Re: KOCHAC KOGOS

From: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: KOCHAC KOGOS
Date: Fri, 7 Jan 2000 23:47:39 +0100

ROXANNE napisał(a) w wiadomości: <855fnr$sj5$1@news.ipartners.pl>...
>Jasnie Pani Marto niegodnam zawiazac sznurowek u twego buta !
>Ja wcale nie drwie ale jestem pelna podziwu dla twoich slow .
>Czy ty na prawde w to wszystko wierzysz?
>Jezeli tak to wydajesz mi sie osoba nieskalana przez ludzka oblude i cale
>zlo ktore niesie z soba cywilizacja?

Roxanne, dla niektorych ta sama szklanka jest do polowy pusta, dla innych w
polowie pelna......
Poza tym punkt widzenia zalezy rowniez od aktualnej sytuacji - byc moze
Marta jest wlasnie po prostu szczesliwa! I wszystko widzi na rozowo! I
bardzo dobrze, o ile przy tym nie traci glowy.
Bez przerwy spotykam sie z opiniami, ze dzisiejsi kierowcy sa okropni,
agresywni itp. Otwieram wtedy oczy szeroko ze zdziwienia. Z moich obserwacji
wynika cos zupelnie innego!
Ale ja *zawsze* staram sie pamietac o tych, ktorzy chca sie wlaczyc do
ruchu, hamuje odruchy zlosci na rozne zagrywki na szosie
(a kiedys z dzika satysfakcja pokazalabym takiemu , co o nim mysle!) - to
byc moze ja sie zmienilam, nie wiem......
Pozdrowienia!

Kubus Fatalista
Bozena