Re: K`inspiracji :-)

From: Kruszyzna <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: K`inspiracji :-)
Date: Tue, 13 Jul 2004 17:36:08 +0200

Dnia 2004-07-13 17:27,Użytkownik Anna M. Gidyńska ziewnął szeroko i rzekł:

> po pierwsze: cena. Gucci nie chodzi po dwie stówy, bardziej jak po dwa
> tysiące.

aaaaaa, no to ja nie w "tomacie" (w tomacie są skumbrie :)) Ja myślałam,
że cena wysoka, a tu proszę, pomyliłam się o jedno zero :)

> po trzecie: jeśli jakiegoś modelu nie ma na stronie producenta, to nie
> ma go nigdzie.

Aaaaaa...
A swoją drogą perfidne to wszystko. Jeśli ktoś chce sprzedać podróbę, to
niech powie, że podróba, przecież są ludzie, którzy świadomie kupują
właśnie takie "oryginalne inaczej". Ale naciągać kogoś na ciężką, jakby
nie było kasę i wmawiać, że oryginalne... Ja bym nie umiała, no ale to
insza inszość.

Krusz.
skandalicznie naiwna

--