Jeszcze o odchudzaniu - pu-erh

1. Data: 2003-02-26 15:36:54

Temat: Jeszcze o odchudzaniu - pu-erh
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Zgadzam sie z Jola ze pogoda nastraja do gubienia kilogramow. Chcialam Was
zapytac, czy ktos z Was doswiadczyl dzialania herbatki pu-erh, ktora podobno
spala tluszcz? Kupilam sobie opakowanie, ale na razie poszlo w odstawke, bo
wyczytalam, ze niewskazana dla karmiacych. Ale za jakis czas moze...

Slyszalam opinie, ze mozna dzieki niej zrzucic pare kilogramow nie zmieniajac
diety. Aczkolwiek po osobach, ktore niby zrzucily te 7-10 kg jakos tego nie
bylo widac. Dziwne, prawda?
Czekam na Wasze opinie,
AniaR

1. Data: 2003-02-26 15:49:50

Temat: Re: Jeszcze o odchudzaniu - pu-erh
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik a...@o...pl napisał:
[ciach]
> Czekam na Wasze opinie,
> AniaR

Moja mama to pije. Schudnac nie schudla ale posmakowala jej ta herbata.
Dla mnie onama smak taki jakby ktos worek ziemniakow w niej wyplukal.
Wstretna.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-02-26 15:50:31

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

<...>
> [...]
zmieniajac
> diety. Aczkolwiek po osobach, ktore niby zrzucily te 7-10 kg jakos tego

Ja tam na dietach absolutnie sie nie znam, ale wydaje mi sie, ze samo picie
herbatki nawet najcudowniejszej, to i tak nic nie da... do tego to
przydaloby sie chwilke (dluzsza ;-) ) pocwiczyc, czasami jednak nie zjesc
tego kuszacego batonika i nie poslodzic kawy lub herbaty... tak mi sie
wydaje... a herbatka tylko moze wspomoc ten proces...

Bozenka z Wilna ;o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-02-26 16:11:37

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to ja z praktyki:

Piłam przez pół roku, nawet stosowałam zalecenie picia dodatkowo jedynie
wody niskosodowej i ani kilograma nie straciłam (a przydałoby się).
Wiem jeszcze, że mi bardzo smakuje i nie zmienię jej teraz na czarną.

Danka

1. Data: 2003-02-26 16:24:10

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Użytkownik " wrote:

> [...]
> zmieniajac diety. Aczkolwiek po osobach, ktore niby zrzucily te 7-10
> kg jakos tego nie bylo widac. Dziwne, prawda?

Pije ją ciągle od 5 lat,
po pierwszysch szklankach kiedy było ciezko to przełknąć - teraz juz zadna
mi tak nie smakuje jak ta.
Prawda jest taka, ze nie schudłam - bo ona niby spala ten zbedny tłuszcz, a
takowego nie mam, ale z drugiej strony nie wiadomo ile bym przytyła przez te
5 lat gdybym jej nie piła.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-26 16:32:53

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@o...pl> wrote
> [...]
zmieniajac
> diety. Aczkolwiek po osobach, ktore niby zrzucily te 7-10 kg jakos tego

Z ta herbatka to bzdura na resorach. Wypilam cale opakowanie, wskazowka wagi
nie drgnela (a codziennie na dodatek robie niezly spacerek, bo na piechotke
zasuwam do pracy i z powrotem. W jedna strone prawie pol godziny). Jedyne co
dobrego mozna o niej powiedzie, to ze ulatwia trawienie. Lubie sie jej napic
po ciezszym obiedzie. I smak ma niezly (ja mialam taka z cytryna). O
schudnieciu trzeba zapomniec. Moja tesciowa in spe wypila juz niejedno
opakowanie i efekt tez jest zaden.

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-26 16:36:42

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie!
> Zgadzam sie z Jola ze pogoda nastraja do gubienia kilogramow.
> AniaR

kiedys dostalam skakanke z licznikiem .Ambitnie przez 2 tygodnie skakalam
500 razy w ciagu kazdego dnia- tak przy jednym podejsciu po 100, aby sie nie
zabic:)))
Bardzo, ale to bardzo zaczal mi sie zmniejszac obwod od pasa w dol, biodra,
udka.Tyle, ze lata swoje mam i kregoslup mi odmowil wspolpracy , troche
pobolewal . Ale jak ktos mlody, prezny- to polecam. Bez wychodzenia z chaty
troche takiego ruchu sie przyda. Uwaga na lampy na suficie i kota
przechodzacego:)))

Jola L-L
PS: a matce karmiacej tez sie przyda:)))

1. Data: 2003-02-26 16:46:34

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> PS: a matce karmiacej tez sie przyda:)))

Tak Jolu, ja to nawet chetnie, ale sasiedzi z dolu chyba by mnie pogonili... A
tam za dzien-dwa tez nowy lokator malusi przybedzie.
Jak sie cieplej zrobi, to wyciagne rower, a na razie pieszo chodze jak
najwiecej. No i jutro to moze jeszcze nie, bo glupio byloby zaczynac w tlusty
czwartek, ale pojutrze rzucam slodycze. Ostatnio gdy sie odchudzalam,
wystarczylo nie jesc: slodyczy, chleba (tylko chrupki chlebek), smazeniny i
przez 2 mce schudlam 7 kg, a glodna nie chodzilam. No ale synek wydatnie mi w
tym pomagal.
To pytanie o herbatke to tak z lenistwa, bo wszyscy wokol o niej mowia, wiec
chcialam poznac Wasze zdanie i doswiadczenia.
Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-02-26 19:05:18

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pogonili... A
> tam za dzien-dwa tez nowy lokator malusi przybedzie.

Aniu, ale przeciez nie bedziesz tego robila o 1-szej w nocy... wiec nie
widze problemu z sasiadami, powinni zrozumiec...

Bozenka z Wilna ;o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-02-26 21:06:03

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Aniu, ale przeciez nie bedziesz tego robila o 1-szej w nocy... wiec nie
> widze problemu z sasiadami, powinni zrozumiec...

Pewnie masz racje, ale ja sama zle sie czuje skaczac komus nad glowa. Moze
dlatego, ze wychowalam sie w domu jednorodzinnym? Zdecydowanie preferuje ruch
na swiezym powietrzu. Nawet jak kiedys cwiczylam aerobik w domu, staralam sie
ograniczyc wszelkie podskoki, bo wydawalo mi sie, ze podloga dudni :). A nie
jestem znowu taka slonica, do szczescia brakuje mi (a wlasciwie zbywa:) ze 4
kg.
Pozdrawiam,
AniaR

pierogi ruskie
kawa?
Pierwsze poszukiwania aparatów do pieczenia chleba
co zrobilam zle? (zapiekanka)
Upieczone babeczki muffins - jak je spozytkować?