Kafelki za 380 zł/m !!!

11. Data: 2006-04-05 17:24:12

Temat: Re: Kafelki za 380 zł/m !!!
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

T0SIA napisał(a):

> jesli szukasz pomocy w Cermagu wal na priv :-)
> moze cos wskuramy

aha... i wyrzuc z adresu _wywrotka_ i podaj linke do plytki :)

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

12. Data: 2006-04-05 17:54:05

Od: "GlennBp" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak naprawdę czym róznią się kafelki
> wloskie czy hiszpańskie od polskich?

IMHO tylko i wyłącznie "dizajnem", powtarzalnością koloru/wzoru itd....to co
jest w makaronii teraz u nas bedzie za rok lub dwa...Bedać na targach Saiedue w
Bologni, widze np. drzwi..które rok później są, w lepszym lub gorszym wykonaniu
w ofercie np. porty czy innych.
Jeżdżę tam rok w rok, i opóźnienie to faktycznie+-rok.

> Aga

BTW zobacz sant`agostino lub pastorelli

13. Data: 2006-04-05 19:56:48

Od: "Lolo" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> To kafelki VIVA Ceramica. W każdym razie szukam tanszych
> odpowiednikó.
> Dzieki za podsunięcie Cermagu!

Aj, aj polecam Tosię super dziewczyna która zna się na rzeczy i
potrafi pomóc ( gresy polerowane położone) a odległość od Poznania
kilkaset kilometrów :-)

--
Pozdrawiam Lucjan Kusz
Lolo

14. Data: 2006-04-05 20:16:27

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolo napisał(a):

> Aj, aj polecam Tosię super dziewczyna która zna się na rzeczy i potrafi
> pomóc ( gresy polerowane położone)

no to tylko teraz mozesz organizowac super balety na tej slicznej
podlodze ;-)

pozdrawiam serdecznie :-)

PS a lazienkowych nie potrzebujesz ? :-)

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

15. Data: 2006-04-06 09:58:12

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

???

a przepraszam 30 cm to GRUBOSC??

pozdrawiam WM

16. Data: 2006-04-06 11:23:13

Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

T0SIA napisał(a):

> firma w ktorej pracuje jest przedstawicielem wielu fabryk i chce pomoc
> wklepuje nazwe w googlu ale nie znajduje niczego a nazwa producenta
> pozwala odnalezc plytke (jakbys wczesniej na to nie wpadl) a co za tym
> idzie mozna poszukac zamiennika (to tez jakbys na to nie wpadl)

Nie uznajesz interpunkcji - czy po prostu niechlujstwo wrodzone?
Wklepujesz w google MILO i nie ma wyników? A liczby podane przez autora
to tyczą się rozmnażania krewetek, czy rozmiarów płytki?

Jakbyś w mojej firmie pracowała, to za skuteczność obsługi googla już
byś nie pracowała. Plus niechlujstwo, of course.
MSPANC

Marcin Marski

17. Data: 2006-04-06 15:57:06

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Marski napisał(a):

> Nie uznajesz interpunkcji - czy po prostu niechlujstwo wrodzone?
> Wklepujesz w google MILO i nie ma wyników?

moze ja czytac nie umiem ale "Miradu XILO" za cholere nie czyta sie MILO
a Milo to kolekcja Ceramiki Gres
moze bys sie skupil zamiast nadal robic z siebie durnia?

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

18. Data: 2006-04-07 12:29:33

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:44337cf6$0$1448$f69f905@mamut2.aster.pl
Od: AWJ <j...@p...pl>
Było:
> << Są to kafelki Miradu XILO 60 x 60 x 30cm.
>
> Nie dziwię się, że tyle kosztuje! Taaaka bryła!!!! musi
> kosztować:)

Może tak napisali wysokość metra kwadratowego...? ;-)

Socjomat - automat do gry (hazardowej) w państwo.

19. Data: 2006-04-07 13:05:56

Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:e12orf$vba$1@julia.coi.pw.edu.pl...

> ???
>
> a przepraszam 30 cm to GRUBOSC??
>
> pozdrawiam WM

60 x 60 i 60 x 30 - bląd we wczesniejszym wpisie
Aga

parkiet a podgumowany dywan
faktury do wniosku o zwrot VAT-orginał czy kopia?
Jak zmywarka Bosch vs Whirlpool?
kuchnia wyspa - fajna?
odległośc między licznikiem gazu, a kuchenką