KAAN

1. Data: 2004-09-01 11:40:16

Temat: KAAN
Od: "monika f" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znowu KAAN nie dziła czy co bo nie moge wiesc na Kaan czy ktoc wie co sie
dzje z Kaan??

1. Data: 2004-09-01 12:18:17

Temat: Re: KAAN
Od: "eva" <e...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znowu KAAN nie dziła czy co bo nie moge wiesc na Kaan czy ktoc wie co sie
> dzje z Kaan??
Bez zmian, jak zwykle niezlezne pod kaan problemy z serverem na ktorym kaan
lezy
pa - eva

1. Data: 2004-09-04 22:39:11

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monika f" napisała:

> Znowu KAAN nie dziła czy co bo nie moge wiesc na Kaan czy ktoc wie co sie
> dzje z Kaan??

No nie! Ja naprawdę, baaaaaaardzo proszę o nieinformowaniu na tej grupie czy Kaan
działa, czy nie!!!!! Mam dosyć czytania: działa, nie działa, działa, nie działa...
... znowu działa!
Wszelkie informacje o Kann są na Kaan, a jeśli nie działa (wrrrrr...) to kiedyś
zacznie!!!!!!!!!!

--
Jola
http://bookmarkjoli.prv.pl/ -> kobiece sekrety -> robótki ręczne

szydełko-zakańczanie oczek
[INNE] Żeby nie popełnić włóczkowego błędu pytam się...
Chwalę si
sweter pomocy
[szycie] spiworek dla noworodka