KRAKÓW - Za darmo przetestuj zabieg redukcji cellulitu

1. Data: 2003-12-01 11:51:54

Temat: KRAKÓW - Za darmo przetestuj zabieg redukcji cellulitu
Od: "VIP Studio Redukcji Cellulitu i Modelowania Sylwetki " <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyobraź sobie ...

Ściskasz ręką swoją skórę na nogach i co widzisz ... ? Jest gładka i
jędrna, żadnego cellulitu, żadnych wgłębień i pofalowań. Twoje nogi są teraz
zgrabne, długie i lekkie.

Stoisz przed lustrem, widzisz siebie ze smukłą talią, krągłymi pośladkami.
Gdzie się podział ten tłuszczyk z bioder ?

Nie myśl o tym jak wspaniale może wyglądać Twoja figura bez cellulitu.

Nie myśl o tym, że Twoje koleżanki będą ci zazdrościć pięknego zdrowego ciała.

Nie myśl, jakie nowe ubrania ubierzesz, aby cieszyć się nową sylwetką.

Nie myśl jak bezpiecznie i skutecznie możesz to osiągnąć.

I w końcu nie myśl jak cudownie poczujesz się w swojej &#8222;nowej skórze&#8221;.

W dniach 1-6 grudnia 2003 wypróbuj całkowicie za darmo w VIP Studio zabieg
ektrostymulacji ciała i przekonaj się sama jak szybko zaczyna znikać Twój
cellulit. Dodatkowo odbierz u nas swój prezent.

DZWOŃ TERAZ: (012) 636 11 51 lub 0502 475 460 i ustal godzinę swojego spotkania.

VIP Studio Redukcji Cellulitu i Modelowania Sylwetki
Ul. Miechowska 3, Kraków
tel. 012 636 11 51
kom. 502 475 460
Więcej informacji znajdziesz w naszym serwisie: http://www.vip-antycellulit.com

2. Data: 2003-12-02 19:18:33

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "VIP Studio Redukcji Cellulitu i Modelowania Sylwetki "
<v...@r...pl> napisał w wiadomości
> Wyobraź sobie ...

> Twoje nogi są teraz
> zgrabne, długie i lekkie.

Wprawdzie nie mam celulitisu, ale jestem chętna na przedłużanie nóg (dość
zgrabnych, to prostować też nie musicie).
Zawsze marzyłam żeby mieć tak chociaż 170 cm.
To co , przedłużycie mi nogi o 10 cm w ramach promocji?

Sowa

> Dodatkowo odbierz u nas swój prezent.

Z racji, że nie musicie ani usuwać celulitisu, ani prostować moich nóg, to
liczę na większy prezent - chciałabym toyotę avensis :)

3. Data: 2003-12-03 07:14:52

Od: "zona alberta" <misia [CUT THIS]@fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> Wprawdzie nie mam celulitisu, ale jestem chętna na przedłużanie nóg
> (dość zgrabnych, to prostować też nie musicie).
> Zawsze marzyłam żeby mieć tak chociaż 170 cm.
> To co , przedłużycie mi nogi o 10 cm w ramach promocji?

Zabiegi pewnie odbywają się z dużą częstotliwością - będziesz dojeżdżać?
Znaczy, ostatecznie możesz przenocować u nas ;)

> Z racji, że nie musicie ani usuwać celulitisu, ani prostować moich
> nóg, to liczę na większy prezent - chciałabym toyotę avensis :)

Niestety. Prawdopodobnie prezentem jest srebrny Chrysler Cruiser PT,
jest tylko jeden i ja go biorę :p

--
pozdrawia żona
Czy to, że grasz na gitarze uszczęśliwia innych ludzi?

4. Data: 2003-12-03 08:22:16

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <misia [CUT THIS]@fr.pl> napisał w wiadomości

> Zabiegi pewnie odbywają się z dużą częstotliwością - będziesz dojeżdżać?
> Znaczy, ostatecznie możesz przenocować u nas ;)

Ooo! No to fajnie, zabieg gratis, nocleg gratis , aaaa..... ten, wyżywienie
mam zabrać ze sobą, czy też się załapię? :)

> Niestety. Prawdopodobnie prezentem jest srebrny Chrysler Cruiser PT,
> jest tylko jeden i ja go biorę :p

O przepraszam, obiecali nagrodę każdemu kto sie zgłosi, ja byłam pierwsza i
chcę tę Toyotę.
Albo wara od moich nóg!

> pozdrawia żona
> Czy to, że grasz na gitarze uszczęśliwia innych ludzi?

Moje granie nikogo nie uszczęśliwiało, za to naprawdę ludzie byli szczęśliwi
jak grać przestałam :->
Sowa

5. Data: 2003-12-03 08:49:54

Od: "zona alberta" <misia [CUT THIS]@fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> Ooo! No to fajnie, zabieg gratis, nocleg gratis , aaaa..... ten,
> wyżywienie mam zabrać ze sobą, czy też się załapię? :)

Pytałam Alberta - załapiesz się, ale prosił, żeby mu rosołu nie zjadać.

> O przepraszam, obiecali nagrodę każdemu kto sie zgłosi, ja byłam
> pierwsza i chcę tę Toyotę.
> Albo wara od moich nóg!

No cóż - albo Toyota, albo nogi. To ja w sumie też wolę nowy samochód
zamiast ładnych nóg. Może być i Toyota.

6. Data: 2003-12-03 11:19:20

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytałam Alberta - załapiesz się, ale prosił, żeby mu rosołu nie zjadać.

Nie no!
Ja?
Rosół?!
To pomówienie! ;)

Sowa

7. Data: 2003-12-03 11:42:23

Od: "zona alberta" <misia [CUT THIS]@fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> Nie no!
> Ja?
> Rosół?!
> To pomówienie! ;)

Dobra, dobra. Mówisz tak, bo nie jadłaś mojego rosołu ;)

--
pozdrawia żona
Czy to, że grasz na gitarze uszczęśliwia innych ludzi?

Prosze o pomoc
znowu nowy miesiac
co ja robie?
PO WYCIĘCIU PĘCHERZYKA