Jeździmy z włączonymi światlami...

1. Data: 2004-10-01 09:53:45

Temat: Jeździmy z włączonymi światlami...
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto jeździ autem powinien od dzisiaj mieć włączone światła mijania albo
specjalne do jazdy dziennej. Przypomina o tym gorliwie TVP, TVN w każdych
wiadomościach.

Mnie przypomina to zdarzenie sprzed laty, kiedy do Polski przyjeżdżało wielu
Szwedów [krótko po wprowadzeniu tam ruchu prawostronnego] korzystających z
niedawno uruchomionej linii promowej Świnoujście - Ystad. Szwedzi jeździli z
zapalonymi światłami mijania nawet w porze dziennej i bardzo mi się to
podobało, bo pojazdy były doskonale z daleka widoczne, a w Polsce obyczaj
ten nie był ani znany ani stosowany.
Postanowiłem ich naśladować i kiedy jechałem ze Szczecina "maluchem" z
włączonymi światłami mijania zatrzymany zostałem przez patrol milicji
drogowej.
Milicjanci próbowali wlepić mi mandat "za ostrzeganie światłami mijania"
innych kierowców przed ich patrolem. Logika typowo milicyjna. Skąd miałem
wiedzieć, że niby tam stoją, gdzie stali, skoro o ich istnieniu mogłem
przekonać się dopiero po zatrzymaniu? Mandatu jednak nie zapłaciłem, ale
zostałem pouczony, by nie używać świateł w porze dziennej.
Tempora mutantur...
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt

2. Data: 2004-10-01 10:30:34

Temat: Re: Jeździmy z włączonymiświatlami...
Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

ja jezdze z zapalonymi swiatlami caly rok :-) kilka razy uratowalo mi to
zycie

3. Data: 2004-10-01 15:24:01

Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> napisał w
wiadomości

> [...]
> zapalonymi światłami mijania nawet w porze dziennej i bardzo mi się to
> podobało, bo pojazdy były doskonale z daleka widoczne, a w Polsce obyczaj

Ja tez jezdze caly rok. Latem czasami jak jezdze po miescie, to nie
wlaczam... ale na trase albo poza miasto, to zawsze! :-))

Pozdrawiam kierowcow i nie kierowcow! :-)))
Frank

4. Data: 2004-10-03 09:46:59

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie dzielą się na inteligentnych i tych, co jeżdżą bez świateł :-)) No,
OK, nie będę taki, motto dotyczy czasu październik - marzec.
Wczoraj jechałem "międzymiastowo", i widziałem kilkanaście samochodów
jadących bez świateł. Zastanawiam się nad tym, co oni tak sobie myślą, co u
nich w głowie się dzieje. Dziwią się?: "ojej tyle samochodzików na
światłach! Ciekawe po co?"

Maciej S
--
Aby odpowiedzieć prywatnie, kliknij poniżej:
http://www.cerbermail.com/?YX7je5fgrY

5. Data: 2004-10-06 09:45:08

Od: z <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja wolę autobusem jeździć to dłużej pożyję
większość słynnych ludzi zginęło w wypadkach samochodowych: Kamiński i
Kurek z "sondy", Kotański czy pani Diana z Wielkiej Brytania zwana przez
niektórych "księżniczką", listę możne przedłużyć znacznie !

6. Data: 2004-10-06 10:17:56

Od: "Monika" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "z" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Kurek z "sondy", Kotański czy pani Diana z Wielkiej Brytania zwana przez
> niektórych "księżniczką", listę możne przedłużyć znacznie !

witaj :)) ubawiles mnie przednio :))) tez lubie autobusy, bo sa wdzieczne i
mozna w nich i spac, i czytac, i polewitowac, i polozyc sie na kims, ale nie
powiesz mi, ze ludzie nie gina w autobusach, autokarach, pociagach? a
ilu slawnych jeszcze nie zginelo!! :)))
trzymaj sie cieplo!!! :)
Monika
z wlaczonymi swiatlami przez caly rok

7. Data: 2004-10-06 10:31:13

Od: z <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

autobusy są bezpieczniejsze bo kierowca odpowiada za pasażerów i
przeważnie jeździ ostrożnie no i nie po pijanemu, prywatny -
nieostrożnie (bo nikt go nie pilnuje) i często pijany

bezpieczniejsze są też autobusy które mają częściej przystanki, bo nie
da się rozwinąć dużej prędkości na tym krótkim odcinku

8. Data: 2004-10-06 10:56:15

Od: "Monika" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> bezpieczniejsze są też autobusy które mają częściej przystanki, bo nie
> da się rozwinąć dużej prędkości na tym krótkim odcinku

a ogladales moze Fride? tam to byl dopiero kierowca autobusowy maxiarz!!!

9. Data: 2004-10-06 12:22:00

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> bezpieczniejsze są też autobusy które mają częściej przystanki, bo nie da
> się rozwinąć dużej prędkości na tym krótkim odcinku

Taa tylko jeszcze jak ZAWODOWI KIEROWCY w tych autobusach będą właczać
światła w czasie paźdz.-marzec to będzie super!
Zresztą autobusy powinny jeździć na światłach przez cały rok (o ile nie
wszystkie samochody w ogóle), bo oni odpowiadają nie tylko za siebie, ale o
kilkadziesiąt osób naraz.

Macej S
--
If you want to e-mail me click below:
http://www.cerbermail.com/?YX7je5fgrY

10. Data: 2004-10-06 13:07:08

Od: z <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

filmy nie pokazują prawdy, szczególnie komediowe, i są wybiórcze tzn nie
pokazują średniej tylko wypadki skrajne bo to interesuje widza

wszystkim studentomi nie tylko ....
Cd. sprawy zniszczenia komputera
Re: Obóz nurkowy 2005
[Komunikat]