KABLE W DOMU

11. Data: 2007-01-19 19:31:55

Temat: Re: KABLE W DOMU
Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@n...net> napisał w wiadomości
news:eoqt6b$o4o$6@ochlapek.sierp.net...

> nie podpowiem, ale zerknij na allegro i popatrz na sprzedawcow
> tego typu sprzetu, a potem zaatakuj mailowo i popytaj, czy jest cos
> takiego
> Ale kiepsko to widze
>
> Sierp

Tak na szybko
- przestawić jednak tak dekoder aby podłączyć go do anteny
- dekoder podłączyć do np zestwu
http://www.dipol.com.pl/sklep/r94115.php?sid=d4fef94
a7b70913
Pozwoli to z jednej strony sterować dekoderem a z drugiej uzyskać sygnał z
niego w określonym miejscu (telewizorze)
Cytowanego urządzenia nie testowałem tylko podaję jako przykładowe
rozwiązanie.

Pozdrawiam emarcin

12. Data: 2007-01-21 19:49:50

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Często gęsto to Ty masz w swojej podłodze kable, które schodzą do żyrandola sąsiada.
JaC

> Sąsiad na dole ma kable w suficie, które do lampy idą.

It has removed 2946 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

13. Data: 2007-01-24 17:01:12

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:eor6ib$ai5$1@nemesis.news.tpi.pl
użytkownik *emarcin* napisał(a):

> [...]
> sygnał z niego w określonym miejscu (telewizorze)
> Cytowanego urządzenia nie testowałem tylko podaję jako przykładowe

Tak, to może i działać, tylko to jest dokładnie to czego bym nie chciał,
bo cała jakość obrazu i dźwięku jaką można uzyskać bezpośrednio z tunera
cyfrowego idzie się pier... yhmmmm, kochać

--
Big Jack
//////

14. Data: 2007-01-25 20:37:39

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 14:34, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:
> [...]
> Akurat takim czymś byłbym zainteresowany. I nie chodzi mi o
> przekazywanie gotowego sygnału AV z dekodera do telewizora.

A o co w takim razie?
Są takie rozwiązania, transmisja sygnału + pilot radiowy, problem
prądu pozostaje.

--
ZZ@private

15. Data: 2007-01-25 20:42:30

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> bo cała jakość obrazu i dźwięku jaką można uzyskać bezpośrednio z tunera
> cyfrowego idzie się pier... yhmmmm, kochać

A skąd Ty tą jakość tam weźmiesz, a?
Transmisja też jest cyfrowa, i fama o utracie jakości bierze się z
tego że analogowy sygnał daje lepszy obraz niż cyfrowy, bo jest
mniej wrażliwy na zakłócenia.

--
ZZ@private

16. Data: 2007-01-26 08:27:41

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:1169757750.853302.232160@v33g2000cwv.googlegrou
ps.com
użytkownik *ZbyszekZ* napisał(a):

> A skąd Ty tą jakość tam weźmiesz, a?
> Transmisja też jest cyfrowa, i fama o utracie jakości bierze się z
> tego że analogowy sygnał daje lepszy obraz niż cyfrowy, bo jest
> mniej wrażliwy na zakłócenia.

Nie próbuj mi wmówić, że sygnał _composite_ dwa razy przetworzony,
przesłany na odległość na w.cz. jest lepszy od sygnału RGB podłączonego
bezpośrednio kablem od dekodera cyfrowego do TV.

--
Big Jack
//////

17. Data: 2007-01-26 08:29:31

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:1169757459.784774.37930@a75g2000cwd.googlegroup
s.com
użytkownik *ZbyszekZ* napisał(a):

> Są takie rozwiązania

Poproszę

> problem
> prądu pozostaje.

Dam radę

--
Big Jack
//////

18. Data: 2007-01-26 16:19:09

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:

> Transmisja też jest cyfrowa, i fama o utracie jakości bierze
> się z
> tego że analogowy sygnał daje lepszy obraz niż cyfrowy, bo jest
> mniej wrażliwy na zakłócenia.

??????

J.

19. Data: 2007-01-26 21:04:17

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 09:27, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:
> W wiadomości:news:1169757750.853302.232160@v33g2000cwv
.googlegroups.com

> przesłany na odległość na w.cz. jest lepszy od sygnału RGB podłączonego
> bezpośrednio kablem od dekodera cyfrowego do TV.

Lepszy nie, ale gorszy też nie. Chyba że NTV coś znacząco poszła
do przodu, ale Cyfra+ i Polsat dają tak kiepską jakość że zepsuć
się jej nie da.

--
ZZ@private

20. Data: 2007-01-26 21:06:02

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 17:19, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Ano tak jest.
Cyfrowy sygnał ma sporo zalet ale wadą też ma jedną z nich jest
strata jakości przy przesyłaniu.
Jak są niewielkie zaniki sygnału analogowego to telewizor wymśla
brakujący kolor, przy cyfrze nie ma takiej możliwości.

--
ZZ@private

Naprawa pralek - Kraków
instrukcja obsługi