barszcz czerwony po angielsku

1. Data: 2000-10-26 07:16:53

Temat: barszcz czerwony po angielsku
Od: "MN" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Znajomemu Anglikowi baaaardzo zasmakował czerwony barszczyk. Czy ma ktoś
przepis na ten smakołyk w języku angielskim i może się nim podzielić?

1. Data: 2000-10-26 07:32:27

Temat: KTO LUBI???
Od: j...@m...com.pl (justy) szukaj wiadomości tego autora

KTO LUBI MASŁO ORZECHOWE I DLACZEGO???
Justy

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-10-26 07:57:23

Temat: Re: KTO LUBI???
Od: a...@m...com.pl (Agnieszka Stańczyk) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-10-26 08:26:28

Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie lubie, a amerykanskie zestawienie M.O. + galaretka albo dzem jest okropne.
Slonawe (mdle) ze slodkim... No ale to jankesi.

--
Magdalena W.
=====================

1. Data: 2000-10-26 08:32:47

Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

justy wrote:

> KTO LUBI MASŁO ORZECHOWE I DLACZEGO???
> Justy

A ja lubie. Czasami. Ale koniecznie w wersji jak z "ulicy sezamkowej"
tzn. swieza bulka + maslo orzechowe (raczej w wersji crunchy) + dzem
truskawkowy.
I tak oto mdly smak masla orzechowego jest przelamywany kwaskowatym
dzemem.
Generalnie, Marta (pociecha nasza kochana!!!) i Wojteczek (poloweczka)
wola nutelle :)
Magdusiek :)

1. Data: 2000-10-26 08:36:46

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <j...@m...com.pl> napisał
> KTO LUBI MASŁO ORZECHOWE I DLACZEGO???
> Justy

Kiedyś robiłam wołowinkę z masłem orzechowym...
Ale nie z takim czekoladowym tylko takie same orzechy zmielone...
Wołowinkę na tłuszczyku obsmaża się na dwie strony... dodaje dużo cebulki i
dusi dłuuuuuuugo, żeby była mięciutka.... i do tego tylko pod koniec
duszenia dodajemy masło orzechowe żadnych praktycznie innych przypraw... To
masło orzechowe, co kiedyś kupowałam było słonawe i nie trzeba było już
solić. Można troszkę pieprzu dodać... Wołowinka wychodzi pyszotka...
Pozdruffka
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2000-10-26 09:01:06

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <j...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> KTO LUBI MASŁO ORZECHOWE I DLACZEGO???

Ble... Paskudztwo.

Jader

1. Data: 2000-10-26 09:24:10

Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justy <j...@m...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000901c03f1e$e7ff2240$8b8d808b@zakupy...
> KTO LUBI MASŁO ORZECHOWE I DLACZEGO???
> Justy

Fuj, mdłe i bez smaku, ale moje dzieci wyjadają palcami i nawet sie czasem
pobiją o nie. Pozdrawiam - A.

1. Data: 2000-10-26 09:28:40

Od: a...@m...com.pl (Agnieszka Stańczyk) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wola nutelle :)
> Magdusiek :)

> Ja też wolę nutellę. O wiele bardziej. Na przykład ze świeżą bagietką.
Agni eS (coraz bardziej głodna)

1. Data: 2000-10-26 09:46:04

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też wolę nutellę. O wiele bardziej. Na przykład ze świeżą bagietką.
> Agni eS (coraz bardziej głodna)

Nutelle moj syn wyjada lyzeczka ze sloika, jesli podczas ogladania
ciekawego filmu to konczy wtedy, gdy lyzka skrzypi o szklo.

--
Wirtualny serwer WWW? Najpierw go testuję, za darmo. http://rubikon.pl

Holenderski "fast food"
Avocado