Juz nie moge sie doczekac dzisiejszej porcji od Drucha.

21. Data: 2010-05-07 17:02:00

Temat: Re: Juz nie moge sie doczekac dzisiejszej porcji od Drucha.
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> "Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message

> Okrucienstwa i przemocy nie powinno byc w mediach!
> Zlikwidowac program Pospieszalskiego.
> W imie swobody wypowiedzi!

Ty to umiesz znadinterpretowac!
I.

22. Data: 2010-05-07 17:20:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> Ty to umiesz znadinterpretowac!
> I.
Pod względem zdrowia psychicznego, takie wypowiedzi u Pospieszalskiego
czy u Ducha powinny być piętnowane, bo to są wyziewy chorych osób a
tego propagować nie można. Ten dupek z pisu uważa patologię za
argumentację, nie ma przezwolenia dla zbrodnirzy, on jest tak skrajnie
niedorozwinięty, że jak kogoś poćwiartuje, to będzie krzyczał,
dlaczego go zamykają i nie ma wolności. Wolność wypowiedzi jest, ale
nigdzie nie ma przyzwolenia na patologię. Ten kretyn chce wolności dla
patologii. A to się nuguje.

23. Data: 2010-05-07 17:34:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> [...]
> dlaczego go zamykają i nie ma wolności. Wolność wypowiedzi jest, ale
> nigdzie nie ma przyzwolenia na patologię. Ten kretyn chce wolności dla
Np......... gdy ktoś uderzy człowieka dorosłego podlega karze, ale
byliśmy do tej pory tak uwstecznieni, że w polsce nie było normy
cywilizacyjnej, że jak uderzysz dziecko to jest to przestępstwo. Więc
nie ma wolności dla patologii, ponieważ wtenczas mamy przyzwolenie na
dzicz. Można dyskutować co odegniemy od tej normy, ale nie można
nazywać patologii wolnością. Przecież to oddawna widać kto z czego się
wywodzi pisząc na grupach.

24. Data: 2010-05-07 21:17:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pełna zgoda. :)

BTW w imię niezgody na wykorzytywanie środków publicznych
na wspieranie nieuczciwości dziennikarskiej.

--
CB

25. Data: 2010-05-10 09:55:30

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
f.googlegroups.com...

1. Mnie chamstwa na grupie.
2. Zamknac Drucha, Pospieszalskiego. W imie wolnosci mediów!
3. Powolac ministerstwo ktore bedzie wyznaczac kogo
bedzie sie zamykac za mowienie pogladów. Nazwijmy to Ministerstwem Prawdy.
4. Nie dopuscic PiS, SLD, PSL do wladzy bo to spowoduje ze ludzie beda mieli
rozne zdania a
to spowoduje polemike! Nie wolno do tego dopuscic! Tylko jednen glos narodu!

Druch

26. Data: 2010-05-10 10:03:19

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieli rozne zdania a
> to spowoduje polemike! Nie wolno do tego dopuscic! Tylko jednen glos

Oto ofiara spelniona - biedny przesladowany Druch wlasnie po freudowsku
wskazal czego sobie zyczy, oczywiscie przewodnia partia ma byc PiS.

27. Data: 2010-05-10 10:07:26

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieli rozne zdania a
> to spowoduje polemike! Nie wolno do tego dopuscic! Tylko jednen glos

Duchu mylnie zakładasz, że jesteś tu (albo Twoja ukochana partia) pępkiem
świata.
Wybacz, ale czytam Cię z rzadka.
W sumie to nawet bardzo rzadko, bo dawno nie napisałeś już czegokolwiek
nowego i ciekawego.

MK

28. Data: 2010-05-10 10:09:57

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch wrote:
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
f.googlegroups.com...

> 1. Mnie chamstwa na grupie.
> 2. Zamknac Drucha, Pospieszalskiego. W imie wolnosci mediów!

Duchu, trochę mi Cię żal. Tak bardzo chciałbyś zostać męczennikiem, a
nikt Cię nie chce zamknąć :-)

> [...]
> mieli rozne zdania a
> to spowoduje polemike! Nie wolno do tego dopuscic! Tylko jednen glos

Ja Ci coś powiem: Ty nie masz problemów z wolnością pisania, ty masz
problem z wolnością czytania :-)

Inaczej ujmując: Wolność słowa gwarantuje Ci że możesz pisać,
ale nie gwaratuje, że ktoś będzie chciał to przeczytać i jeszcze np. Cie
za to podziwiać :-)

Stalker, chociaż ty tak pieknie walczysz za powszechny obowiązek
czytania wszystkiego co napiszesz, że ja Cię podziwiam :-)

29. Data: 2010-05-10 10:52:27

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message

> [...]
>
> Stalker, chociaż ty tak pieknie walczysz za powszechny obowiązek czytania
> wszystkiego co napiszesz, że ja Cię podziwiam :-)

Dzieki za troske o mnie.
Nie wiem czemu ale ostatnio duzo osob mi odpowiadaja.
Nie ryzykowalbym tezy jaka stawiasz, ze odpowiadaja bez czytania :))

A teraz zeby wystraszyc Cie jeszcze bardzej polemika :))
Mam pomysl na napisanie "pamietnika agitatora".
Poniewaz dostarczacie mi sporo inspiracji.

Gdybym z tym ruszył, zobaczysz ile bede mial nie-czytajacych
mnie fanów! :)

Druch
Jeszcze raz dziekuje za troske!

30. Data: 2010-05-10 11:05:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Em-pty!
Em-pty!
Em-pty!
Do-wal-mu!
Em-pty!

--
CB

Użytkownik "empty" napisał w wiadomości

[...] zeby wystraszyc Cie jeszcze bardzej polemika :))

Znowu kara za nienawiść.
Do mamra za klapsa? To juz?
ZOBOWIĄZANIA
Edmund Klich