyk.pl/index.php3

8. Data: 2006-04-17 10:39:33

Od: "kkk" <b...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

nerwica przez rodzinę, znam to doskonale
cały czas słyszę jaka to jest zła córeczka
posprzątam cały dom, zrobię zakupy i szukam pracy...ale nic przecież nie
robię...
mam rodzeństwo starsze, które totalnie olało swoich rodziców
(jak mieli kasę to byli kochanymi dziećmi, jak kasa się u rodziców
skończyła,
rodzice przeszli na rentę, bo są schorowani, to i dzieci nie ma) i tylko ja
tyram z 1 bratem...
wyprowadzka to chyba najlepsze wyjście, ale wiadomo wiąże się to
z potrzebną kasą na utrzymanie itd, nie wiem jakie masz możliwości
ale radziłabym myśleć o rozpoczeciu pracy, zarabianiu kasy i wyprowadzce z
domu...
nie wdawaj się w dyskusje z domownikami, olać ich
najlepiej siedź u siebie w pokoju (jeśli takowy posiadasz) a jeśli nie
posiadasz,
to jak najmniej czasu spędzaj w domu..zajmij się szukaniem pracy
ja właśnie po 4 miesiącachs zukania zdobyłam pracę
i za 3 miechy planuję wyprowadzić się z domu...
powodzenia życzę wszystkim znerwicowanym !
pozdr. :)

9. Data: 2006-04-18 18:09:15

Od: "Nerwicowiec" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dowiem się wkońcu jaki syrop anysztresowy mam kupić ?

10. Data: 2006-04-18 20:49:43

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nerwicowiec napisał(a):
> Dowiem się wkońcu jaki syrop anysztresowy mam kupić ?

Neospasmina?

--
Kaja

długo działający lek z grupy ACEI - inhibitory konwertazy angiotensyny
ciągły kaszel dziecka
Co nalezy robic jak serce kłuje?
Biorę andepin
Trójglicerydy