Kabaczek

1. Data: 2001-08-01 11:31:38

Temat: Kabaczek
Od: "Agnesz" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam ostatnio dwa kabaczki średniej wielkości, przeszukałam wszystkie
książki kucharskie i okazało się, że nie ma żadnego przepisu. Proszę
powiedźcie co można z nimi zrobić bo się zepsują.

Dzięki. Agnieszka

1. Data: 2001-08-01 11:35:36

Temat: Re: Kabaczek
Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnesz <a...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9k8pbr$jkn$...@n...tpi.pl...
> [...]
> książki kucharskie i okazało się, że nie ma żadnego przepisu. Proszę
> powiedźcie co można z nimi zrobić bo się zepsują.

Cos w rodzaju leczo z kabaczka jest pycha:

kabaka w dużą kostkę
papryka w paski
kilka pomidorów bez skóry
kilka cząstek kalafiora (tak 1/4)
ze 6 parówek wiedeńskich w plasterki

W gar do duszenia albo głeboką patelnię wrzucić małe cząstki kalafiorka i
zalać małą ilościa wody, poddusić, dorzucić pomidory, kabaczka, posolić,
popieprzyć, wrzucic kawałek kostki rosołowej, poddusić, wrzucić paprykę, jak
będzie dobre to dodać mocno podsmażone parówki. Zajadać ze świeżym
pieczywem.
Pycha
Wkn

1. Data: 2001-08-01 11:36:00

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> książki kucharskie i okazało się, że nie ma żadnego przepisu. Proszę
> powiedźcie co można z nimi zrobić bo się zepsują.

Wyżej na liście masz przepisy na placki z kabaczka

Wkn

1. Data: 2001-08-01 11:36:46

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnesz wrote:

> Kupiłam ostatnio dwa kabaczki średniej wielkości, przeszukałam wszystkie
> książki kucharskie i okazało się, że nie ma żadnego przepisu.

Fajne ksiązki masz :)
http://www.kuchnia.3miasto.pl/all_k.htm od 2 do 8

Możesz też zrobić leczo albo zapanierować i usmażyć jak kotlety

sadyl

1. Data: 2001-08-01 15:00:38

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

> Fajne ksiązki masz :)
> http://www.kuchnia.3miasto.pl/all_k.htm od 2 do 8
>
> Możesz też zrobić leczo albo zapanierować i usmażyć jak kotlety
>
> sadyl

Albo połowki faszerowane mieloną wieprzowiną przyprawioną tak jak na mielone
tylko czosnek zamiast cebuli, dużo siekanego koperku, posypane tartą
modzarellą i w sosie ze świeżych pomidorów i bulionu. Dusi się to-to na
dużej patelni.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-08-01 15:31:29

Od: s...@f...onet.pl (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

Mozna podsmazyc szybko na oliwie, odsaczyc z tluszczu, polozyc na blasze
czy innym zaroodpornym naczyniu, przykryc plastrami pomidora, sera
mozarella (lub innego,,ale wowczas nie jest juz takie dobre), posypac
ziolami (swieza bazylia, oregano), i zapiec w piekarniku

Agnieszka

1. Data: 2001-08-01 18:36:26

Od: "Ewa" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Polecam : Bechamel z kabaczka

1. Pokroic toto w plasterki (cienkie). Nie obierac !
2. Zblanszowac (czyli : do wrzatku, jak zawrze, odcedzic i przeplukac zimna
woda) i porzadnie odsaczyc.
3. Przyrzadzic beszamel (czy mam podac przepis?) z duza iloscia galki m.,
gesty !
4. W naczyniu zaroodpornym ulozyc : kabaczki + bechamel + starty zolty ser
5. Zapiec 20 min. w lagodnie-goracym piekarniku (ok.180°).

PS. Kabaczki w piekarniku puszczaja jeszcze "troche" wody. Dlatego skladniki
do zapiekania powinny byc geste lub odsaczone (lub nawet odcisniete...)
--
Niesz !

1. Data: 2001-08-01 22:49:09

Temat: Re: Kabaczek - Salatka
Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga,
sprobuj takiej salatki. wymyslilam jak mialam nadmiar kabaczkow
to alternatywa dla tych ktorzy jak moja polowka nie lubia mdlego smaku
dyniowatych
1 sredni kabaczek
1 sloik 'salatka meksykanska' ( albo odpowiednik: groszek+kukurydza+czerwona
fasolka..)
1/2 papryki czerwonej
sos vinegrette
1 lyzka oliwy
1 lyzka sosu sojowego
1 lyzka cytryny
1/2 lyzeczka miodu
garsc zieleniny
1/4 cebulki

Sredniego kabaczka po obraniu i pokrojeniu w cwiercplastry rzucasz na
rozgrzana patelnie (ja robilam bez tluszczu, ale moze byc odrobina oliwy),
czekasz z sie zezloca rowniutko (tarca na objetosci) i nastepna partia. Pod
sam koniec dodajesz pokrojona papryke (zeby ciut zmiekla), na koniec miodek,
sos sojowy, sok z cytryny i vinegrette. Niech sobie stygna. pokroj w tym
czasie cebule na 'piorka' i wymieszaj juz wszystko razem z 'salatka
meksykanska' i zielenina.

u mnie zniknelo wprost po zrobieniu na polcieplo :)

Jaga

1. Data: 2001-08-02 08:05:56

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

te placki z kabaczka naprawdę ze śmietaną? dzis robbie więc proszę o szybka
odpowiedź.
:)kachna
pozdrowienia ze słonecznego Szczecina

Użytkownik Ewa <n...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych