Kalendarz Biokosmiczny - podsumowanie

1. Data: 2002-09-02 22:34:25

Temat: Kalendarz Biokosmiczny - podsumowanie
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czas chyba na podsumowanie dyskusji o Kalendarzu Biokosmicznym (wzniosła,
pięknie chwytliwa nazwa).

Po rozpatrzeniu wszystkich własnych i obecnych w dyskusji "za" i "przeciw",
pytań i pomocy kilku grupowiczów (i milczącym podglądaniu Jerzego),
stwierdzam co następuje:

_Dla_ _mnie_ korzystanie z Kalendarz Biokosmiczny jest uzasadnione li tylko
wiarą w jego zbawienne działanie. Sens jego użycia jest identyczny z sensem
używania kalendarza, wg którego obchodzimy imieniny, wymyślony przez
człowieka dla człowieka bez racjonalnych przesłanek.
Jeśli ktoś osiąga lepsze efekty siejąc marchewkę w "dzień imienin
Marchewki", to bardzo gratuluję i życzę dalszego miłego placebowania.

Pozdrawiam
p...@r...pl

2. Data: 2002-09-03 04:10:35

Temat: Re: Kalendarz Biokosmiczny - podsumowanie
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jeśli ktoś osiąga lepsze efekty siejąc marchewkę w "dzień imienin
> Marchewki", to bardzo gratuluję i życzę dalszego miłego placebowania.

Pozbawiles mnie Pan zludzen o magii panujacej w moim ogrodzie. Chcialbym
jednak wierzyc, ze mimo wszystko to Ona spowodowala iz kabaczki wysiane
podczas pelni Ksiezyca sa dorodniejsze niz te z nowiu.
Nasiona kupilem w obi ;-)))
Pozdrawiam
Grzegorz

3. Data: 2002-09-03 09:17:54

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednak wierzyc, ze mimo wszystko to Ona spowodowala iz kabaczki wysiane
> podczas pelni Ksiezyca sa dorodniejsze niz te z nowiu.

Piotr zna kilka sztucznych (chemicznych) specyfików, które po zażyciu
poprawiają nastrój, można je pewnie nabyć u niego. Może nawet i z rabatem?
;-)))))))))))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

4. Data: 2002-09-03 10:52:46

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Piotr zna kilka sztucznych (chemicznych) specyfików, które po zażyciu
> poprawiają nastrój, można je pewnie nabyć u niego. Może nawet i z rabatem?
> ;-)))))))))))

Kabaczki nawoże tylko nawozem naturalnym.
Jesli zas idzie o mnie to skad wnioskowanie ze mam podly nastroj?
Pozdr ;-)
Grzegorz

5. Data: 2002-09-03 13:50:32

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kabaczki nawoże tylko nawozem naturalnym.
> Jesli zas idzie o mnie to skad wnioskowanie ze mam podly nastroj?

A gdzie ja to napisałem?
;-)

6. Data: 2002-09-03 21:16:21

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al1uod$qu6$...@s...icm.edu.pl...

> Piotr zna kilka sztucznych (chemicznych) specyfików, które po zażyciu
> poprawiają nastrój, można je pewnie nabyć u niego. Może nawet i z rabatem?
> ;-)))))))))))

Uważasz, że tzw. naturalne specyfiki nie są chemiczne?
:-)Zatrważasz mnie:-), czas się dokształcić!!! Farmakognozja!!!

Zmuszasz mnie swym postem Filipowo/konopiowym do następującej
odpowiedzi::-))):
Odpowiedź:
Jerzy zna kilka naturalnych specyfików typu: zajęcza łapka, ucho nietoperza,
pajęczyna z plwocinami i sadło borsuka. Może i nawet powie Ci na co jesteś
chory i odpędzi deszcz?

:-)))))))))))
Pozdrawiam
p...@r...pl

7. Data: 2002-09-03 21:48:52

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message news:al399l$r2m$3@news.tpi.pl...

> Jerzy zna kilka naturalnych specyfików typu: zajęcza łapka, ucho nietoperza,
> pajęczyna z plwocinami i sadło borsuka.

No i tu niestety wpadles. Szeroko znana jest historia z pajeczyna
- skutkowala, gdyz byla na niej penicylina. Ale odkryto ten fakt
dopiero po wiekach stosowania tej metody. A przedtem kierowano
sie tylko wieloletnimi obserwacjami, nie majac zielonego pojecia,
ze cos takiego jak antybiotyki moze istniec. Sadlo borsuka
zapewne tez nie jest takie zle.

I tak samo moze byc z wplywem faz Ksiezyca na nasze ogrodki.
Oczywiscie zalezy, czy czytamy cos wyssanego z palca celem
szybkiego zarobku na publikacji, czy opracowanie poparte
obserwacja przyrody przez pokolenia. Ja niestety nie potrafie
tych dwoch kategorii rozroznic, a zapewne tych pierwszych jest
znacznie wiecej. Dla wygody wiec ignoruje te wskazowki. Ale
tez rozumiem ludzi, ktorzy ich nie ignoruja.

Sa rzeczy na Niebie i Ziemi, o ktorych nie snilo sie filozofom.

A propos - niektore wymysly oficjalnej "nauki", w szczegolnosci
medycyny, plasuja sie w kategorii "wyssane z palca", a nawet
jeszcze nizej, bo bywaja nieslychanie szkodliwe.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2002-09-04 05:01:36

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:87ad9.88911$N9.14188266@twister.neo.rr.com...
> I tak samo moze byc z wplywem faz Ksiezyca na nasze ogrodki.

Niezaprzeczalna jest korelacja miedzy pelnia Ksiezyca a moja bezsennoscia,
ktora to bezsennosc bezposrednio wplywa na moja wieksza aktywnosc na tej
grupie; co z kolei doprowadza niektorych innych jej uczestnikow do furii; ta
zas moze doprowadzic do zaniedbywania ogrodow. Innymi slowy Ksiezyc ma wplyw
na stan roslin w ogrodzie...na szczescie nie moim ;-))))

>A propos - niektore wymysly oficjalnej "nauki", w szczegolnosci
>medycyny, plasuja sie w kategorii "wyssane z palca", a nawet
>jeszcze nizej, bo bywaja nieslychanie szkodliwe.

Dlatego chodzimy do bioenergoterapeuty zamiast do lekarza.
Zmieniles zdanie o milorzebie japonskim? To jeszcze dorzuc do listy
wiesiolka (bodaj "prime rose") i ogorecznik.

Pozdr
Grzegorz

9. Data: 2002-09-04 05:01:42

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2002-09-04 05:02:13

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Zmieniles zdanie o milorzebie japonskim? To jeszcze dorzuc do listy
wiesiolka (bodaj "prime rose") i ogorecznik.

żywopłot zimozielony
Jak zwalczyłem glony w stawie
kret
Winorośl
pale drewniane na ogrodzenie- gdzie kupić?????