Kolor oczu a....r?

1. Data: 2002-12-16 18:46:07

Temat: Kolor oczu a....r?
Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!

Chcialabym sie Was doradzic grupowiczki ........

Jakie kolory cieni pasuja do zielonych oczu? bo jak dotad uzywalam bezow
i jasnych brazow (czasem ciemniejszych) ale pani w sklepie(zeby to byl
sklep:))) stoisko w Hypernowej) powiedziala mi , ze takie kolory to napewno
nie ale ona nie wie jakie ma mi zaproponowac bo sie jeszcze na tym nie zna
bo pracuje od kilku dni....i mnie zatkalo. Zostawilam te piekne
bezowo-zlotawe cienie Inglota i odeszlam bo co mi pozostalo....Nie jestem
specjalistka w makijazach bo po mimo swych 20 kilku lat na tej ziemii tak
wlasciwie dopiero teraz zaczynam sie tym wszystkim interesowac, co do czego
pasuje, itp......

Wierze w Was dziewczyny, ze mi pomozecie bo tak wlasciwie to zgupialam i nic
juz nie wiem

Pozdrawiam

JustysiaW

P.S.Jakie sa na jakie okazje, tzn.perlowe na kiedy i matowe na kiedy?

1. Data: 2002-12-16 19:53:05

Temat: Re: Kolor oczu a....r?
Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie kolory cieni pasuja do zielonych oczu? bo jak dotad uzywalam
bezow
> i jasnych brazow (czasem ciemniejszych)

Mi Pani wizażystka doradziła ciemne fiolety i faktycznie wygląda super.
Myślę, że dużo zależy też od karnacji, koloru włosów itp.itd.
Ja również lubię brązy z beżem (takim ciepło-złotawym). Musisz po prostu
zobaczyć czy dobrze się czujesz w danym kolorze - zwykle intuicyjnie
wyczuwamy w czym nam dobrze.
Lubię też róże.

Nie lubię niebieskich... jakoś nie mogę się przyzwyczaić.

Generalnie słyszałam o zasadzie by kolor cieni nie pokrywał się z kolorem
oczu: wtedy zamiast podkreślać tęczówkę cień ją "gasi".
Czyli raczej zielony chyba nie będzie dobry - chyba, że jakiś ciekawy bardzo
nietypowy odcień?

Ja również chętnie posłucham spostrzeżeń innych "zielonookich" :-)

Pozdrawiam,
Koala

1. Data: 2002-12-16 20:18:06

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

oj kolorow mogosc
roze przechodzace w fiolety i czeriwen, jest taki ladny zestaw trzech cieni
w tej wlansie barwie inglota.
No i oczyswiscie zlotawe
do tego burgundowe super wygladaja
sprobuj z grafitowymi takimi ciemnymi, co ksztalt oka wydobywaja - ciekawy
efekt mozna uzyskac :-)
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-12-16 21:03:15

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie kolory cieni pasuja do zielonych oczu? bo jak dotad uzywalam
bezow
> i jasnych brazow (czasem ciemniejszych)

Hejeczka;-))))

Uwielbiam cienie, mam zupełnego świra na tym punkcie i ilekroć przechodzę
obok Inglota nie mogę się oprzeć;-) Wszelkie fiolety pięknie uwypuklają
zieleń oczu, ja mam oczy w kolorze mchu z żółtymi cętkami i tak naprawdę
używam wszystkich możliwych cieni (no może mocno niebieskie
niekoniecznie-)))) Zielony zielonemu nie równy, więc musisz eksperymentować,
spróbuj makijaż z fioletami, różami itd. (ja robię łączony z zielonym).
Podobno nie powinno się używać cieni w kolorze oczu, ja uwielbiam zielone
cienie, więc taki makijaż ma często, ale wtedy jest on dosyć fantazyjny i
używam z reguły kilku różnych odcieni zieleni i wygląda to nieźle, czasami
trzeba dodać jakiś malutki akcencik w innym kolorze i idealnie sprawdza się
np. ładne bordo pod kolor kredki i lakieru;-). Złota i beże też wyglądają
dobrze, zupełnie nie przejmowałabym się opinią ekspedientki (tym bardziej,
że konstruktywnej rady nie potrafiła dać) i cień kupiła. Możesz jeszcze
wypróbować różne szarości, też wyglądają ciekawie... Czasami robię taki
super ciemny makijaż i jakoś nie gasi on zieleni oczu. Eksperymentuj,
cienie to fantastyczna możliwość zabawy;-)))

