KOLACJA

1. Data: 2007-01-27 18:56:59

Temat: KOLACJA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolacja stala sie historia. pyszny eklerek i poltora butelki wina. raj dla
podniebienia
czuje szum morskich fal
ikselko gdzie zes ty moja luba

2. Data: 2007-01-27 19:02:51

Temat: Re: KOLACJA
Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 18:56, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> kolacja stala sie historia. pyszny eklerek i poltora butelki wina. raj dla
> podniebienia
> czuje szum morskich fal
> ikselko gdzie zes ty moja luba

Zajrzałam tu, bo Cię pilnie szukam :-)
Vrati se, vrati...

3. Data: 2007-01-27 19:18:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> Zajrzałam tu, bo Cię pilnie szukam :-)
> Vrati se, vrati...
a co robisz obiadek na jutro ?
co tam pichcisz ? zrob dobrze, zeby nie trzeba bylo pozniej kundlowi rzucac
resztek

4. Data: 2007-01-27 19:26:33

Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 19:18, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> co tam pichcisz ? zrob dobrze, zeby nie trzeba bylo pozniej kundlowi rzucac
> resztek
Zmieniasz zgrabnie temat, ale niech Ci będzie: jutro będę gotować na
jutro, dziś za chwilę muszę iść do moich wiadomych Ci robótek. Będzie
długa, w kolorze morza i mieniąca się iskierkami ;-)
W sklepach wśród gotowych rzeczy jest tylko sztampa, więc trzeba coś
samemu, a nie powiem, żebym nie umiała...
Do...pogadania jutro?

5. Data: 2007-01-27 19:40:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> Do...pogadania jutro?
ja tu jeszcze posiedze i poczytam
a na stole lampka mieniaca sie przeslicznym rubinem.
swiece nadaja oryginalny kolor winku w lampce

6. Data: 2007-01-27 23:07:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 20:02, "Ikselka" <i...@w...pl> wrote:

> Vrati se, vrati...

To nie ja, a ja nie wrócę.

7. Data: 2007-02-02 20:21:14

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> kolacja stala sie historia. pyszny eklerek i poltora butelki wina. raj dla
> podniebienia
> czuje szum morskich fal
> ikselko gdzie zes ty moja luba

Ta szmata jest warta tyle co ty, czyli gowno, ktorym zalewaja te grupe
goscie z APD. Dlaczego nazywam ja szmata? Proste: bo na to zasluguje, skoro
jara sie takim scierwem jak ty.
Musze powiedziec ci jedna rzecz jebana faszystowska pizdo: nie zazna ta
gtupa spokoju, dopoki bedziesz na niej sie udzielal.
Nikt nie potraktuje powaznie donosu od takiego scierwa jakim jestes, bo
wystarczy tylko przytoczyc twoje nedzne wypowiedzi i juz jawi sie nam kawal
gnidy kierujacej sie najbardziej skurwialymi dla czlowieka instynktami. Nie
sadze, zeby ktos powazny, probowal stanac w twojej obronie, bo rzeczy ktore
wypisujesz, nienawisc ktora siejesz podchodzi bez zadnej nadinterpretacji
tych tresci pod kodeks karny.
Jezeli zas ponadto twoj nick jest wyrazem twojego zamilowania do ideii
panslawizmu, to tym bardziej kazdy bedzie mial cie za jeszcze wieksze
scierwo, bo jestes jebnietym fantasta i rownie dobrze moglbys domagac sie
rewizji granic Polski, pragnac dostepu do Morza Czarnego - tak powazne jest
to co stanowi zrodlo twojego nicka dziwko bez szkoly.
--

Bluzgacz
GG:5015

Serwis www.PolscyProducenci.pl