Juz nie moge sie doczekac dzisiejszej porcji od Drucha.

41. Data: 2010-05-10 15:24:02

Temat: Re: Juz nie moge sie doczekac dzisiejszej porcji od Drucha.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 17:13:01 +0200, Stalker napisał(a):

> I sam ten fakt jest już zwycięstwem Ducha nad materią tak? :-)
>
> Można ograniczyć sukces do faktu, że ktoś przeczytał to co ktoś napisał.
> W takim razie: Gratuluję Duchu sukcesu! :-)
>
> Stalker, ciebie XL też czytam.... ale gdybym był Tobą, to sukcesem bym
> tego nie nazwał :-)

Duch też nie nazywa tego sukcesem, że go czytasz. To Ty sam, wszystko sam!
;-PPP

42. Data: 2010-05-10 15:25:33

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> "A ja to cię nawet przeczytam!
>
> Stalker, zawsze chętnie skrytykuję twoją twórczość :-)"
>

> Czas przyszły tu widzę, czyli - nie czytałeś :-)

A mógłbym prosić teraz Ciebię, żebyś przeczytała dyskusję i doczytała,
co ja dopiero przeczytam? :-)

Stalker, byłoby miło gdybyś czytała, o jakim czytaniu w dyskusji idzie ;-)

43. Data: 2010-05-10 15:38:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 17:25:33 +0200, Stalker napisał(a):

> A mógłbym prosić teraz Ciebię, żebyś przeczytała dyskusję i doczytała,
> co ja dopiero przeczytam? :-)
>
> Stalker, byłoby miło gdybyś czytała, o jakim czytaniu w dyskusji idzie ;-)

No o przeczytaniu :-)

44. Data: 2010-05-10 16:39:41

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Duch też nie nazywa tego sukcesem, że go czytasz. To Ty sam, wszystko sam!
> ;-PPP

Tak to prawda, sam go czytam :-)

Stalker

45. Data: 2010-05-10 16:46:22

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No o przeczytaniu :-)

Ale ja staram się szanować autora i czytać to co już był napisał, gdybym
już teraz czytał to co dopiero on kiedyś napisze, to byłoby świństwo z
mojej strony :-D

Stalker

46. Data: 2010-05-10 17:04:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 18:39:41 +0200, Stalker napisał(a):

> Tak to prawda, sam go czytam :-)

No to sukces jednak, czy nie?
:-PPP

47. Data: 2010-05-10 17:05:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 18:46:22 +0200, Stalker napisał(a):

> Ale ja staram się szanować autora i czytać to co już był napisał, gdybym
> już teraz czytał to co dopiero on kiedyś napisze, to byłoby świństwo z
> mojej strony :-D
>
> Stalker

Ba, ale Ty już mu obiecujesz krytykę, zanim byłeś przeczytałeś :-D

48. Data: 2010-05-10 17:25:32

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ba, ale Ty już mu obiecujesz krytykę, zanim byłeś przeczytałeś :-D

Poczytaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Krytyka

Wiesz nurkowce to nie wszystko.

49. Data: 2010-05-10 17:51:35

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ba, ale Ty już mu obiecujesz krytykę, zanim byłeś przeczytałeś :-D

Droga Ikselko, przecież ja już się w tej kwestii wypowiedziałem.
Czyżby nasz rozmowa stała się zbyt kompleksowa i pogubiłaś się w
gałęziach wątku? :-)

Odnajdziesz się sama, czy powtórzyć wypowiedź? :-)

Stalker

50. Data: 2010-05-10 18:12:09

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wątku? :-)
>
> Odnajdziesz się sama, czy powtórzyć wypowiedź? :-)

W tej chwili nie mow do niej, biega teraz za wlasnym ogonem. Poczekaj, az
sie zmeczy.

Znowu kara za nienawiść.
Do mamra za klapsa? To juz?
ZOBOWIĄZANIA