KRÓTKIE WŁOSY A BRWII...

1. Data: 2002-12-17 09:18:05

Temat: KRÓTKIE WŁOSY A BRWII...
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowiłam na Święta zmienić coś w swoim "look-u" i mam teraz bardzo
krótkie rude włosy:)))). Mężowi się podoba:).
Polecam, zmiany poprawiają nastrój:))
A teraz pytanie, może znacie jakiś sposób na zrudzenie brwi?

Hanuś

1. Data: 2002-12-17 09:20:11

Temat: Re: KRÓTKIE WŁOSY A BRWI..
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze miało być jedno I a skąd się wzieły dwa????
Da się, skorygować tytuł?

Hanuś

1. Data: 2002-12-17 10:04:22

Temat: Re: KRÓTKIE WŁOSY A BRWII...
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A teraz pytanie, może znacie jakiś sposób na zrudzenie brwi?
A cieniem suchym, miedzianym, bym spróbowała. Albo kredką do oczu też w
takim kolorze, pociągnąć po włoskach, lub w sposób "na Kropelkę" (ale nie
wiem czy mogę go przytaczać publicznie, bo może obowiązuje copyright... ;))
Magda

1. Data: 2002-12-17 10:46:57

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Postanowiłam na Święta zmienić coś w swoim "look-u" i mam teraz bardzo
> krótkie rude włosy:)))). Mężowi się podoba:).
> Polecam, zmiany poprawiają nastrój:))
> A teraz pytanie, może znacie jakiś sposób na zrudzenie brwi?

Sposob "na kropelke" jest z grupy sciagniety.
Ja moje brwy "zaczerwieniam" konturowka do ust. Robie to tak ze maluje je
dosc mocno pod wlos, a nastepnie wacikiem kosmetycznym scieram. Mam
konturowke firmy Lovely i doskonale sie ona sciera, a na samych brwiach
zostaje taki lekki odcien i wyglada to podobno bardzo dobrze:-)
Niestety innych sposobow nie znam, poza tym ze kosmetyczka proponowala
zaryzykowac i taka farba jak wlosy byly robione brwi pociagnac.

> Hanuś

Kropelka

woda meska
Jeszcze raz gwiezdny pyl :-)