KASZANKA Z MIODEM

1. Data: 2000-03-13 12:56:03

Temat: KASZANKA Z MIODEM
Od: "wieloryb" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

wziąć 30 kg. kaszanki polać 1l.miodu.Całość podgrzać na wolnym
ogniu.Nawpierdalać się do syta aż cie zaswędzi pyta.Pójść do kibla i się
ostro spierdolić.

1. Data: 2000-03-13 13:16:48

Temat: Re: KASZANKA Z MIODEM
Od: "Ewa" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasami sie tak zastanawiam, co szkodzi ludziom, ze sa grupy dyskusyjne,
gdzie kazdy jest mily i kulturalny. Czy Ci, ktorym to przeszkadza nie moga
zalozyc sobie grupy, gdzie moga zachowywac sie jak chamy. Czy tak ciezko
jest im zyc z poczuciem, ze ktos jest inteligentniejszy od nich i potrafi
sie zachowac oraz wyslowic???

Ewa

1. Data: 2000-03-13 13:17:24

Od: Ewa Pawelec <e...@g...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa <e...@p...pl> wrote:
> [...]
> jest im zyc z poczuciem, ze ktos jest inteligentniejszy od nich i potrafi
Niestety, są osobniki dla których to jest zabawne. Najpierw była napaść na
s-v, teraz wyraźnie im za mało, więc zabierają się za następne grupy. Słać
do abuse, albo wrzucać do KF - innego wyjścia nie ma.

EwaP
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2000-03-13 14:35:50

Od: p...@m...own.pl (Piotr Tylski) szukaj wiadomości tego autora

e...@p...pl (Ewa) skrobnal <4T5z4.18543$Sf1.453106@news.tpnet.pl>:

> [...]
>jest im zyc z poczuciem, ze ktos jest inteligentniejszy od nich i potrafi

Mysle, ze na tej grupie na pewno znajdzie sie psycholog, ktory krociutko
wyjasni takie zachowanie. IMHO jest pewna grupa mlodziezy, ktora
niedostatki w wychowaniu, oczytaniu, slownictwie etc. probuje zdyskontowac
chamstwem i agresja. Tacy ludzie to zyciowe zera, a poniewaz gdzies w
podswiadomosci zdaja sobie sprawe z faktu, ze nie potrafia sie zachowac w
najprostszych sytuacjach - kontaktach miedzyludzkich uzywaja irracjonalnej,
niczym nie sprowokowanej przemocy (w tym przypadku slownej).
Konkluzja z powyzszego wynika jedna: na grupie panuje niezmiernie mila i
ciepla (to chyba od piekarnikow;-) atmosfera, a obecnosc przemilych Pan
jest zupelnie niedostepna na innych grupach.
Tak trzymac!

Pozdrawiam wszystkich grzecznie,
--

peter

1. Data: 2000-03-13 17:12:01

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki, Peter, za podsumowanie. Calkowicie sie z toba zgadzam. Zal mi bardzo
tych ludzi, ktorzy tylko w agresywny sposob umieja sie z innymi kontaktowac.
Widze w tym brak ciepla domowego, brak wychowania i rozluznienie obyczajow, a
rowniez osobiste tchorzostwo, ktore nie pozwala im na staniecie twarza w twarz
z tymi, ktorych nienawidza. Internet jest wielkim sprawdzianem dla naszej
kultury osobistej, bo anonimowosc pozwala na takie wlasnie wyskoki, i tylko
prawdziwie kulturalni ludzie czuja sie sami przed soba odpowiedzialnymi za
swoje akcje i slowa.

Gdy czytam takie wystapienia, przypominaja mi sie bananowcy z 70 lat, ktorzy
samochodem tatusia jezdzili po miescie, szukajac kaluz, zeby kogos ochlapac.
Magdalena

1. Data: 2000-03-13 18:09:35

Temat: Odp: KASZANKA Z MIODEM
Od: "Tomasz Kałużny" <t...@z...pcz.czest.pl> szukaj wiadomości tego autora

To tez podeslalem do a...@t...pl podobnie jak poprzedni post tego kretyna.

--
Tomek "Vyehoo" Kałużny

1. Data: 2000-03-13 18:56:37

Od: "Herbatka" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, a nie przyszlo wam do glowy ze te jednokomorkowce czerpia
perwersyjna przyjemnosc z tego, ze my sie tu tak oburzamy. Z takimi trzeba
krotko, podeslac na abuse jak Tomasz, wyslac mu na maila jakies 0,5 giga
postow i na koniec zalozyc sobie na goscia filterek.
Herbatka

1. Data: 2000-03-13 19:47:41

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krotko, podeslac na abuse jak Tomasz, wyslac mu na maila jakies 0,5 giga
> postow i na koniec zalozyc sobie na goscia filterek.

Z tym 0.5 giga to bym uwazal, bo wysylajacy tez moze zostac podeslany do
abuse ;)))

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-03-13 20:32:24

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie z Wami wszystkimi. Niektorzy proboja nazbyt usilnie wydac sie
innym dowcipnymi. Z tym, ze robia to w wyjatkowo NIESMACZNY sposob, co jest
tym bardziej w tej grupie nie do przyjecia. Jakos trudno im zrozumiec, ze to
1* nie jest zabawne, 2* jesli juz - to nie dla wszystkich. I z reguly nie na
miejscu.

Danka

Magdalena Bassett <m...@w...net> schreef in berichtnieuws
3...@w...net...

1. Data: 2000-03-13 20:35:07

Od: "Herbatka" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemku, ja myślałam raczej o zbiorowym wysiłku grupowiczów. A po akcji
Ostrego z ujawnianiem czytaczy jestem pewna, że było by nas na to stać :-).
Swoją drogą - trzeba widzieć pozytywy, takie pierwotniaki to jednak
integrują grupę.
Herbatka

MALINOWE CIASTO Z POMARAŃCZY
kutas w sosie