Intymne pytanie!!!

1. Data: 2002-12-16 17:54:55

Temat: Intymne pytanie!!!
Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Mam takie pytanko delikatne....Jaki polecilybyscie plyn do higieny
intymnej..Ostatnio mialam ten z Avonu ale chcialabym go wymienic na inny...

Pozdrawiam

JustysiaW

1. Data: 2002-12-16 17:57:51

Temat: Re: Intymne pytanie!!!
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Tomasz `Hypnos` " wrote:

> Witam!!!
> Mam takie pytanko delikatne....Jaki polecilybyscie plyn do higieny
> intymnej..Ostatnio mialam ten z Avonu ale chcialabym go wymienic na
> inny...

Ziaja - zielona - dobra indywidualnie do potzreb.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-12-16 18:43:08

Od: "Małgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!!!
> Mam takie pytanko delikatne....Jaki polecilybyscie plyn do higieny
> intymnej..Ostatnio mialam ten z Avonu ale chcialabym go wymienic na
inny...

Ziaja bądź seria AA

> Pozdrawiam
>
> JustysiaW

Również pozdrawiam

Małgośka

1. Data: 2002-12-16 19:58:48

Od: "Saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam takie pytanko delikatne....Jaki polecilybyscie plyn do higieny
> intymnej..Ostatnio mialam ten z Avonu ale chcialabym go wymienic na

Zdecudowanie seria AA-piekny zapach sekret owocu. Miodzioooo
Nie dosc ze super w uzyciu to jeszcze ten zapach...powala na kolana:)
ewa

1. Data: 2002-12-16 21:00:26

Temat: Odp: Intymne pytanie!!!
Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie Ziaja - najlepszy.

Anna S.

1. Data: 2002-12-16 21:48:42

Od: "Catalina" <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!!!
> Mam takie pytanko delikatne....Jaki polecilybyscie plyn do higieny
> intymnej..Ostatnio mialam ten z Avonu ale chcialabym go wymienic na
inny...

Mi avon absolutnie nie odpowiada - uwazam za to, ze swietna sa zele Idea 25,
w ostatecznosci AA

--
Catalina
icq #54287160

1. Data: 2002-12-16 22:24:14

Od: "Margarett :))" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Catalina <c...@p...net> napisał(a):

> Mi avon absolutnie nie odpowiada - uwazam za to, ze swietna sa zele Idea 25,
> w ostatecznosci AA
>

> nikt nie wymienił Bielendy :))wiec-wymieniam..to taka pianka..super
zapach zielonej herbaty..i tania.ok 6zł.

1. Data: 2002-12-17 08:21:35

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam takie pytanko delikatne....Jaki polecilybyscie plyn do higieny
> intymnej..Ostatnio mialam ten z Avonu ale chcialabym go wymienic na

W aptekach kupisz plyn do higieny intymnej Chilli Intima.
Jest bardzo delikatny, ma milutka, kremowa konsystencje, subtelny zapach,
idealnie dobrane pH i jest w stu procentach bezpieczny.

Kaska

1. Data: 2002-12-17 08:43:11

Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalina" <c...@p...net> napisał w wiadomości
t003.jasien.net...

> Mi avon absolutnie nie odpowiada - uwazam za to, ze swietna sa zele Idea
25,
> w ostatecznosci AA

a mnie wrecz przeciwnie, avon podpasowal:)) i mojemu mezusiowi tez:)) zas
oriflame nie:((
a czy wasi mezowie, narzeczeni, chlopaki... tez uzywaja?

pozdrawiam
ania

1. Data: 2002-12-17 10:04:08

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapach zielonej herbaty..i tania.ok 6zł.

O zapomniałam o niej, jest zupełnie ok.

podziekowania dla xanki
babrajaca sie dziurka w uchu
z serii gdzie w Krakowie