KURZAJKI

1. Data: 2004-05-25 15:15:09

Temat: KURZAJKI
Od: "Izunia" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Czy ktoś może mi powiedzieć jak domowym (i najlepiej) bezbolesnym sposobem
pozbyć się kurzajek z rąk. Czy to prawda, że można się nimi zarazić. Ale tak
naprawde czym one są, czy to coś "złego" dla organizmu człaowieka. Dziękuje
za wszelkie informacje.

Pozdrawiam

Izunia

1. Data: 2004-05-25 15:46:09

Temat: Re: KURZAJKI
Od: "Anna R." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jak byłam mała to się tym zaraziłam. Raczej fajnie to nie wygląda i może się
rozprzestrzenić. To tak jak by Ci grzybek wyrósł;) ma korzenie i wogóle;)
Najlepiej iść do dermatologa, który w pięć minut wypisze receptę na lek
robiony na takie okazje;-) Pewnie będzie to mazidełko, co wygląda jak lakier
do paznokci i tak samo się nakłada. Regularnie stosowane powoli schodzi.
Lepie jak najszybciej pozbyć się problemu, bo kurzajki rosną i się mnożą;-)
Z domowych sposobów: cebula jak dobrze pamiętam..

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2004-05-25 16:07:42

Od: Kacper Perschke <r...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-05-25, Izunia <a...@p...fm> wrote:
> Witam!!
> Czy ktoś może mi powiedzieć jak domowym (i najlepiej) bezbolesnym sposobem
> pozbyć się kurzajek z rąk.

W dzieciństwie wyciągiem z Glistnika produkowanym naoincas przez Herbapol.
Parę lat temu sokiem z Glistnika (aka Jaskółcze Ziele).

Babcia urodzona przed wojną mówiła o "zamawianiu kurzajek"
ale szczegółow nie pamiętam, oraz sam nie próbowałem.

> Czy to prawda, że można się nimi zarazić.

Z tego co mi wiadomo to tak.

> [...] czy to coś "złego" dla organizmu człaowieka.

Pasożytują na nosicielu. Kiedy urosną mogą być niewygodne.

> Dziękuje za wszelkie informacje.

Prosiem.

> Pozdrawiam

Również.

> Izunia

KAćpeleczek
--
Dla mail'ujących: na imię napewno nie mam repcak.

1. Data: 2004-05-25 17:27:52

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izunia:

> Czy ktoś może mi powiedzieć jak domowym (i najlepiej) bezbolesnym sposobem
> pozbyć się kurzajek z rąk. Czy to prawda, że można się nimi zarazić. Ale tak
> naprawde czym one są, czy to coś "złego" dla organizmu człaowieka.

Kurzajki (brodawki wirusowe) powoduje wirus, wiec tak, mozna sie nimi zarazic
i mozna sobie jedna brodawke rozniesc na inne miejsca; wirus lubi zwlaszcza
wilgotny i uszkodzony naskorek (np. proba "oczyszczania" twarzy palcami
z kurzajkami to prawie pewne kurzajki na buzi).

Najlepszy sposob to usunac - u mnie pomoglo wypalanie laserem, po wspomnianym
"lakierze" wszystko odroslo, a po wymrazaniu odroslo wiecej i znacznie wieksze;
u mojego TZ było podobnie. Wiem, ze dermatolodzy "na kase chorych" czy tam "na
fundusz" stosuja wlasnie najczesciej wymrazanie i zapewniaja, ze jest skuteczne,
ale moim zdaniem nie warto sie w to wpuszczac i lepiej zaoszczedzic troche
na prywatne usuniecie kurzajek (laser albo elektrokoagulacja), zeby miec je raz
na zawsze z glowy.

Probowalam tez (na malutka kurzajke) stosowac sok z jaskolczego ziela
(smarowalam raz-dwa razy dziennie) i po jakims czasie znikla, ale nie wiem,
czy od tego soku wlasnie, czy sama z siebie.

Pozdrawiam,

BA

1. Data: 2004-05-25 18:42:49

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepszy sposob to usunac - u mnie pomoglo wypalanie laserem,

Witam!
Czy taki zabieg jest bolesny? Czy jeden raz wystarczy?

Szanna

1. Data: 2004-05-25 19:27:53

Od: "Szymon Sz." <s...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 May 2004 17:15:09 +0200, Izunia <a...@p...fm> wrote:

> Witam!!
> Czy kto? mo?e mi powiedzieae jak domowym (i najlepiej) bezbolesnym
> sposobem
> pozbyae si? kurzajek z r?k. Czy to prawda, ?e mo?na si? nimi zaraziae. Ale
> tak
> naprawde czym one s?, czy to co? "z?ego" dla organizmu cz?aowieka.
> Dzi?kuje
> za wszelkie informacje.
>
> Pozdrawiam
>
> Izunia

Witam

Ja uzywalem zamiennie preparatu Verrumal(lakier), oraz masc Vratizolin,
chyba sa na recepte.
Oprocz tego maly zabobon, tzn obwiazac nitka miejsce gdzie jest kuzrajka,
zawiazac petle a potem sciagnac z petla nitke i spalic,wrzucic do WC lub w
jakis inny trwly sposob zniszczyc. Ja tak zrobilem. Z pomocya medykamentow
i tych zabobonow udalo mi sie pozbyt bardzo duzych kurzajek

Odradzam mrozenie.
Laser jest troche drogi jezeli ma sie kurzajki w wielu miejscach.

--
Szymon Sz.
www.skype.com

1. Data: 2004-05-25 20:10:16

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zanurz pokrojone skórki z pomarańczy w occie, nie ch się pomoczy i potem te
kawałeczki na kurzajki - to lek na całe zło brodawek i nie brodawek a te
mazodełka nie dają nic.
powodzenia!

1. Data: 2004-05-25 22:12:16

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanna:

> Czy taki zabieg jest bolesny? Czy jeden raz wystarczy?

Samo wypalanie robi sie o ile pamietam w znieczuleniu miejscowym,
potem gojace sie ranki troche bola - jak to ranki. Ja mialam kurzajki
na obu dloniach (na jednym palcu chyba 6 malych, na drugim jedna
bardzo wielka i jeszcze pojedynczych troche) i ten okres gojenia
byl dosc uciazliwy - wiadomo, nawet kubek ciezko umyc jak sie ma
obie rece uszkodzone. Ale nawet na te najwieksza (miala ze 2 cm)
wystarczyl raz. A na twarzy (malutkie) zagoilo sie w ogole blyskawicznie.

W kazdym razie ten wielki wysyp zrobil mi sie w ciagu paru miesiecy
z jednej niepozornej, wiec jesli ktos taka ma, to radze usunac
i nie czekac, az sie paskudztwo uaktywni.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-05-26 18:47:57

Od: "Szymon Sz." <s...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-05-27 16:19:54

Od: "Izunia" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "naomi" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
te
> kawałeczki na kurzajki - to lek na całe zło brodawek i nie brodawek a te

Witam
Dziękuje wszystkim za rady.
A jeśli chodzi o tek pomarańcze to jak długo to sie ma moczyć?? I jak to
nakładac np. na palec??? moge prosić o jakies szczegóły w stosowaniu?

Wielkie dzieki !!

Izunia

pytanie o staly aparat ortodontyczny
krem Garnier dla skory z niedoskonalosciami
polecam peeling termiczny Bielenda
Słyszeliście o targach kosmetycznych w Warszawie????
Prezent od Nivea