Re: KOCHAC KOGOS

From: "ROXANNE" <B...@N...COM.PL>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: KOCHAC KOGOS
Date: Fri, 7 Jan 2000 19:44:26 +0100

Jasnie Pani Marto niegodnam zawiazac sznurowek u twego buta !
Ja wcale nie drwie ale jestem pelna podziwu dla twoich slow .
Czy ty na prawde w to wszystko wierzysz?
Jezeli tak to wydajesz mi sie osoba nieskalana przez ludzka oblude i cale to
zlo ktore niesie z soba cywilizacja?
Staram sie brac przyklady czysto z zycia wziete i najzwyczajniej sa to inne
swiaty. Chyba, ze ja juz wszystko najzwyczajniej przekreslilam i uznalam ze
ten swiat ktory poznala jest jedynym i nie ma innego?
(przelewam moje mysli)Jezeli tak jest to gdzie sa wrota do pieknych i
szczerych uczuc??!!??!!

Marta Szepietowska napisał(a) w wiadomości:
<854v1n$6ln$1@sunsite.icm.edu.pl>...
> [...]
>drugiemu? Daje siebie, to, co jest w nim najcenniejsze, daje swoje życie.
>Nie oznacza to jednak, że poświęca swoje życie la drugiego człowieka, lecz
>daje mu to, co jest w nim żywe; daje swoją radość, swoje zainteresowanie,
>zrozumienie, swoją wiedzę, humor i swój smutek - wszystko, co jest w nim
>żywe i co się ujawnia i znajduje swój wyraz. W ten sposób, dając swoje
>życie, wzbogaca drugiego człowieka, wzmacnia poczucie jego istnienia,
>wzmacniając zarazem poczucie własnego istnienia.
>Kochać Kogoś to troszczyć się o drugą osobę, mieć poczucie
odpowiedzialności