Nieswiezy oddech ;)

11. Data: 2003-12-03 18:42:30

Temat: Re: Nieswiezy oddech ;)
Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Cze,
powodow moze byc kilka a nawet kilkanascie, zajrzyj tu:

http://www.republika.pl/dentystyka/halitosis.html

Pozdro
LC

12. Data: 2003-12-03 20:42:29

Od: l...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Cze,
> powodow moze byc kilka a nawet kilkanascie, zajrzyj tu:
>
> http://www.republika.pl/dentystyka/halitosis.html
>
> Pozdro
> LC

THX :)

13. Data: 2003-12-03 23:26:54

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Wojtynski" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> l...@i...pl writes:
>
> Według Michała Tombaka w książce "Jak żyć długo i zdrowo" ,brzydki zapach
> z ust jest wynikiem procesów gnilnych w jelicie grubym.

Ale jaja.... :)))))))))))))
Tombakowi pomyliły się strony przewodu pokarmowego :)))))))
Jelito grube jest koło tyłka, a nie koło ust. Tak się pomylić....
Między jelitem grubym, a ustami jest parę metrów jelita cienkiego,
dwunastnica, żołądek, przełyk i parę zaworów zwrotnych. Ruch jest w jedną
stronę :)

To gnicie jest
> spowodowane łączeniem pokarmów białkowych i węglowodanowych (np typowe
> mięsko z kartoflami).

Jest możliwe, że łączenie w jednym gryzie pokarmu białkowego ze skrobią
powoduje niepełne trawienie białka. Jeżeli rzeczywiście ma to jakieś
znaczenie, to objawi się raczej na wylocie, a nie na wlocie :)

Podaje też sposób na oczyszczanie jelita grubego,
> ale niektórzy mówią że to nawiedzony znachor :))

Znachorzy leczą, a Tombak to szarlatan. Tytułuje się "profesorem" nadanym mu
przez jakąś instytucję w rodzaju: "Bardzo Ważna Wyższa Szkoła Ezoteryki i
Nauk Magicznych".
Widziałem niedawno w tvp2 w porannym programie imć Tombaka. Program był
poświęcony wodzie. Tombak był naczelną gwiazdą programu. Reklamował wodę z
lodowców jako wodę strukturalną, która przedłuża życie. Podawał przykład
plemienienia syberyjskiego, chyba Czukczów, którzy bardzo długo żyją, a nie
jedzą warzyw i owoców. Piją za to wodę z lodu. Jakoś nie przyszło mu do
głowy, że dlatego długo żyją, bo nie jedzą warzyw i owoców, a jedzą głównie
mięso.

Pozdrawiam
Leszek

14. Data: 2003-12-04 16:15:20

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał:

> Ale jaja.... :)))))))))))))
> Tombakowi pomyliły się strony przewodu pokarmowego :)))))))

Ale jaja :))))))
Jaki pacan z tego profesora, no nie?
A jeszcze większe jaja będą, jak Ci powiem, że nie tylko Tombakowi pomyliły
się strony przewodu pokarmowego. Takich pomyleńców są całe rzesze, niejeden
ksiązkę wydał i prowadzi wykłady na Akademiach Medycznych :)))))))))

> [...]
> Między jelitem grubym, a ustami jest parę metrów jelita cienkiego,
> dwunastnica, żołądek, przełyk i parę zaworów zwrotnych. Ruch jest w jedną

No toś nas wreszcie oświecil....gdyby nie Leszek, do końca żywota
robilibyśmy kupę ustami!

> Jakoś nie przyszło mu do
> głowy, że dlatego długo żyją, bo nie jedzą warzyw i owoców, a jedzą
głównie
> mięso.

Nie mogło, bo ma musk nienaoliwiony.

