KAPUSTA

1. Data: 2008-11-29 21:28:23

Temat: KAPUSTA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... zakiszona, już dzisiaj jadłem ziemniaki odsmażane na boczku wędzonym z
cebulą i kiełbasę a do tego surówka z świeżej zakiszonej kapusty z cebulą,
papryką i pieprzem z cukrem (odrobinka) i olejem.
Pychotka. Popijałem młodym i prawie sklarowanym winem z aronii i winogron.

To jest życie!

2. Data: 2008-11-29 21:33:50

Temat: Re: KAPUSTA
Od: ÓLRIH FON JÓNGINGEN <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> papryką i pieprzem z cukrem (odrobinka) i olejem.
> Pychotka. Popijałem młodym i prawie sklarowanym winem z aronii i winogron.

PARHŁO !!!

3. Data: 2008-11-30 11:13:25

Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> papryką i pieprzem z cukrem (odrobinka) i olejem.
> Pychotka. Popijałem młodym i prawie sklarowanym winem z aronii i winogron.

Sraczke masz jak w banku !

4. Data: 2008-11-30 11:26:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jim-bim-ber" <s...@d...to> wrote in message

> Sraczke masz jak w banku !

Po mojej pracy nie ma sraczek.

5. Data: 2008-11-30 11:39:30

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 29 Lis, 22:28, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> papryką i pieprzem z cukrem (odrobinka) i olejem.
> Pychotka. Popijałem młodym i prawie sklarowanym winem z aronii i winogron.

Moja kapustka już w słoikach sobie w piwnicy "dochodzi" - w dużych 3-
litrowych (na bigos) i w takich po 1/2 litra - na suróweczki. Na
święta będzie pierwsza konsumpcja w postaci bigosu.
A w kamionce - szyneczek sztuk dziesięć sie pekluje. Jutro zapekluję
schab i boczek, bo to trzeba krócej.
Mąż właśnie wedzarnię robi; lepiej mieć swoją, bo u sąsiada też miło,
ale niewygodnie - przez ogrodzenie trzeba przeskakiwać :-)
19 grudnia robienie kiełbas. Ach, będzie się działo! 12 osób na
Wigilii i na Święta - ma kto zjeść to wszystko :-D
ZERO kupnej wędliny. Tylko własne wędzonki i pieczyste.

6. Data: 2008-12-01 02:33:42

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
g.googlegroups.com...

> ZERO kupnej wędliny. Tylko własne wędzonki i pieczyste.

Ty to sie tylko ze slonina mozesz kojarzyc opasie.
--
Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

7. Data: 2008-12-01 04:52:11

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

> [...]
> cyklu: "co dzis wjebalem na sniadanie/obiad/kolacje". Jak to co? Zawsze to
> samo kmiocie. A ta alpaga domowej roboty, nie dodawaj sobie animuszu, bo
jak
> ktos jest plebsem, to nawet jak bedzie pil Dom Perignon, zawsze nim
> pozostanie, a co dopiero jak takie aroniowo-chujowe szczyny...
> Wypierdalaj plebsie z ta wiesniara.
>
> Aha, zrozum wreszcie, ze to jest usenet, a nie twoj blog podstarzaly
ramolu
> i prosciuchu, wiec dowiedz sie do czego on sluzy i w koncu pisz zgodnie z

SubZero - jesteś dnem. Naczytałoś w dodatkach do GWna co trzeba kupować bo
parchom magazyny i smarkety zawala, na dodatek i tak ściągane
przeterminowane i zdaje ci się, parchlany kmiocie, ze jesteś kwintesencją
mody i wyrafinowanego smaku, zużyty wieszaku na ciuchy robocze od Armaniego.

rolada czekoladowa
Re: Próbował ktoś w ten sposób ?
Re: Próbował ktoś w ten sposób ?
Re: Próbował ktoś w ten sposób ?