Pozdrawiam serdecznie,

Kaliope (zielonooka muza;-)))

1. Data: 2002-12-16 21:47:19

Od: "mala m" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oj kolorow mogosc
> roze przechodzace w fiolety i czeriwen, jest taki ladny zestaw trzech
cieni
Dokładnie zgadzam sie jesli dasz kolory niebieskie- czerwone, fiolety to
kolor oczu bedzie wyraźniejszy a efekt pieknych zielonych oczu murowany.
Kiedys widziałam makijaż o nazwie pustynna burza.
Cudowny od złotych przez czerwienie, zielone z efektem odbijających w wodzie
promieni złotawych. Był tez fiolet. Cos niesamowitego pasowały do róznych
oczu.
Polecam kilka chwil przed lustrem z kolorami zabawa pewna. jak to wszystko
podkreslisz odpowiednim tuszem...

mala m

1. Data: 2002-12-16 22:38:05

Od: "Catalina" <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koala" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

> Mi Pani wizażystka doradziła ciemne fiolety i faktycznie wygląda super.

Nie tylko ciemne fiolety - ja rowniez uzywam odcini fiolkowych i
niebiesko-fioletowych i szaro-fioletowych

--
Catalina
icq #54287160

1. Data: 2002-12-17 08:38:23

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie kolory cieni pasuja do zielonych oczu?

Ja sie wypowiem, co przetestowalam na sobie:
najlepiej wygladaja czerwone (najefektowniej) i bordo (pieknie podkreslaja).
Swietne sa fiolety, brazy tez dobre, czemu nie. Bezow nie mialam.
O dziwo pasuje tez granatowy (to chyba zalezy od tego czy te oczy sa
jesniejsze czy ciemniejsze, moje sa ciemne [na samej gorze brazowe] )
na bardzo delikatny makijaz nadaja sie jasnoszare, ale matowe (perlowe nie
za dobrze sie prezentowaly).
Zielone sie nie sprawdzily.
Wlasnie jestem na etapie kupowania pomaranczowych (ale takich czysto
pomaranczowych, bez rozowych czy innych domieszek). MUsze sie przekonac.
Przy niebieskich oczach widzialam, ze wygladaja swietnie, ciekawe jak przy
zielonych :-)

Kruszynka
(a kiedys mialam kompleksy ze nie sa calkiem brazowe...)
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-17 10:51:07

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

> Jakie kolory cieni pasuja do zielonych oczu?
[ciach]
Bordowe bordowe i jeszcze raz bordowe.
Nic tak nie podkresla zielonego koloru oczu jak bordowe cienie. Ja nie moge
sie od nich uwolnic;-) I wygladaja naprawde super.
Ja mam cienie rimmela duo shadow 301 orchid;-) Juz wiele razy je tutaj
reklamowalam. I mimo ze ciagle kupuje nowe kolory i rozne nowe cienie tym
nic nie dorowna i jak chce ladnie wygladac to tylko i wylacznie te.
Sprobuj... na pewno bedziesz zadowolona;-)

> JustysiaW
Kropelka

1. Data: 2002-12-17 13:07:05

Od: "Biedronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ktore cienie polecacie/jakiej firmy?
bardzo zalezy mi na waszych opiniach.............................
ja ostatnio kupilam sobie najnowsze cienie Loreal'a ,jestem z nich bardzo
zadowolona:) a cos z wyzej polki???

1. Data: 2002-12-17 15:09:07

Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki!!!!

Musze kupic takowe i wyprobowac bo tak wlasciwie nigdy nie bralam tego
koloru pod uwage, wydawal mi sie zbyt mocno rzucajacy sie w oczy i takie tam
":zabobony" ale przekonalas mnie. Jak kupie to napisze jak mi to wyszlo i
jak ja sama siebie w nich widze..... Pasuja jeszcze jakies kolory?

A moglabys mi poradzic jezeli chodzi o technike malowania powiek
cieniami...tzn. gdzie jasniejsze a gdzie ciemniejsze?????? I czy cala
powieka po same brwi czy tylko ta czesc ruchoma powieki??? Przepraszam, ze
Ci zasypuje tak pytaniami ale jak juz pisalam jestem poczatkujaca.......

Dziekuje i pozdrawiam

JustysiaW

Poszukuje perfum - W-wa
Puder w kamieniu