KOMUNIKAT KOŃCOWY i WYNIKI KONKURSU

1. Data: 2002-07-03 13:55:15

Temat: KOMUNIKAT KOŃCOWY i WYNIKI KONKURSU
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMUNIKAT KOŃCOWY
SPORZĄDZONY W WARSZAWIE 3 lipca 2002 roku.

1. JURY napracowało się czytając hurtem kilka tysięcy listów
zamieszczonych na grupie w maju i czerwcu.

2. Po takiej porcji obowiązkowej lektury członkowie JURY nadal tkwią w
obrzydzeniu do ogrodów, ogrodników i ogrodniczek ze szczególnym
uwzględnieniem wszystkich piszących na pl-rec-ogrody [a szczególnie
Janusza, który za to, że był zbyt pewny siebie, tym razem nie wygrał a
ponadto przysporzył dodatkowej roboty jurorom].

3. JURY zauważyło niewielkie starania piszących w kierunku wygrania
konkursu. Pomimo komunikatu połówkowego w czerwcu niewiele się zmieniło a
nawet zauważyliśmy dalsze nikłe zainteresowanie konkursem. Hitów brak! No
może wyróżnił się na tym tle jedynie Wojtek P.

4. JURY oświadcza, że było wprawdzie korumpowane i starania pozatekstowe
zostały właściwie docenione i uhonorowane nagrodą [ale tak naprawdę to
łapówkę (dereniówkę) niestety "wychlał" Rafał (a JURY mu tak ufało) i mamy
nadzieję, że przy nowym "nastawie" dereniówki Irek będzie o nas pamiętał i
odwdzięczy się inaczej bowiem, nie dostanie następnej nagrody].

5. JURY po zażywaniu stosownych leków przez 2 miesiące z rzędu wpadło w
lekomanię i dlatego kosztami leczenia i detoksykacji zamierza obciążyć
Organizatora Konkursu.

6. Członkowie JURY oświadczają, że przygotowali już Organizatorowi
Konkursu stosowną zemstę za harówę, w którą ich wrobił i ma się rozumieć,
za wypicie łapówki!

7. JURY KONKURSU nie ponosi odpowiedzialności z tytułu niedoręczenia
NAGRÓD obiecanych przez Organizatora Konkursu.

8. Wszelkie dowody wdzięczności od WIELKICH WYGRANYCH i tych co zechcą się
dorzucić proszę składać na ręce Przewodniczącego JURY KONKURSU.

9. Od postanowień JURY nie ma odwołania. Werdykt jest ostateczny i
niepodważalny. Podjęty w trybie demokratycznym.

JURY KONKURSU:
Edyta Szajnóg / [podpis nieczytelny];
Janusz Czapski / [podpis nieczytelny];
Jerzy Nowak (Przewodniczący) / [podpis nieczytelny]

Załącznik
Protokół tajny z posiedzenia i głosowania wraz z wynikami.
[...]

Konkurs wygrali /jednogłośnie/:
1. Wojtek Padjas
2. Irek Zabłocki
Dodatkowo jury za całokształt działalności wyróżnia Basię Kulesz.
Wyróżniona otrzyma roślinkę.

Uprasza się w/w osoby o podanie Organizatorowi Konkursu (tzn. Rafałowi)
stosownych danych celem przesłania NAGRÓD.

;-)))

2. Data: 2002-07-03 17:35:04

Temat: Re: KOMUNIKAT KOŃCOWY i WYNIKI KONKURSU
Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluje zwyciezca i czekam na adresy :-)

Nieco zmieszany komunikatem jury
Rafał Wolski
http://ogrody.agrosan.pl/ strona naszej grupy
http://www.wolski.com.pl/sklep/ z wrzosami

3. Data: 2002-07-04 09:30:30

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
> Uprasza się w/w osoby o podanie Organizatorowi Konkursu (tzn. Rafałowi)
> stosownych danych celem przesłania NAGRÓD.

Dziekuje, dziekuje, dziekuje!!! Tego sie nie spodziewalem! Za radoscia
przyjmuje nagrode. Chcialem dodac, ze to nie tylko nagroda dla mnie ale dla
calej ogrodniczej Polonii. Werdykt Szanownego Jury zadaje klam wszelkim
insynuacjom, jakoby istnialy jakiekolwiek niesnaski miedzy Krajanami i
Polonusami. Ta nagroda to uznanie dla wiernosci Polonusow polskim ogrodom.
Nie otrzymalbym jednak tej nagrody gdyby nie wplyw i pomoc wielu wspanialych
ludzi. Chcialbym podziekowac mojej Babci Hali Naumowicz, z domu Polanskiej,
za zarazenie mnie ogrodniczym bakcylem, Dziadkowi Franiowi Naumowiczowi, tez
zza Buga, za przekazanie mi milosci do ziemi i przyzwyczajenie od malenkosci
do ciezkiej pracy i mocnych alkoholi na bazie owocow tej pracy przede
wszystkim w ogrodzie. Prof Januszowi Tazbirowi, za utwierdzenie mnie w
przekonaniu, ze ogrody sa sarmackie i tylko Polak osiadly, przywiazany do
ziemi, nawet kilku arow zasluguje na miano Sarmaty. Doktorowi Russakowi
propagujacemu polskie nalewki z polskich owocow wsrod Polonnii
(www.polonia.org ), za wiare, ze nawet poza granicami Ojczyzny mozna
pielegnowac najwspanialsze rodzime tradycje. (Obaj Panowie pewnie bardzo by
sie zdziwili dowiedziawszy sie o moim uznaniu i nadinterpretacji ale tak
wlasnie jest i basta!). Bylbym jednak skonczonym szkodnikiem, podlym wirusem
i obrzydliwym chwastem, gdybym nie podziekowal Grupie pl.rec.ogrody za
wszystkie te chwile spedzona na nauce, dyskusjach i sporach, ktore sprawily,
ze nawet takie ogrodowe beztalencie potrafilo sie rozwinac i zdobyc uznanie
doswiadczonych ogrodnikow.

