KOLKA!!!!!!!

1. Data: 2003-07-15 09:00:48

Temat: Re: KOLKA!!!!!!!
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Czesc grupo jestem agnieszka/
>2,5 miesiaca temu urodzil sie moj kochany synek /do niedawna karmilam go
>piersia ale...........
>przez swoje zaniedbania mam teraz za malo pokarmu 50 ml z jednej piersi a z 2

NTG.
pl.soc.dzieci.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2003-07-15 09:54:41

Temat: KOLKA!!!!!!!
Od: "Daisy Ka" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

[...]
praktycznie 0 wiec
przeszlam na butelke ale........ teraz Madus ma okropne kolki i zatwardzenia/ co z
tym robic ?/
bardzo prosze o rade/moze macie cos sprawdzonego?/bardzo mi go szkoda bo codziennie
biedaczek meczy
sie/ podawalam mu juz krople simenticone---to nie pomaga/a proszek troisty podobno
szkodzi na nerki
bo to jest sproszkowany rabarbar

3. Data: 2003-07-15 14:49:15

Temat: Re: KOLKA!!!!!!!OT o karmieniu piersią
Od: Halina <h...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Daisy Ka wrote:

> [...]
ale...........
> przez swoje zaniedbania mam teraz za malo pokarmu 50 ml z jednej piersi a z 2

Czy jest już za późno, zeby walczyć o swój pokarm???
Jak widziałam zdeterminowanie dziewczyny ( w NY) w walce o swój pokarm,
to aż pozazdrosciłam , bo ja też (dawno temu) spasowałam i przeszłam od
razu na butelkę, a do dzis załuję ,ze o pokarm nie walczyłam.
W Polsce nie było kiedys takich specjalistek-opiekunek dla matek
karmiących (nie wiem czy teraz są?) i Polki za szybko z tego
rezygnowały. A to miewa ogromny wpływ na zdrowie dzieci.
Duzo na ten temat wiem teraz ... ale już za późno.;-(
I teraz jestem w kontakcie z tą matką z NY, bo spodziewa się na dniach
drugiego dziecka i cała jej troska już teraz jest skierowana na przyszłe
karmienie.
Tam przychodzą te opiekunki cały czas i ma się z nimi kontakt
telefoniczny 24godz na dobę.
Całe dziedzictwo ludowej medycyny jest uzyte do tego, zeby karmic jak
najdłuzzej, zapobiegać zapalnym stanom itp
Przepraszam za przydługa dygresję ale moze chociaz kogos innego
powstrzyma od zbyt szybkiej rezygnacji z karmienia piersią.
Pozdrawiam Halina

5. Data: 2003-07-15 16:56:18

Od: "Jo" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daisy Ka" <a...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
codziennie biedaczek meczy
> sie/ podawalam mu juz krople simenticone---to nie pomaga/a proszek troisty

jest jeszcze koperek włoski i spróbuj sporo maluszka poić może to pomoże
JO

4. Data: 2003-07-15 16:56:18

Od: "Jo" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2003-07-16 12:45:26

Od: "AQA" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry jest "Debridat"na kolke .To jest taki slodki syropek.

AQA

7. Data: 2003-07-17 09:50:32

Od: "Daisy Ka" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Jaki ma sklad i jak on dziala? Trzeba miec na niego recepte?

8. Data: 2003-07-17 09:52:31

Od: "Daisy Ka" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Tak kupuje teraz koperek i daje malemu do picia/jednak wydaje mi sie ze slabo on
pomaga/ chyba
bedziemy musieli przeczekac

9. Data: 2003-07-17 10:00:39

Od: "Melka " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daisy Ka <a...@a...net> napisał(a):

> przeszlam na butelke ale........ teraz Madus ma okropne kolki i
zatwardzenia/ c

Nosić na ręku, twarzą w kierunku podłogi.
Melka

10. Data: 2003-07-17 12:46:29

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Daisy Ka i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

> Tak kupuje teraz koperek i daje malemu do picia/jednak wydaje mi sie ze slabo on
pomaga/ chyba
> bedziemy musieli przeczekac

Tnij zbędne cytaty, odpisuj POD postem poprzednika tak, żeby każdy
wiedział, do którego fragmentu się odnosisz.
I nie wysyłaj więcej kilku postów o tej samej treści (crosspostowanie
- pisanie na kilka grup dyskusyjnych jest też nie tentego).

Dziękuję.

--
Wnioski z dyskusji o wegetarianiźmie na pl.soc.dzieci:
Adolf Hitler był złym wegetarianinem - podjadał sobie parówki.

Problemy z zaproszeniami na ślub
Taki mały dylemat- wypowiedzcie się
ciaza...
witam