KAWA...

1. Data: 2001-05-29 18:52:57

Temat: KAWA...
Od: _Astral Voyager_ <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Co jest zdrowsze Kawa czy wszelkie preparaty typu Plusssz Astive??

Jaka dawka kofeiny/na dobę zaczyna być szkodliwa?

--
pozdrawiam...

----A---S---T---R---A---L---------V---O---Y---A---G-
--E---R------
- -
- \ \ / _ __ /\ -
- /| /\ ___ |\ /| | \ | \ / /| / \ / /_/ -
= /_| \ | |/ /_| | \ | /\ / /_| / __ /-- /\ =
= _/ | \ | |\ / | |__ \| \/ / / | \_/ /__ / \ =
= \/ \ =
================== mailto:b...@p...fm =====================

2. Data: 2001-05-29 19:07:03

Temat: Re: KAWA...
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

_Astral Voyager_ napisał:

> Co jest zdrowsze Kawa czy wszelkie preparaty typu Plusssz Astive??
>

> Jaka dawka kofeiny/na dobę zaczyna być szkodliwa?

kolega wyssal cala tubke plusza i nie spal przez 2 dni ;-(

--E---R------

3. Data: 2001-05-29 21:02:44

Od: "jet" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co to znaczy szkodliwa i jak mozna porownac oddzialywanie kawy i jakiś
preparatów?
Nie rozumiem pytania a temat mnie interesuje

pozdr,
jacek

--E---R------

4. Data: 2001-05-30 08:01:01

Od: "M@ga" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kawa może być smaczna, ale żeby była zdrowa to pierwsze słyszę :-)
Jeżeli chodzi Ci o korzystanie z ożywienia umysłu pod wpływem kofeiny, to
niestety jest to okupione wysoką ceną. Z jednej strony krótkie działanie
pobudzające-z drugiej wypłukiwanie z organizmu cennych elementów.
Dużo lepsze jest korzystanie z preparatów zawierających kofeinę z guarany.
Nie ma efektu wypłukiwania, a cząsteczki kofeiny mają taką konstrukcję, jaką
skopiowano w tabletkach o przedłużonym działaniu, czyli uwalnia się
stopniowo i przez wiele godzin.

Wielkość dawki szkodliwej kofeiny- zależy od osobniczej wrażliwości, nie ma
reguły.

Plusssz Active jest niestety preparatem syntetycznym pośledniej jakości i
przedawkowanie może mieć opłakane skutki.
Jeżeli chcesz korzystać z bezpiecznej suplementacji, niestety trzeba sięgnąć
po preparaty produkowane na bazie naturalnej, o wysokiej wchłanialności i
wartościowe biologicznie.
Niestety są one zdecydowanie droższe. Ale tak to już jest w życiu. Nie ma
nic dobrego i taniego.
Pozdrawiam.

--E---R------

5. Data: 2001-05-30 08:01:26

Od: "vaccinium macrocarpon" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jet" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> preparatów?
> Nie rozumiem pytania a temat mnie interesuje

w Polsce przepisy Istytutu Żywności i Żywienia, a raczej PZH dopuszczają na
jedną tabletkęproduktu dietetycznego, ilość kofeiny jaka znajduje się
pzreciętnie w szklance kawy. Tak że ze względu na kofeinę to niby nie ma
różnicy. Oczywiście, nie znam badań na biodostępność, więc trudno tu
dyskutować na ten temat, analitycznie ilość jest podobna.

pzdr

darek

6. Data: 2001-05-30 10:46:09

Od: "vaccinium macrocarpon" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

a po pracy do Afryki ..... http://www.afryka.net
Użytkownik "Kathy" <k...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]

na jakiej podstawie twierdzisz że kofeina z guarany jest lepsza ?

darek

7. Data: 2001-05-31 10:28:14

Od: "Kathy" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dużo lepsze jest korzystanie z preparatów
> zawierających kofeinę z guarany.

a o jakich droższych produktach mówisz?
w obliczu sesji pytam.....
katrin

8. Data: 2001-06-01 13:37:40

Od: "Paweł Kurtyka" <p...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na jakiej podstawie twierdzisz że kofeina z guarany jest lepsza ?

Na własnym przykładzie (sprawdziłem):
1. Po zażyciu guarany przez dłuższy czas mogłem swobodnie pracować w nocy
(bez senności zmęczenia - powiedzmy)
2. Po zażyciu plusssza owszem nie mogę długo zasnąć, ale to nie to. Czuję
się zmęczony, bez energii, i tylko zasnąć nie mogę.
3. Faszerując się dużą ilością kawy efekt podobny do plussza tylko częściej
trzeba ganiać do WC no i trzeba trochę jej wypić. A tak po 1 litrze to
wątroba (czy też coś innego) mi wysiada

Może nie jest to odpowiedź bezpośrednia na pytanie, ale takie są moje
odczucia. Z podawanych środków najlepsza jest guarana, ale wszystko to jest
bardzo względne i ma drobny minus jak przesadzisz to bywa kiepsko (nie mówię
o jakiś przedawkowaniach, ale o zwyczajnym wycieńczeniu organizmu).

Pozdrowionka

PAweł

9. Data: 2001-06-01 16:00:38

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Pawe? Kurtyka" <p...@n...com.pl> wrote:

>Na w?asnym przyk?adzie (sprawdzi?em):
>1. Po za?yciu guarany przez d?u?szy czas mog?em swobodnie pracowaae w nocy
>(bez senno?ci zm?czenia - powiedzmy)

a gdzie to sie kupuje

10. Data: 2001-06-04 06:43:09

Od: "Pawel Kurtyka" <p...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie to sie kupuje

Guarane kupowalem jakis czas temu w Herbalife.

Pozdrowionka

Pawel

Komora kriogeniczna
Nowe okulary i pogorszenie wzroku ???