Kocham Was Wszystkich!

Irek Zablocki

4. Data: 2002-07-04 10:28:26

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <r...@h...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Gratuluje zwyciezca i czekam na adresy :-)

Ja jeszcze do siebie nie doszedlem. Czytam i oczom nie wierze.

> Nieco zmieszany komunikatem jury

Ja tez. Ta nalewka miala byc dla wszystkich!

> Rafał Wolski
> http://ogrody.agrosan.pl/ strona naszej grupy
> http://www.wolski.com.pl/sklep/ z wrzosami

Irek kochany

5. Data: 2002-07-04 10:47:44

Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> KOMUNIKAT KOŃCOWY
> SPORZĄDZONY W WARSZAWIE 3 lipca 2002 roku.
>
> Konkurs wygrali /jednogłośnie/:

Drodzy grupowicze,
Jestem "okresowym" uczestnikiem grupy "pl.rec.ogrody", "okresowym" to
znaczy,ze zagladam tu co jakis czas, jak czas pozwoli ;-)
Nie mam jeszcze swojego ogrodu, chociaz jego zalazki sa juz w postaci paru
roslinek na obrzezach dzialki budowlanej. Ogrod na razie "istnieje
wirtualnie" w moim umysle i pamieci komputera, powstaje on z niemalym
wkladem Was, w tym wyroznionych w/w konkursem. ( tu gratulacje dla Laureatow
i podziekowania Grupowiczom ). Z czystej ciekawosci ( popartej powyzszym
uzasadnieniem ) mam do Was pytanie, jaki byl temat konkursu ? :-)

Wojtek

6. Data: 2002-07-04 11:43:25

Temat: Odp: KOMUNIKAT KOŃCOWY i WYNIKI KONKURSU
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Konkurs wygrali /jednogłośnie/:
> 1. Wojtek Padjas
> 2. Irek Zabłocki
> Dodatkowo jury za całokształt działalności wyróżnia Basię Kulesz.
> Wyróżniona otrzyma roślinkę.

No i Szanowne JURY zachęca mnie do kontynuowania nieokiełznanego
gadulstwa:-(( A tak potrzebuję wsparcia moralnego, żeby się poprawić.

POzdrawiam, Basia.

7. Data: 2002-07-04 12:00:34

Temat: Re: Odp: KOMUNIKAT KOŃCOWY i WYNIKI KONKURSU
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in

> [...]
>
> No i Szanowne JURY zachęca mnie do kontynuowania nieokiełznanego
> gadulstwa:-(( A tak potrzebuję wsparcia moralnego, żeby się poprawić.

Jezeli przez poprawe rozumiesz wiecej informacji rzucanych na siec, to sie
popraw :-))))). Mysle, ze Jury wsparcia udzieli :-)))))))
A poza tym gratulacje - kobieta zostala uhonorowana przez Jury.
I to bez wysokoenergetycznych zalacznikow ;-)))).
Pozdrawiam - Ewa Sz.

8. Data: 2002-07-05 21:40:35

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gadacie i gadacie a adresow nie przysylacie. Czekam niecierpliwie.

Z mojego adresu wyrzuccie antyspamowy kawalek.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

9. Data: 2002-07-07 20:48:16

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowne Jury,
Edyto, Jerzy, Januszu.
Przyznana mi calkiem dla mnie niespodziewanie nagroda wprowadzila mnie w
stan euforyczny z duza dawka zazenowania.
Euforia jest stanem naturalnym i zrozumialym - zas zazenowanie wynika z
faktu, ze sie ostatnio w ogole nie udzielam. Az mi sie glupio zrobilo.
Niemal kazdego dnia, kiedy zdazalo mi sie nie zagladac do Was czulem,
jakbym opuscil bliskich mi ludzi.
A kiedy nawet zagladalem i sie nie uaktywnialem - czulem sie jak obraz (ten
do ktorego przemawial dziad).
Po takim wyroznieniu obiecuje sie juz nie zapuszczac w wirtualny niebyt, a
pracowicie i z miloscia sledzic pl rec ogrody!
Syn Marnotrawny Grupy
Wojtek Padjas

10. Data: 2002-07-08 20:45:44

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> Gadacie i gadacie a adresow nie przysylacie. Czekam niecierpliwie.
>
> Z mojego adresu wyrzuccie antyspamowy kawalek.

> [...]
Rafale, ja pije. Nawet duzo pije. Ale nie tak duzo, zeby nie pamietac, ze
adres juz wyslalem. Podac ten berdyczowski?

Irek kochany

pytanie o termo kompostownik
barakowoz sprzedam (spam)
Czeresnie