Poszukuje perfum - W-wa

1. Data: 2002-12-16 19:15:06

Temat: Poszukuje perfum - W-wa
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

witajcie,

wlasnie sie dowiedzialem, ze osoba , z ktora rozmawialem i miala zalatwic mi
perfumy na prezent po prostu sprzedala je komus innemu :( W zwiazku z czym
pilnie poszukuje kogos, kto ma dostep do tanich oryginalnych perfum. Bardzo
zalezy mi na Ralph Lauren - Romance (damski), w zaleznosci od ceny biore 30ml,
50ml, albo 100ml.
Oferty (albo caly cennik perfum) prosze kierowac na j...@c...pl

Jesli ceny okaza sie atrakcyjne gwarantuje duza grupe klientow

Jestem w stanie odebrac do w promieniu do 10-15km od W-wy

z gory dziekuje za jakiekolwiek info

pozdrawiam

Jogi

1. Data: 2002-12-17 08:49:37

Temat: Re: Poszukuje perfum - W-wa
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Bardzo
> zalezy mi na Ralph Lauren - Romance (damski), w zaleznosci od ceny biore

proponuje Allegro
np:
http://www.allegro.pl/search.php?string=ralph+romanc
e&category=0&location_ra
dio=1&selected_country=1&state=0&city=&price_from=&p
rice_to=&order=t&showing
_type=gtext

1. Data: 2002-12-17 18:23:15

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.allegro.pl/search.php?string=ralph+romanc
e&category=0&location_ra
> dio=1&selected_country=1&state=0&city=&price_from=&p

Dzieki, ale juz ktos do mnie sie odezwal, cena rowniez bardziej atrakcyjna :))

pozdrawiam

Jogi

Puder w kamieniu
Intymne pytanie!!!