Jolka Jolka

11. Data: 2004-08-21 09:06:32

Temat: Re: Jolka Jolka
Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale tu masz racje" grupa Ustronia " jest
> po prostu grupą ktora powinna raczej sobie załozyć pruywatne forum i nie
> dopuszczać tam nikogo spoza ich grupy.POzdrawiam i całuje Gabi

Tak

:Leszek

http://www.gazeta.pl/usenet/

12. Data: 2004-08-21 09:10:17

Od: "jolka jolka" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co przeszkadza zorganizować coś takiego U SIEBIE?

Właśnie mam zamiar coś takiego zorganizować w Warszawie mam tylko prośbe
prosze o kontakt ludzi z Warszawy zeby mozna było sie spotkać i zastanowić
na d takim spotkaniem ale pamietajcie to nie tylko ja bede to organozowac
bedziemy to robic wsponie zeby kazdy z nas miał przyjemnośc zrobienia cżastki
takiego spotkanie wtedy nie bedzie GTW ja chce aby wszyscy wykazali sie
swoimi pomysłami i na miare swoich sił kazdy dołozył do takiego spotkania
swoją cegiełke.Moj meil g...@g...plPOzdrawiam i caluje Gabi

13. Data: 2004-08-21 09:14:11

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę 21-sierpnia-2004 o godzinie 11:10:17 jolka jolka napisał/a

> [...]
>takiego spotkanie wtedy nie bedzie GTW ja chce aby wszyscy wykazali sie
>swoimi pomysłami i na miare swoich sił kazdy dołozył do takiego spotkania

Jak pokazuje moje doświadczenie życiowe, nic z tego niebędzie. Albo
ktoś to zorganizuje, alno nie. Próba wciągnięcia wszystkich w
organizowanie takiego spotkania nic nie da.

Najprościej jak sądzę jest wskazać czas i miejsce (zapewne jakąś
knajpę ogólnodostepną - są takie) i czekać, aby zobaczyć kto
przyjdzie. Można ewentualnie zrobić listę obecności.

Sądzę, że tak jest najprościej.
Adam Pietrasiewicz

14. Data: 2004-08-21 09:15:32

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I chyba nie jest to parę tysięcy, taki wyjazd...

Z Warszawy do Ustronia jest prawie 500 km, powrot to drugie tyle. Wozek do
pociagu nie wejdzie, wiec potrzebny jest ktos z samochodem. A taki ktos
chcialby za to sporo pieniedzy

> I co przeszkadza zorganizować coś takiego U SIEBIE?

A skad wiesz, ze tego nie robie? Tylko nie rozglaszam tego na prawo i lewo
bo to maja prywatna sprawa

Leszek

15. Data: 2004-08-21 09:23:31

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę 21-sierpnia-2004 o godzinie 11:15:32 Lech Dubrowski
napisał/a

>A skad wiesz, ze tego nie robie? Tylko nie rozglaszam tego na prawo i lewo
>bo to maja prywatna sprawa

Aha.

Ja nie wiem co kto robi, jak tego nie rozgłasza.

Wiem natomiast, że niektórzy co roku organizują spotkanie w Ustroniu,
które jest dostępne dla każdego, że co roku osoby, które na takim
spotkaniu były przyjeżdżają zachwycone, i widzę, że niektórzy z tych,
którzy tam nie pojechali zazdroszczą im okropnie, co wprawia ich w
paskudny stres.

Mnie się wydaje, że jednak takie spotkanie, które jest organizowane od
paru lat, na które zapraszani są WSZYSCY chętni, które najwyraźniej
udaje się co roku i pozwala ludziom przeżyć kilka wspaniałych chwil
jest fajniejsze od tajnego spotkania.

Sądzę, że nie ma niczego złego w rozgłaszaniu na prawo i lewo, że
organizowane jest coś, co może dać trochę radości ludziom. Myślę
wręcz, że trzeba takie rzeczy rozgłaszać.

Adam Pietrasiewicz

16. Data: 2004-08-21 09:29:15

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>pociagu nie wejdzie, wiec potrzebny jest ktos z samochodem. A taki ktos

A to ciekawe...

Takie rzeczy oczywiście wie się z GÓRY, więc nawet nie ma co
sprawdzać, prawda?

Zwyczajnie NIE DA SIĘ.

Tylko jak to jest, że tutaj na grupie nie padło ANI JEDNO ZAPYTANIE o
to, czy ktoś wie o możliwościach dojazdu? Dlaczego nikomu nie przyszło
do głowy, by próbować się zorganizować i pojechać wspólnie?

NIE DA SIĘ - ile to rozwiązuje kłopotów, prawda? I daje jeszcze taką
gortzką satysfakcję - oni to mają szmal, a ja nie - ach, jaki jestem
biedny!

Istniała CO NAJMNIEJ jedna mozliwość darmowego dojazdu do Ustronia z
Warszawy, z wózkiem, dużym busikiem. Nie zauważyłem, by ktoś o to
pytał i szukał takiej możliwości. Może przegapiłem, sam do Ustronia
nie jechałem, więc może nie zwróciłem uwagi na jakiś wątek - jeśli
tak, to szkoda. Wiem tylko, że czasami warto się rozejrzeć wokól
siebie, zanim się powie "NIE DA SIĘ".

