KOCHAM CIE !!!!!! :*********

1. Data: 2002-09-26 17:36:54

Temat: KOCHAM CIE !!!!!! :*********
Od: "marcin" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkich bywalcow z gory przepraszam za ten post, ktory jest skierowany do
jednego konkretnego bywalca :))) Do Mojej kochanej, slicznej Marty ("Gabi"),
która sprawia, że serce szybciej mi bije :)) KOCHAM CIE MOJ MISIU!!!!!!

2. Data: 2002-09-26 18:17:54

Temat: Re: KOCHAM CIE !!!!!! :*********
Od: SC <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Sep 2002 19:36:54 +0200, "marcin" <m...@i...pl>
oznajmił/a:

> [...]
>która sprawia, że serce szybciej mi bije :)) KOCHAM CIE MOJ MISIU!!!!!!

Musisz ją strasznie kochać, bo zaspamowałeś kilka grup tym postem.

--
Sławek
GG#1397619

3. Data: 2002-09-26 20:56:53

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

lecz sie czlowieku!!!!!!!
do psychiatry, bedzie mial co robic

4. Data: 2002-09-26 21:00:53

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"marcin" <m...@i...pl> wrote in

> [...]
> skierowany do jednego konkretnego bywalca :))) Do Mojej kochanej,
> slicznej Marty ("Gabi"), która sprawia, że serce szybciej mi bije :))

słyszałeś o takim wynalazku jak email ?

--
Rafał 'Raf256' Maj
http://www.raf256.com

5. Data: 2002-09-27 07:41:01

Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> słyszałeś o takim wynalazku jak email ?

On słyszał ale Ona ma go na liście zablokowanych nadawców:))))

6. Data: 2002-09-27 08:52:14

Od: "Cezary Mazerant" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odcieli wam telefony???

7. Data: 2002-09-27 09:13:05

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie piszą ...

> Odcieli wam telefony???

A może dalibyście już chłopakowi spokój, co ?
Przeprosił już na wstępie i nic złego w sumie
nie zrobił, więc skąd ten zmasowany atak ?
Zazdrośni jesteście czy jak ???
W przypadku rzeczywiście chamowatych trolli
grupa wykazywała jakoś większą tolerancję.

Mała Mi

8. Data: 2002-09-27 14:59:57

Od: "marcin" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A wiesz co to mlotek? Nie zadawaj wiecej glupich retorycznych pytan.sadzac
po twojej reakcji chyba nigdy w zycziu nie miales do czynienia z miloscia i
tak naprawde nie wiesz co czlowiek jest w stanie zrobic jak kogos naprawde
kocha.a tak jeszcze to wiesz co troche dziwny jestes i chyba sam nie wiesz
co to jest email!!!!!!!!!!

9. Data: 2002-09-27 18:20:15

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

buhahaah, ale ci .... :)))))

10. Data: 2002-09-27 20:07:07

Od: "gabi" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do Mojej kochanej, slicznej Marty
("Gabi"),
> która sprawia, że serce szybciej mi bije :)) KOCHAM CIE MOJ MISIU!!!!!!

Z góry mówię, że to nie o mnie chodzi :-)
pozdrawiam.
gabi

PS Gratuluję poczucia własnej wartości. Ja nie odważyłam się nigdy pisać o
sobie z wielkiej litery.

opium
badanie moczu
IMPLIKACJE KLINICZNE