Jeszcze pytanie o puszkowy mak

1. Data: 2001-12-14 12:10:38

Temat: Jeszcze pytanie o puszkowy mak
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu byla tu dyskusja o puszkowych gotowcach i wtedy ktos pisal
ze taki mak na kilometr jedzie olejkiem migdalowym. Nie mialam zamiaru nic
takiego kupowac a tymczasem tesciowa uszczesliwila mnie pucha maku firmy
PROSPONA - czy to jest ten olejkowy mak?
Tak swoja droga juz sam sklad mnie wnerwil - 38% cukru!, konserwowany
chemicznie, sztuczny miod...szkoda slow ;-(

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-12-14 14:41:04

Temat: Re: Jeszcze pytanie o puszkowy mak
Od: "Magdalena W." <zolza@usunto_astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9vcq0f$fc7$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Tak swoja droga juz sam sklad mnie wnerwil - 38% cukru!,
konserwowany
> chemicznie, sztuczny miod...szkoda slow ;-(
Uch, rzeczy Prospony sa makabrycznie wrecz slodkie - kupilam
kiedys jakies owoce w galarecie na ciasta, i po prostu ohyda.
Natomiast w ubieglym roku kupowalam taki torebkowany mak firmy
Schwartau, to sie chyba nazywalo masa makowa 3-krotnie zmielona
czy siakos tak, owszem mialo troche przypraw ale _troche_. O ile
pamietam zalewalo sie toto cieplym mlekiem. Dla mnie, nie majacej
maszynki do mielenia, to bylo zbawienie. Wlasnie musze na to
zapolowac w tym sezonie :))))))))))

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2001-12-14 16:11:14

Od: "Monisiatko" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>ktos pisal
>zamiaru nic
>maku firmy
Szkoda, ze jakos przeoczylam te dyskusje...

>konserwowany
>Uch, rzeczy Prospony sa makabrycznie wrecz slodkie - kupilam
>kiedys jakies owoce w galarecie na ciasta, i po prostu ohyda.

Ufffff
a to mialam szczescie - a mialam zamiar kupic.
Bo tez nie mam maszynki do mielenia.....

> [...]
>pamietam zalewalo sie toto cieplym mlekiem. Dla mnie, nie majacej
>maszynki do mielenia, to bylo zbawienie. Wlasnie musze na to

Ja juz kupilam - wlasnie jakis duszek mi podszepnal, abym wziela mielony w
torebce, za nie ten w puszce.
2 paczki.
Z jednej powstalo juz ciasto japonskie - pyszniutkie....

a druga czeka na swieta i na klasyczny makowiec.
Polecam, bardzo dobry ten mak.

Czy mozna go kupic poza sezonem swiatecznym??? Czy tez juz teraz musze zrobic
zapasy na caly rok:))))

Monisiatko
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

1. Data: 2001-12-14 16:26:56

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monisiatko" <M...@c...pl> napisał w wiadomości
> Ja juz kupilam - wlasnie jakis duszek mi podszepnal, abym wziela mielony w
> torebce, za nie ten w puszce.

Hejeczka;-)))

Gdzie kupiłaś ten mak??? Czy on jest doprawiany jakoś czy nie???

Pozdrawiam,

Kaliope (nienawidząca mielenia maku)

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-12-14 16:43:51

Od: "Monisiatko" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Gdzie kupiłaś ten mak??? Czy on jest doprawiany jakoś czy nie???
W Realu - za okolo 3 pln za paczke (ale nie pamietam ile w paczce)
a czy doprawiany????
Na pewno nie mocno.. Bo nie bylo czuc.

>Pozdrawiam,
>
>Kaliope (nienawidząca mielenia maku)

ja nawet maszynki nie mam, zebym mogla sie przekonac:(((((

Monisiatko
(skazane na kupowanie milonego maku)

1. Data: 2001-12-14 17:43:15

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uch, rzeczy Prospony sa makabrycznie wrecz slodkie - kupilam
> kiedys jakies owoce w galarecie na ciasta, i po prostu ohyda.

Dzieki za odpowiedz.
Czulam, ze beda klopoty...to typowy przyklad dobrej checi co to pieklo
brukuje...tesciowa chciala mi oszczedzic roboty a ja mam klopot.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-12-14 18:57:26

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> ja nawet maszynki nie mam, zebym mogla sie przekonac:(((((
>
> Monisiatko
> (skazane na kupowanie milonego maku)

jako ze i ja nie mam takiej maszynki to taki mak jutro bede szukac.
Monisia! a co to za costo japonskie\??

Mechcia

1. Data: 2001-12-14 20:19:22

Od: "Monisiatko" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Monisiatko" <M...@c...pl> napisał w wiadomości

>jako ze i ja nie mam takiej maszynki to taki mak jutro bede szukac.
ja kupilam w Realu.
I np. w Geancie nie widzialam (a szkoda 0 mam blizej:))

>Monisia! a co to za costo japonskie\??
To takie dziwne dosc ciasto, ktore sklada sie z maku, jablek i jajek - nie ma
w nim maki.
Jak sa chetni - moge dac przepis.
Upieklam go pierwszy raz (pamietalam go z dziecinstwa - piekla go moja mama)
i ... efekt przeszedl oczekiwania najsmielsze. Ciasto zniknelo w kilkanascie
godzin:))

Monisiatko

1. Data: 2001-12-14 21:04:53

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mama)
> i ... efekt przeszedl oczekiwania najsmielsze. Ciasto zniknelo w

chceeeeeeeeeee

Mechcia

1. Data: 2001-12-14 21:18:02

Od: "Monisiatko" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora