kuchnia wyspa - fajna?

1. Data: 2006-04-04 10:45:59

Temat: kuchnia wyspa - fajna?
Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podoba mi się kuchnia wyspa, ale jest funkcjonalna i praktyczna?

2. Data: 2006-04-04 13:11:41

Temat: Re: kuchnia wyspa - fajna?
Od: Tomekl <t...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):
> Podoba mi się kuchnia wyspa, ale jest funkcjonalna i praktyczna?

Bardzo, a co na wyspie - tylko płyta czy coś jeszcze (ja mam płytę)

3. Data: 2006-04-04 18:57:23

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomekl wystukał:

> Bardzo, a co na wyspie - tylko płyta czy coś jeszcze (ja mam płytę)

No, zależy od kuchni. ;)

Jo'Asia, która nawet nie próbuje sobie wyobrazić takiego rozwiązania w
wielkopłytowej kuchni-kiszce...

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >--< http://members.chello.pl/s.sokol/ >-

4. Data: 2006-04-04 19:34:54

Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <j...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> --<()> -< joasia @ hell . pl >--< http://members.chello.pl/s.sokol/ >-
> .__.'| -< Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej: "Uczeń rybobójcy" >-

A nie przeszkadza dym z garnków w pokoju i brudne garnki na płycie ?Czy to
jest funkcjonalne rozwiązanie. I tak okap od frontu...hmm

5. Data: 2006-04-04 22:58:18

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):
> A nie przeszkadza dym z garnków w pokoju i brudne garnki na płycie ?Czy to
> jest funkcjonalne rozwiązanie. I tak okap od frontu...hmm
Ja przez kuchnię - wyspę rozumiem sytuację, gdy w wielkim pomieszczeniu
(30 m2 ?) mamy szafki dookoła i jeszcze na środku wyspę z kilku szafek
albo kuchenki.
Magdalaena

6. Data: 2006-04-05 08:58:35

Od: Tomekl <t...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena napisał(a):
> Ja przez kuchnię - wyspę rozumiem sytuację, gdy w wielkim pomieszczeniu
> (30 m2 ?) mamy szafki dookoła i jeszcze na środku wyspę z kilku szafek
> albo kuchenki.
> Magdalaena

I bardzo dobrze rozumiesz, wyspa nie jest raczej rozwiązaniem do bloku.
Nad wyspą mam zamontowany pochłaniacz "wyspowy" stalowo-szklany o
wymiarach 60x90. Niestety takie pochłaniacze są dosyć drogie, ale
działają bardzo dobrze. A co do wymiarów samej wyspy - 180x90 i
dodatkowo "blat barowy" na końcu wyspy o wymiarach 90x40.

---------------------------------------
| | |
|blat | -------Pochłaniacz------ |
|barowy | | ............ | |
| | | .płyta . | |
| | | .ceramiczna. | |
| | | . . | |
| | | . . | |
| | | ............ | |
---------------------------------------

Z garnkami jak to w kuchni - brudne do zmywarki, ale na pewno trzeba
pilnować na wyspie porządku bo jest to najchętniej zastawiany wszelkimi
rzeczami kawałek kuchni

7. Data: 2006-04-07 09:32:13

Od: "Piotr" <spamy(remove)@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podoba mi się kuchnia wyspa, ale jest funkcjonalna i praktyczna?

Ja miałem w projekcie domu, kuchia 18 m2 ale zrezygnowałem bo:
a) koszty - do wyspy wszystko (okap przedewszystkim) kosztuje majatek
jak wyspa to z czego? szafka murowana? Jeśli z frontami to masz znów
z każdej strony kosztowne fronty (ja mam drewniane)
b) dzieci (małe) miały by dostęp do kuchni z każdej strony,
dla mnie nie do upilnowania, niebezpieczne.

tak że wyspa może będzie jak dzeci wyrosną.

pozdr,
Piotr

8. Data: 2006-04-07 13:08:10

Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <spamy(remove)@tlen.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dla mnie nie do upilnowania, niebezpieczne.
>
> tak że wyspa może będzie jak dzeci wyrosną.

Własnie tego się obawiałam,
Mam projekt że wyspa byłaby zaraz za oknem i gdybym miała normalny okap to
nie mogłabym otworzyć okna. Rozwiązanie jest - okap za 4,5 tysia.+
zabudowana góra (orurowanie przez cała kuchnię). Chyba już nie chcę...

Aga

odległośc między licznikiem gazu, a kuchenką
Zle cyklinowanie i co teraz??
[SPAM] Kraków - sprzedam meblościankę mazurskie meble NOWA
suszarka jonizująca (zepter)
samowola w bloku???