I.
ps. A może poczytasz sobie coś o kandydozach, drożdżycach błon śluzowych,
lub ogólnie: o objawach dysbakteriozy jelitowej i dopiero wtedy zacznisz
klepać w klawisze? (bez urazy)

15. Data: 2003-12-05 07:10:02

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Radac'" <i...@i...org> napisał w wiadomości

> Ale jaja :))))))
> Jaki pacan z tego profesora, no nie?

Jakiego profesora?
Tytuły profesorskie nadaje głowa państwa, a nie jakaś szemrana organizacja.

> A jeszcze większe jaja będą, jak Ci powiem, że nie tylko Tombakowi
pomyliły
> się strony przewodu pokarmowego.

Współczuję im :))))))

Takich pomyleńców są całe rzesze, niejeden
> ksiązkę wydał i prowadzi wykłady na Akademiach Medycznych :)))))))))

Niestety to prawda :(

> No toś nas wreszcie oświecil....gdyby nie Leszek, do końca żywota
> robilibyśmy kupę ustami!

No właśnie. Nie da się. Tak samo nie da się ustami piardnąć, można beknąć,
ale to z żołądka, a nie jelita grubego.

> głównie
>
> Nie mogło, bo ma musk nienaoliwiony.

Jak zgadłaś? Jasnowidzka? :)

> [...]
> lub ogólnie: o objawach dysbakteriozy jelitowej i dopiero wtedy zacznisz

Może postudiujesz anatomię? Gdzie jest jelito grube?

Pozdrawiam
Leszek

16. Data: 2003-12-05 18:28:18

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał:

> Może postudiujesz anatomię? Gdzie jest jelito grube?

Poczytałeś trochę o tych dysbakteriozach jelit?

ps. Anatomię zaliczyłam na czwórkę.

Przychodzi pacjent do doktora Leszka i pokazuje mu zażółconą skórę i
spojówki.
- Pewnie za długo opalał się pan na słońcu, w dodatku z otwartymi oczami -
zawyrokował dochtor...

pozdr, Iza

17. Data: 2003-12-05 22:01:32

Temat: Nie czytać przy jedzeniu
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczytałeś trochę o tych dysbakteriozach jelit?

Droga Izo!
Choćby w jelicie grubym siedziały wszelkie bakterie i drożdże świata, to
smrody jakie tam się wytworzą wyjdą tyłem, a nie przodem. Popieranie pana
Tombaka w twierdzeniu, że brzydki zapach z ust ma związek z jelitem grubym
obraża Twój intelekt. Być może, że masz jakieś argumenty na poparcie tej
tezy. Jeżeli tak, to je przedstaw.

> ps. Anatomię zaliczyłam na czwórkę.

Fajnie. A logikę? :)

> Przychodzi pacjent do doktora Leszka i pokazuje mu zażółconą skórę i
> spojówki.
> - Pewnie za długo opalał się pan na słońcu, w dodatku z otwartymi oczami -
> zawyrokował dochtor...

Dochtor "profesor" Tombak ma na imię Michał :)

Pozdrawiam
Leszek

18. Data: 2003-12-06 09:46:01

Temat: Re: Nie czytać przy jedzeniu
Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał:

> Jeżeli tak, to je przedstaw.

Coby grupy nie przynudzać, wypchłam wszystkie działa na priva :)

pozdr, Iza

19. Data: 2003-12-06 10:14:47

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coby grupy nie przynudzać, wypchłam wszystkie działa na priva :)
>
> pozdr, Iza

Łe tam ja też poproszę

Slawek

20. Data: 2003-12-07 10:54:45

Od: "daniel figlarz" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza Radac' <i...@i...org> napisał(a):

> Coby grupy nie przynudzać, wypchłam wszystkie działa na priva :)
>
> pozdr, Iza

O!! Iza, tak nie wolno! Dawaj te działa na grupę!!

KRAKÓW - Za darmo przetestuj zabieg redukcji cellulitu
Prosze o pomoc
znowu nowy miesiac
co ja robie?
PO WYCIĘCIU PĘCHERZYKA