Intymne pytanie!!!

1. Data: 2002-12-17 15:20:56

Temat: Re: Intymne pytanie!!!
Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ANIA" <l...@k...com.pl> napisał w wiadomości
news:6338-1040114552@213.17.164.114...
> a mnie wrecz przeciwnie, avon podpasowal:)) i mojemu mezusiowi tez:)) zas
> oriflame nie:((
> a czy wasi mezowie, narzeczeni, chlopaki... tez uzywaja?
>
> pozdrawiam
> ania

Mi Avon nawet pasuje ale juz tak spowszednial, ze postanowilam zmienic na
cos nowszego i dlatego zadalam to pytanie...

Jezeli chodzi o mojego meza to tez uzywa plynu do higieny intymnej i jest
zadowolony, przeciez nie pisze nigdzie, ze jest tylko i wylacznie dla
kobiet....

Pozdrawiam

JustysiaW

1. Data: 2002-12-17 17:43:31

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Tomasz `Hypnos` " wrote:

> Jezeli chodzi o mojego meza to tez uzywa plynu do higieny intymnej i
> jest zadowolony, przeciez nie pisze nigdzie, ze jest tylko i
> wylacznie dla kobiet....

Ale AA ma takie specjalne dla mezczyzn.

I nei jestem pewna czy te kobiece, nie sa SPECJALNIE dla kobiet, pewnei
biorą pod uwage ph i takie tam :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-12-17 18:54:12

Od: "maja" <m...@c...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezeli chodzi o mojego meza to tez uzywa plynu do higieny intymnej i jest
> zadowolony, przeciez nie pisze nigdzie, ze jest tylko i wylacznie dla
> kobiet....

w Ziaji pisze zawsze dla kogo: np dla mlodych dziewczyn czy dla kobiet
dojrzalych lub tez dzialajacy antybakteryjnie (jak ktos ma klopoty z drogami
moczowymi) i wiele innych.. sa naprawde godne polecenia. uzywalam tez AA -
rowniez bardzo dobre, szczegolnie "sekret owocu".

maja

1. Data: 2002-12-17 20:49:44

Od: "Jola" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

> Witam!!!

Hej,

> Jaki polecilybyscie plyn do higieny
> intymnej.

Polecam plyn do higieny intymnej z serii AA. Na razie wyprobowalam ten
bialy, dla skory wrazliwej.
Moze dam sie skusic na jakis zapachowy.

Jolka mailto:j...@c...pl
Jedynym sposobem, by coś polubić,
jest wmówić sobie, że można to utracić.
(Gilbert Keith Chesterton)

1. Data: 2002-12-18 10:09:24

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...wp.pl> napisał(a):

> W aptekach kupisz plyn do higieny intymnej Chilli Intima.
> Jest bardzo delikatny, ma milutka, kremowa konsystencje, subtelny zapach,
> idealnie dobrane pH i jest w stu procentach bezpieczny.

Chilli Intima zawiera mentol i na to radzę uważać - są osoby, którym to
wrażenie chłodku odpowiada i takie, które tego nie znoszą. Ja należę do tych
drugich i mam wrażenie, że piecze, na szczęście to była tylko próbka.

A tak w ogóle to ATW rządzi, zwłaszcza ten z nagietkiem.

JoP

1. Data: 2002-12-18 10:21:09

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
tych
> drugich i mam wrażenie, że piecze, na szczęście to była tylko próbka.

Kurcze, nie zarejestrowalam tego mentolu.
W kazdym razie jest go widac niewiele, wieczorem sprawdze w domu dokladniej
sklad:)

A ATW jest rzeczywiscie okejowy.

Kaska

1. Data: 2002-12-19 13:07:07

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!!!
> Mam takie pytanko delikatne....Jaki polecilybyscie plyn do higieny
> intymnej..Ostatnio mialam ten z Avonu ale chcialabym go wymienic na
inny...

Ja zazwyczaj ziaja-melonowy konwaliowy ,zreszta rozny bo wiele zapachow mi
sie podoba i zmieniam.
A ostatnio lact.... kurcze nie pamietam nazwy:-) Od niedawna go uzywam.
To jest plyn z paleczkami kwasu mlekowego wiec dobry dla wszystkich bardziej
wrazliwych na zapalenia
Dostepny glownie w aptece, ale czasami w drogeriach tez widzialam

> JustysiaW

Kropelka

1. Data: 2002-12-19 13:23:32

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bardziej
> wrazliwych na zapalenia
> Dostepny glownie w aptece, ale czasami w drogeriach tez widzialam

O, prosze, przypomnij sobie cala nazwe, jesli mozesz. To by bylo cos dla
mnie :-))
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-19 13:25:11

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka"
> O, prosze, przypomnij sobie cala nazwe, jesli mozesz. To by bylo cos dla
> mnie :-))

A mogę ja? ;)
Lactacyd Femina firmy SmithKleine Beecham.

Uwielbiam go i z radoscią porzuciłam moją wiele lat używaną Ziaję
właśnie dla niego:)
Asia

1. Data: 2002-12-19 13:39:16

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mogę ja? ;)
> Lactacyd Femina firmy SmithKleine Beecham.

O serdeczne dzieki!!! :))
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."