Adam Pietrasiewicz

17. Data: 2004-08-21 09:42:57

Temat: Re: Jolka Jolka/ co z tego masz za przyjemność???
Od: "ONo" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

>a ja
znam wielu siedzących na wózkach ktorzy przewyzszają inteligencją ,wiedzą
kulturą tych prxzysłowiowych Bogow, ale tu masz racje" grupa Ustronia " jest
po prostu grupą ktora powinna raczej sobie załozyć pruywatne forum i nie
dopuszczać tam nikogo spoza ich grupy.POzdrawiam i całuje Gabi<

Jestem na grupie Ustroń
Jestem "na grupie Grotniki,
Jestem "na grupie Szewska,
Jestem "na grupie - dodaj tu jescze kilka innych, np. Lublin, Kiekrz,
Ciechocinek, itp, itd

Nigdy nie robiłam podziału !!!!
Co więcej - wielu z tych "grup" jak je nazywasz jest TUTAJ
Sami się raczej nie dzielili. Są tam gdzie chcą, często zbierają na to cały
rok,
często inni pomagają - np. dowożą tych, którym nie starczyło na bilet
do....tu wpisz nazwę "grypu"
lub starczyło tylko na kawałek drogi...
lub nie mieli możliwości przyjechać sami z powodu ograniczeń zdrowotnych.
Już za kilka dni znowu się organizujemy i jedziemy, benzyna składkowa, a
zaprzyjaznieni kierowcy za pracę nic nie biorą!!!!
Jolka vel Gabi - mam pytanie!!!!
Po co to wszystko robisz?
Co Tobie to da?
Jaką masz w tym przyjemność?
Zazdrościsz????
To się zbieraj i coś zrób, a nie miej do innych pretensji, że to robią a do
tego jest im z tym dobrze !!!!!!
Nie rozumiem i nie chcę rozumieć !!!

Maria T.
"gdy człowiek kocha życie to nawet medycyna jest bezsilna :)))"
Zapraszam na:
http://www.ono.ipon.pl

Użytkownik "jolka jolka" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Ustronia".

> Masz racje tylko czy im taka formas zycia odpowiada, sami kiszą sie we
> własnym sosie nie wychodzą poza grupe, niedopuszczają nikogo do siebie z
> zewnątrz, a stale narzekają ze ich jako ON tak zwani zdrowi nie chcą
> zaakceptowac . Mnie sie wydaje ze to jest jednak sprawa inna,jak pamietam
> pisałam na wątku o przyjaciołach ze jak ktos jest od urodzenia i nie tylko
ON

18. Data: 2004-08-21 10:23:16

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Adam pisze:

> Aha, no i na koniec - NAZWISKA, PROSIMY O NAZWISKA! - żeby móc jasno i
> jednoznacznie napiętnować członków GTW.

Mnie sie wydaje ze raczki maczala w tym Jakubowska

pozdr.
Arek

19. Data: 2004-08-21 10:30:17

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Oj Leszku, co Ty piszesz!

> Nie CZYM tylko KIM bo rzadzi sie ludzmi a nie przxedmiotami.

- jakimi ludzmi? Toba chca rzadzic? w jaki sposob? zastraszeniem,
ciagnieciem za ucho, spuszczeniem powietrza z opon?

> Tu nie chodzi wladze konkretna wladze tylko o to, ze GTW jest NAJ pod
kazdym
> wzgledem bo ja stac na przyjazd i pobyt w Ustroniu, a GCK to KOMPLETNE DNO
> bo z roznych przyczyn nie bywaja w Ustroniu.

- Ustron to inicjatywa ludzi z tej grupy!!!!!!!!!! nie zapominaj o tym ze
najpierw byla grupa a pozniej Ustron - wiec to co piszesz nie ma sensu.

> Ja moglbym tam pojechac tylko po co mam wydawac kilka tysiecy na wypicie
> paru piw w jakims hotelu jak moge je w kazdej chwili kupic w sklepie na
> przeciwko. Leszek :)

- Chodz by po to zeby zobaczyc ze w Ustroniu Grupy Trzymajacej Wladze nie
ma - a sa jedynie ON.

pozdr.
Arek

20. Data: 2004-08-21 10:48:06

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnego dnia 2004-08-21 12:30,na grupie pl.soc.inwalidzi algraf napisał(a):

> Oj Leszku, co Ty piszesz!

Witam No i historia się powtarza ..... znów ktoś komuś imputuje ze
trzyma władzę... Mimo że tego nie robi sytuacja przypomina troche
lewiatana zjadającego własny ogon :(. Już to na tej grupie
przerabialiśmy i starzy bywalcy wiedzą jakie rany ta wojna przyniosła
współczuje organizatorom ustronia bo.... sam takie ataki kiedyś z
Abraszewskim przechodziłem. Nikomu to nic dobrego nie przyniosło a wrecz
odwrotnie :"(

--
Piotr M :)

Traktuj innych tak jak chciałbyś być sam traktowany

Telepraca
Kurs języka migowego w Warszawie
Instrukcja obsługi wózka :-)
Instrukcja obsługi wózka :-)