Nieswiezy oddech ;)

1. Data: 2003-12-01 14:10:38

Temat: Nieswiezy oddech ;)
Od: "luke" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No czesc. Wiem ze to topic glownie o diecie ale tu wchodzi najwiecej ludzi
wiec wieksze prawdopodobienstwo ze trafie na kogos kto zna sie w tym temacie i
jest wystarczajaco madry :P. Przede wszystkim jak ktos cos wie na ten temat,
to moglby napisac skad sie to bierze(zle odzywnianie, pozne wypady do kina :P
itp.) i czy da sie to jakos wyeliminowac, zlikwidowac i wogole? Jesli nie to
pozostaje tylko mycie zebow 10 razy dziennie i gumy do zucia ;) Pozdro, dzieki
z gory za rady.

luke

2. Data: 2003-12-02 17:04:25

Temat: Odp: Nieswiezy oddech ;)
Od: "bastet_milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

Użytkownik luke <l...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...
> [...]
> itp.) i czy da sie to jakos wyeliminowac, zlikwidowac i wogole? Jesli nie
> pozostaje tylko mycie zebow 10 razy dziennie i gumy do zucia ;) Pozdro,

Ja proponuje udac sie do dentysty. Prochnica zebow tez nie
ladnie pachnie...

BM

3. Data: 2003-12-02 19:07:25

Temat: Re: Nieswiezy oddech ;)
Od: l...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :P
> dzieki
>
> Ja proponuje udac sie do dentysty. Prochnica zebow tez nie

Tu cie zaskocze. Zeby mam w idealnym stanie(myje 3 razy dziennie). Co pojde do
dentysty to zero dziur, a juz o prochnicy nie mowiac. Gdyby to bylo takie
proste to bym nie pisal.

luke

4. Data: 2003-12-02 20:05:14

Od: "Looki" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

na ketozie jeeeee dzie :)

5. Data: 2003-12-02 20:29:59

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

Looki wrote:
> na ketozie jeeeee dzie :)

Ano wlasnie. Nie tylko od prochnicy jest nieswiezy oddech, a rowniez od
tego co jemy.
Kasia

6. Data: 2003-12-02 21:49:16

Od: l...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ano wlasnie.  Nie tylko od prochnicy jest nieswiezy oddech, a rowniez od
> tego co jemy.
> Kasia

Ok a cos konkretniej, czyli czego mam nie jesc ? ;)
ps. A co to ta ketoza? Sory jak dla kogos to oczywiste, ale ja nie jestem
jakims ekspertem w sprawach zywienia :P

luke

7. Data: 2003-12-03 07:05:42

Od: Marcin Wojtynski <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@i...pl writes:

> dentysty to zero dziur, a juz o prochnicy nie mowiac. Gdyby to bylo takie
> proste to bym nie pisal.
>
> luke

Według Michała Tombaka w książce "Jak żyć długo i zdrowo" ,brzydki zapach
z ust jest wynikiem procesów gnilnych w jelicie grubym. To gnicie jest
spowodowane łączeniem pokarmów białkowych i węglowodanowych (np typowe
mięsko z kartoflami). Podaje też sposób na oczyszczanie jelita grubego,
ale niektórzy mówią że to nawiedzony znachor :))

Marcin

8. Data: 2003-12-03 09:49:42

Od: "p...@c...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozostaje tylko mycie zebow 10 razy dziennie i gumy do zucia ;) Pozdro,

Naucz się czyścić język i zainteresuj ajurwedą. Ajurweda podaje kilka przyczyn
nieświeżego oddechu i kilka sposobów usunięcia. "Najprostsze" to utrzymywać
ciało i ducha w równowadze.
Pozdrowienia

9. Data: 2003-12-03 15:18:37

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Wojtynski" <f...@o...pl> napisał:

> [...]
> mięsko z kartoflami). Podaje też sposób na oczyszczanie jelita grubego,
> ale niektórzy mówią że to nawiedzony znachor :))

Jaki tam nawiedzony...
Akurat znam dobrze ksiązki Tombaka i w wielu miejscach ma on rację.
Nieprzyjemny zapach z ust to (po wykluczeniu przyczyny znajdującej swe
miejsce w obrębie jamy ustnej) sygnał z dróg żółciowych lub najczęściej z
"zaflegmionego" jelita grubego. Przyczyną dysbakteriozy okrężnicy jest złe
odżywianie lub przedłużająca się kuracja antybiotykami (zazwyczaj jedno z
drugim). To tak w wielkim skrócie. Czasem wystarczy odstawić cukry proste (w
tym owoce) i wszelkie produkty z białej mąki i ziemniaków, żeby wyjść z
tarapatów. Jednocześnie należy zakupić sobie w aptece lakcid lub lacidofil,
lub trilac i przez conajmniej 2 tygodnie łykać po 2-4 ampułki dziennie tych
specyfików.
Dobre są również wszystkie niesłodzone jogurty i kefiry.
Jeśli to nie pomoże - odezwij się na grupie.

pozdr, Iza

10. Data: 2003-12-03 16:56:24

Od: l...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> specyfików.
> Dobre są również wszystkie niesłodzone jogurty i kefiry.
> Jeśli to nie pomoże - odezwij się na grupie.

W kocnu jakas konretna rada i opis przyczyny. Dzieki wielkie za to.

pozdrawiam
luke

KRAKÓW - Za darmo przetestuj zabieg redukcji cellulitu
Prosze o pomoc
znowu nowy miesiac
co ja robie?
PO WYCIĘCIU PĘCHERZYKA