Re: Już uciekać czy poczekać...

From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Już uciekać czy poczekać...
Date: Mon, 1 Feb 2016 03:00:44 +0000 (UTC)

Użytkownik Rewolucja s...@g...com ...

> No ewidentnie jesteś na pochodzie pierwszomajowym, bo za wypłaty z
> bankomatu już kroją więcej,

Proponuję zmienić bank - u mnie nadal za darmo wypłaty

> za konta kroją wiecej

proponuję zmienić bank - u mnie nadal za darmo konto

> i moja ciotka ma
> mniejszą emeryturę, bo przychodzi na konto.

j.w.

> Kuzyn miał komunie więc
> kredyt wzieła ,a oprocentowanie wzrosło za kredyty, więc pobiegła
> zapłacić ostatnie raty bo by wyszła dodatkowa rata.

O ile ta rata wzrosła? Odsetki na razie bardzo niskie - możemy porozmawiać
o konkretnych liczbach?

Nie zrozum mnie źle - oczywiście, ze obecne działania mają wpływ na koszty
w gospodarce - przykładowo spadek raitingu sprawi, ze zyski z podatku od
sprzedazy detalicznej zostaną skonsumowane na wieksze koszty obsługi
naszego długu publicznego.
Ale *na razie* dla obywatela te skutki są ekonomicznie bardzo mało
odczuwalne, a nawet jak są troche bardziej bo akurat ma konto, gdzie
wzrosły opłaty to taki obywatel powinien zagłosować nogami i zmienić bank.

Najwiekszy wpływ obecnie to być moze kursy walut i słaba złotówka oraz to
co się dzieje na giełdzie - tam rzeczywiście ludzie mogli stracic sporo
oszczednosci bo gielda niestety dołuje.
Pytanie czy bedzie dołować dalej, czy moze to juz jest moment na zakupy?
Kupowałbyś czy raczej boisz sie efektu łapania "spadającego noża"?