Kalendarz ogrodniczy

11. Data: 2006-01-04 17:55:20

Temat: Re: Kalendarz ogrodniczy
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napiszą mi odgórnie że w tym i tym dniu mam zrobić to lub tamto a wtedy
mnie
> akurat w Kielcach nie będzie .. i co ?

i zrobisz to przy najbliższej okazji :-)

> A tak to sama sobie zapisze dla pamięci co mam i komu wysłać,...........

tak, tylko dlaczego to się nazywa kalendarz ogrodniczy?
dla mnie to kalendarz i tyle,

Ja nie mam widocznie tak pojemnej osobistej pamięci jak Ty ;-)

ale pamiętasz, że tulipany sadzimy jesienią, a mieczyki wiosną ?
Żartuję, wiem, wiem, że masz na myśli wazniejsze sprawy, takie jak w/w
wysyłanie nasion, zwłaszcza z tak pięknymi życzeniami jakie Ty załączasz :-)
pozdrawiam, Bogda

12. Data: 2006-01-04 18:00:43

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Ja się czuję ogromnie urażony i dopóki ktoś mi nie wyjaśni na
> czym polegają wyjątkowe zalety tego kalendarza, to mój stan może sie tylko
> pogorszyć. ;-)
> Pozdrawiam hipochondrycznie Ja...cki

Kamień spadł mi serca :-)
pozdrawiam, Bogda

13. Data: 2006-01-04 18:14:59

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dph2gb$a9c$1@wejherowo.who.vectranet.pl Bogda
<b...@w...pl> napisał(a):

> Kamień spadł mi serca :-)

Hejka. Pan tu panie Podgorzelski zrzucasz kamień z serca a ja gorę!!!
:-)
Pozdrawiam filmowo Ja...cki

14. Data: 2006-01-04 18:51:11

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Pan tu panie Podgorzelski zrzucasz kamień z serca a ja gorę!!!
> :-)
> Pozdrawiam filmowo Ja...cki

Pamiętam ten film :-)))
pozdrawiam, Bogda

15. Data: 2006-01-04 19:09:57

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i zrobisz to przy najbliższej okazji :-)

Ale jeśli w tym dniu najbliższej okazji będzie już co innego zapisane ?

> tak, tylko dlaczego to się nazywa kalendarz ogrodniczy?
> dla mnie to kalendarz i tyle,

Też prawda, ale skoro był zaadresowany do ogrodników to tak właśnie
wypadało ;-)

> ale pamiętasz, że tulipany sadzimy jesienią, a mieczyki wiosną ?

No tak, ale innych spraw nie pamiętam. W praktyce to i tak wygląda tak
że robię kiedy mogę nie patrząc na fazy księżyca. Wracam z pracy stawam po
środku grodu i patrzę co jest bardziej zaniedbane i za co zabrać się w
pierwszej kolejności :-)

To są życzenia z serca płynące :-)

Serdecznie Miłka

Napowietrzacz - znów problem