KSIĘGA HIPOTECZNA

1. Data: 2004-04-08 08:32:38

Temat: KSIĘGA HIPOTECZNA
Od: "tow. stalin" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
chcuiałbym kpoić mieszkanie, finansując to kredytem hipotecznym,
mam więc pytanie dotyczące kosztów założenia księgi hipotecznej. czy pokrywa
je bank, kiedy pobiera prowizje, czy sam muszę to załatwić, jak to jest?

proszę o łopatologiczne wyłożenie sprawy

1. Data: 2004-04-08 09:00:09

Temat: Re: KSIĘGA HIPOTECZNA
Od: "Lesio5" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tow. stalin" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> je bank, kiedy pobiera prowizje, czy sam muszę to załatwić, jak to jest?
>
> proszę o łopatologiczne wyłożenie sprawy

pl.soc.prawo
pl.biznes.banki

--
Leszek Grelak - Lesio5

1. Data: 2004-04-08 09:42:15

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 8 Apr 2004 08:32:38 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <n...@g...pl> i powiedziała:

> [...]
> je bank, kiedy pobiera prowizje, czy sam muszę to załatwić, jak to jest?

Phehehe. Bank. Rotfl. Pszprszm.

Nie, pokrywasz je Ty. Raczej słono, koszt w zależności od wartości
mieszkania AFAIK. Za prawie 60m2 zapłaciłam prawie 2k zł. Procedura
wygląda tak, że składa się pismo, ono sobie leży, leży, potem nagle
przychodzi list, że w terminie 7 dni trzeba zapłacić, a potem - jak
zapłacisz - czekasz sobie, aż ktoś wpisu dokona. Czasem kilka miesięcy.
Terminy w przypadku nieopłacenia są jeszcze fajniejsze ;-)

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-04-08 11:25:03

Od: koko <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

bralam kredyt ze 3 lata temu, tak samo , za wszsytko placilam sama
oprocz tego musialam ubezpieczyc mieszkanie(od nieszczesliwych wypadkow
i takich tam, no pzu..)i ubezpieczyc kredyt(nie wiem od czego ale wymog
byl, ok.100zet za mies.), tek bylo w nordea(dawniej lg)

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

1. Data: 2004-04-09 06:42:50

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 8 Apr 2004 13:25:03 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <u...@d...idealny.pl> i powiedziała:

> [...]
> oprocz tego musialam ubezpieczyc mieszkanie(od nieszczesliwych wypadkow
> i takich tam, no pzu..)i ubezpieczyc kredyt(nie wiem od czego ale wymog

Zapewne od tego, że nie miałaś wpisu o kredycie do hipoteki.

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-04-09 06:52:58

Od: "Lesio5" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnc7chfa.m8s.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...

> Zapewne od tego, że nie miałaś wpisu o kredycie do hipoteki.

I nieco przepłacila - bo ja płaciłem ok 200 zł ale na ROK.

--
Leszek Grelak - Lesio5

1. Data: 2004-04-09 10:13:21

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 9 Apr 2004 08:52:58 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@p...onet.pl> i powiedziała:

> I nieco przepłacila - bo ja płaciłem ok 200 zł ale na ROK.

A ja 800 za rok. I co? ;-) Pewnie kwestia stawek i wysokości kredytu.

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-04-12 20:50:04

Od: koko <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

szczesciarze!!!no niestety ja placilam tyle..ale w koncu mnie
wpisali:)ale ile to trwalo ...

1. Data: 2004-04-13 08:34:36

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomość z adresu <u...@d...idealny.pl> i powiedziała:

> Zapewne od tego, że nie miałaś wpisu o kredycie do hipoteki.

To chyba nie tak.
Nie miala wpisu o ustanowieniu hipoteki do ksiegi WIECZYSTEJ.
Jest w ogóle cos takiego jak ksiega hipoteczna ?
Jest pozyczka hipoteczna, ale ksiega zawsze byla wieczysta IMHO

1. Data: 2004-04-14 06:14:44

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 13 Apr 2004 10:34:36 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <e...@r...fm> i powiedziała:

> To chyba nie tak.
> Nie miala wpisu o ustanowieniu hipoteki do ksiegi WIECZYSTEJ.

Yep. Za duży skrót myślowy :-)

> Jest w ogóle cos takiego jak ksiega hipoteczna ?
> Jest pozyczka hipoteczna, ale ksiega zawsze byla wieczysta IMHO

Zgadza się.

Zuzanka
*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

Wygłuszanie drzwi...
Jak zalozyc rolety ????
Indesit, Ariston co sądzicie?
pralka Indesit WIL 105 v Candy CBD 100