Kolor oczu a....r?

From: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Kolor oczu a....r?
Date: Mon, 16 Dec 2002 19:46:07 +0100

Witam!!

Chcialabym sie Was doradzic grupowiczki ........

Jakie kolory cieni pasuja do zielonych oczu? bo jak dotad uzywalam bezow
i jasnych brazow (czasem ciemniejszych) ale pani w sklepie(zeby to byl
sklep:))) stoisko w Hypernowej) powiedziala mi , ze takie kolory to napewno
nie ale ona nie wie jakie ma mi zaproponowac bo sie jeszcze na tym nie zna
bo pracuje od kilku dni....i mnie zatkalo. Zostawilam te piekne
bezowo-zlotawe cienie Inglota i odeszlam bo co mi pozostalo....Nie jestem
specjalistka w makijazach bo po mimo swych 20 kilku lat na tej ziemii tak
wlasciwie dopiero teraz zaczynam sie tym wszystkim interesowac, co do czego
pasuje, itp......

Wierze w Was dziewczyny, ze mi pomozecie bo tak wlasciwie to zgupialam i nic
juz nie wiem

Pozdrawiam

JustysiaW

P.S.Jakie sa na jakie okazje, tzn.perlowe na kiedy i matowe na kiedy?