Jeszcze do Globka - Natib Qadish, Ścieżka Qananejska

11. Data: 2013-07-08 13:11:52

Temat: Re: Jeszcze do Globka - Natib Qadish, Ścieżka Qananejska
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ola wrote:

> Religia poganska, wielobostwo, czczenie przedmiotow, zwierzat czy gwiazd,
> a takze religie monoteistyczne i wszelkiego rodzaju zabobony - wszystko to
> jest zrzucaniem odpowiedzialnosci za wlasne czyny na sily wyzsze,
> pragnieniem opieki, bezpieczenstwa, opieki i sympatii - czyli pragnienie
> pozostania na zawsze dzieckiem. Charakterystyczne dla ludzi ktorym zle w
> zyciu (bez zadnego zwiazku z sukcesem materialnym)- a takich jest 98%
> ludzkosci.
>
> Ola

To nie wiesz Olu, czym jest religia astrobiologiczna, głęboki ekologizm?
98% ludzkości jest źle bo jest zamknięta w betonie i asfalcie. Ja chciałbym
się najchętniej przeprowadzić gdzieś gdzie jest las, woda, słońce, ale na
razie mnie na to nie stać.

Judaizm tyle piany bije nad wyższością monoteizmu nad religią
astrobiologiczną. Morze na poziomie odległych przyczyn jak w vaudou Papa Bon
Dieu jest jeden, ale tu i teraz mamy Loa czyli wiele sprzecznych ze sobą sił
i żywiołow w świecie pozorów. Tak jak gdyby rzeczywistość grała (z) nami w
labirynty i lustra.

To może pójść w ślady Przybyszewskiego?

PS. Czyli zdemaskować i odrzucuić wszystko a na górze postawić "Gnosis den
Boesen"? Skoro nawet religia Natury, religia asrobiologiczna to nie to?

--
????
???

12. Data: 2013-07-08 13:13:13

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ola wrote:

> [...]

i żywiołow w świecie pozorów. Tak jak gdyby rzeczywistość grała (z) nami w

PS. Czyli zdemaskować i odrzucić wszystko a na górze postawić "Gnosis den
Boesen"? Skoro nawet religia Natury, religia astrobiologiczna to nie to?

PS^2 Paskudne literówki, wszystkich nie zauważę.

--
????
???

13. Data: 2013-07-08 13:39:47

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki ty czasem nie miałeś ojca nudysty, bo obraz boga kształtowany w
dzieciństwie to projekcja rodziców, czyli jak tatuś był srogi to i bozia będzie
sroga, a u ciebie plaża, przyroda, golasy...

14. Data: 2013-07-08 13:51:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-08 13:13, Jakub A. Krzewicki pisze:

> PS. Czyli zdemaskować i odrzucić wszystko a na górze postawić "Gnosis den
> Boesen"? Skoro nawet religia Natury, religia astrobiologiczna to nie to?

Nie ma dla Ciebie dobrej rady. ;) Prawdziwa wiara to nie jest kwestia
wystudiowanego wyboru, ale wewnętrznego przekonania. Jeśli nawet możemy
czasem wybrać religię (jako neofici), to siłę rozbiegu potrzebną do
autentycznej wiary czerpiemy od współwyznawców. A tych - co widać po
ścieżkach Twoich zainteresowań - zbyt wielu nie znajdziesz. ;))

Ewa

15. Data: 2013-07-08 13:59:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LaL wrote:

> Krzewicki ty czasem nie miałeś ojca nudysty, bo obraz boga kształtowany w
> dzieciństwie to projekcja rodziców, czyli jak tatuś był srogi to i bozia
> będzie sroga, a u ciebie plaża, przyroda, golasy...

Mój ojciec biologiczny jeszcze żyje i ma się dobrze jest przywódcą
hippiesów, który wyjątkowo wcześnie rozwiódł się z matką i nie ożenił się
ponownie. Odszedł z rodziny wracając do Ruchu --- założył Wydawnictwo
Pacyfistyczne w Krakowie. ZTCW i owszem jest naturystą jak wielu z Rainbow
Family czy różnych innych ruchów w stylu "przyjaciół Indian". Kontakt mam
niezbyt częsty, głownie przez NET-a, ale w Facebooku mam dzięki temu sporo
moich pogańskich krewnych i przyjaciół.

--
????
???

16. Data: 2013-07-08 14:49:29

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Widzisz, obraz boga to obraz rodziców, ojciec hipis i naturysta, więc sobie stwarzasz
bogów o takim charakterze jak ojciec, dlatego ta twoja przyroda, golasy odrazu
pokazała jaki był ojciec. Pokaż mi swojego Boga_Bogów, to pokrzesz mi rodziców.

17. Data: 2013-07-08 15:34:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Jul 2013 13:59:41 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
> Pacyfistyczne w Krakowie. ZTCW i owszem jest naturystą jak wielu z Rainbow
> Family czy różnych innych ruchów w stylu "przyjaciół Indian".

I WSZYSTKO JASNE!
:-)

--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

Współczesne pogaństwo jest wszędzie...
Jak mam szanować
Takich Żydów lubię
huuuuuuuu gronco !!!