Kabina prysznicowa - grafit czy szroniona

1. Data: 2011-10-17 15:02:25

Temat: Kabina prysznicowa - grafit czy szroniona
Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chce kupic taka kabine http://www.ceneo.pl/3053810

Jakie szklo jest praktyczniejsze w uzytkowaniu
- przezroczyste (grafit)
- szronione (ze sluchu: crappy?)

imo grafit pewnie latwiej umyc, ale widac kazdy zaciek, a szronione odwrotnie?

Czy wersja bez brodzika to dobry pomysl? W lazience jest podlogowka, ale nie w
miejscu gdzie bedzie stala kabina. Nie bedzie zimno w stopy?

--
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
Z.

2. Data: 2011-10-19 11:52:24

Temat: Re: Kabina prysznicowa - grafit czy szroniona
Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-17 17:02, ATZ Rzeszow pisze:
, a szronione
> odwrotnie?
Ja mam szron, ale powierzchnie są gładkie (jak w normalnym szkle) z obu
stron.
Pdr. M

3. Data: 2011-10-20 11:26:53

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał(a):

>- przezroczyste (grafit)
>- szronione (ze sluchu: crappy?)

Przezroczyste szklo w tej cenie to pomylka, od widocznych zaciekow
i kamienia sie nie opedzisz, chyba, ze codziennie pojedziesz na szmacie.
W drozszych kabinach szklo powleka sie specjalą powłoką, która
ułatwia spływanie wody.

Wieszak na przyssawkach.
Balustrady
Nowe grzejniki w istniejącej instalacji. Problem.
Uszczelnianie komina
Jaka lodówka 175 cm ?